Автор Відгук додано 28 березня, 2024 год12 переглядів
Звертатися чи ні вирішувати Вам, але прочитайте відгук до кінця і вирішуйте. Здав у ремотн планшет, пристрій новий, але час від часу вимикався сам по собі. Зателефонував, пояснив причину звернення, назвав марку. Відповіли, що беруться за ремонт, тож відправив поштою. Здивувало те, що не отримав жодного документу, який засвідчував би факт про прийняття пристрою на ремонт. Пройшов тиждень, мені зателефонували і повідомили, що проблема у материнській платі і так як нової ніде взяти, можуть спробувати відновити ту, що є, хоча гарантії, що це вдасться немає, а така робота, у разі успіху, коштуватиме 3000 грн. Подумавши, через години телефоную сам, щоб відмовитися від ремонту та оплатити діагностику, адже новий планшет коштує 4000 тисячі грн на всім відмому маркетплейсі. Однак, мені повідомляються, що ремонт на 90% вже зроблений (за годину!) і якщо його не завершити планшет більше не вкмикатиметься. Чудово, хоч і офіційно на ремонт я не погоджувався. Також повідомили, що готовні дати знижку і ремонт тепер коштує 2300 грн. Виходу, як розумієте, вже не було. Наступного дня телефоную і прошу надати мені акт про виконані роботи, обіцяли надіслати, але ні в посилці, ні на телефон його ніхто так і не надіслав. Зрозуміло, що якість виконаної чи не виконаної роботи у моєму випадку зрозуміти не можливо, отримуючи пристрій на пошті, ніхто чекати не буде поки поломка себе проять. Планшет при отриманні увімікнувся, то ж оплатив і забрав додому. Вже у процесі зарядки і експлуатації, пристрій почав знову вимикатися як і до "сервісного ремонту". Назад отримав його у тому ж пакуванні, що і відправляв, а моя записка про причину звернення так і лежала у коробці з планшетом. То ж не відомо, чи ту посилку хоч хтось відкривав і проводив хоч якийсь ремонт чи діагностику. Тимпаче, що ні акту виконаних робіт ні чеку, ні гарантії, як заявлено на сайті "сервісного центру" я так і не отримав. Відчуваю, що просто заплатив кошти за те, що мій пристрій десь тиждень пролежав у пакуванні , як думаєте не занадто дороге зберігання. Зрозуміло, що грошей шкода, але це не за чим варто плакати, матиму досвід того, що не варто взагалі довіряти таким "фахівцям", а хлопці вкладуть їх у розвиток свого "бізнесу". Почекаю кілька днів, а у разі, якщо поломка не зникне, буду звертатися у відповідні органи, маючи запис телефонних дзвінків та чеки з Нової пошти. Працюючи у відповідній сфері маю досвід розв'язання таких ситуацій.
Варто чи ні ремонтувати техніку в сервісному центрі - Відгуки про Сервісний центр BananaFix м. Київ
відгук
Коментарі до відгуку