Я людина з обмеженими можливостями i не можу самостiйно виходити з дому. Користуюсь Meizu Mx 5. Вiдправив телефон кур`єром через нову пошту з Макарова (київська область) 20.09 з проблемою розбитого сенсора. 24.09 телефон вернувся на склад. На телефонi мiняли побиту часть окремо вiд матрицi. Дивився ролiки i розумiю, що робота робилась вручну, тому що взагалi таке мало хто робить. Зробили добре i майже нiчого не видно пiсля падiння, але подякувать хочу не за це, а саме за людяне i чесне вiдношення. Нажаль зараз нiхто не звертає уваги на таких як я i взагалi вважають нас об`єктом для шахрайства. Весь час знаходження пристрою в сервiсi, менеджери були на зв`язку, передзвонюючи самостiйно i тримаючи мене на пульсi. Нiхто не годував "завтраками" i не прохав "передзвонити через 20 хвилин". Менi приємно, що не дивлячись на нашу ментальнiсть ще є такi люди, яким не байдуже на своїх спiввiтчизникiв. Якщо i надалi полiтика вашої роботи буде такою, то успiхiв i розвитку
Дякую за гуманнiсть - Відгуки про Сервисный центр Ай-Яй-Яй
відгук
Коментарі до відгуку