Вкотре дивуюсь, як українці розводять укрїнців. Сідайте зручно, беріть чай та читайте історію про недобросовісну компанію.
Історія також стосується програми лояльності, нарахування ХР.
Я з чоловіком являюсь постійними та довготривалими користувачами гло, користувались програмою, все було ок.
Але тиждень тому, аккаунт чоловіка заблокували, начебто також за ручний вод, якого не було і були надані скріни докази.
Мабуть раз 20 телефонували на Гл та я особисто писала в інст гло.
Реакції 0 Пояснень 0 Доказів 0
Зворотній звʼязок не надають по залишеним зверненням, лише просять зателефонувати за 2 години, проходить 2 години, ми телефонуємо, а гло наче втрачає памʼять і не бачать звернення. Питання по типу : а ви хто, а що трапилось? І так по кругу, кожний дзвінок.
В кол центрі гло є працівник Юлія, Юлія вам не можна працювати з людьми, ви нахабна людина. Телефонуємо ми, а нам Юлія, промовляє з посмішкою в голосі : «зізнайтесь що ви порушили правила і вели код вручну і ми вас розблокуємо» Але ми цього не робили, вкотре повторяємо. Ні, зізнайтесь. Жодного вибачення.
До речі всі розмови були записані на відео. Коли у пані Юлії спитали, де знаходиться юридична адреса підприємства, каже в нас такої немає. Агов Юлія ! Будьте освіченими, бо такий шл*к може нести людина, яка не знає елементарних речей. Каже в нас є код ЄДРПОУ, але адреси немає😅 Сміх і гріх.
Що ж за 2 тижні постійних розмов, винні лише ми, за що не відомо, і без доказів зі сторони компанії.
Недоліки:
- працює пані Юлія
- гаряча лінія є холодною лінією, не знають норм роботи з клієнтами, як мінімум першої емоційної реакції та пропрацювання заперечень.
- програма лояльності працює без правил і клієнт ніяк не захищений.
Гло найжахливіша компанія України - Відгуки про Система нагревания табака glo
Сідайте зручно, беріть чай та читайте історію про недобросовісну компанію.
Історія також стосується програми лояльності, нарахування ХР.
Я з чоловіком являюсь постійними та довготривалими користувачами гло, користувались програмою, все було ок.
Але тиждень тому, аккаунт чоловіка заблокували, начебто також за ручний вод, якого не було і були надані скріни докази.
Мабуть раз 20 телефонували на Гл та я особисто писала в інст гло.
Реакції 0
Пояснень 0
Доказів 0
Зворотній звʼязок не надають по залишеним зверненням, лише просять зателефонувати за 2 години, проходить 2 години, ми телефонуємо, а гло наче втрачає памʼять і не бачать звернення.
Питання по типу : а ви хто, а що трапилось?
І так по кругу, кожний дзвінок.
В кол центрі гло є працівник Юлія, Юлія вам не можна працювати з людьми, ви нахабна людина.
Телефонуємо ми, а нам Юлія, промовляє з посмішкою в голосі : «зізнайтесь що ви порушили правила і вели код вручну і ми вас розблокуємо»
Але ми цього не робили, вкотре повторяємо.
Ні, зізнайтесь.
Жодного вибачення.
До речі всі розмови були записані на відео.
Коли у пані Юлії спитали, де знаходиться юридична адреса підприємства, каже в нас такої немає.
Агов Юлія !
Будьте освіченими, бо такий шл*к може нести людина, яка не знає елементарних речей.
Каже в нас є код ЄДРПОУ, але адреси немає😅
Сміх і гріх.
Що ж за 2 тижні постійних розмов, винні лише ми, за що не відомо, і без доказів зі сторони компанії.
відгук
Коментарі до відгуку