Якщо хочете більше місяця чекати замовлення, постійно дзвонити нагадувати, розбиратися що пішло не так, то вам сюди.
Ще той квест, щоб отримати своє крісло (пройшов місяць плюс кілька днів, а крісла в мене ще досі немає). Здійснено більше 20 дзвінків, витрачено купа часу!
Абсолютно не налагодження процеси взаємодії з клієнтом (напр кожного разу, коли створюється ттн для відправки, воно не надсилається, і ти повинен сам подзвонити і попросити щоб скинули, при виникненні проблем, клієнта не повідомляють поки він сам не подзвонить і не дізнається). Протягом одного замовлення було здійснено декілька помилок, що затягнули отримання крісла на більше місяця(!). Помилка перша: я замовила крісло плюс тканину. Тиждень після оплати замовлення тишина. Дзвоню, вибачаються "Тканину забули добавити до замовлення, тому чекають". Ну ок, буває всяке, але мені здається хоча б повідомити клієнта можна. Попросила відправити крісло, а тканину пізніше. Надіслали. Помилка два: прийшло крісло,розмір той, тканина не та і колір не той. Дзвоню, вибачають, помилка вийшла. Надішлють скоро моє. Помилка три: Крісло надіслали, але я його не отримала, бо "Укрпошта загубила відправлення".... тут без слів... Сказали надішлють ще раз. ТТН скинуть. пройшло два дні, ТТН досі нема, крісла нема. Знову дзвонити треба.
Не раджу звязуватися. Крісла чекаю більше місяця - Відгуки про Sancho Bag
Ще той квест, щоб отримати своє крісло (пройшов місяць плюс кілька днів, а крісла в мене ще досі немає). Здійснено більше 20 дзвінків, витрачено купа часу!
Абсолютно не налагодження процеси взаємодії з клієнтом (напр кожного разу, коли створюється ттн для відправки, воно не надсилається, і ти повинен сам подзвонити і попросити щоб скинули, при виникненні проблем, клієнта не повідомляють поки він сам не подзвонить і не дізнається).
Протягом одного замовлення було здійснено декілька помилок, що затягнули отримання крісла на більше місяця(!).
Помилка перша: я замовила крісло плюс тканину. Тиждень після оплати замовлення тишина. Дзвоню, вибачаються "Тканину забули добавити до замовлення, тому чекають". Ну ок, буває всяке, але мені здається хоча б повідомити клієнта можна. Попросила відправити крісло, а тканину пізніше. Надіслали.
Помилка два: прийшло крісло,розмір той, тканина не та і колір не той. Дзвоню, вибачають, помилка вийшла. Надішлють скоро моє.
Помилка три: Крісло надіслали, але я його не отримала, бо "Укрпошта загубила відправлення".... тут без слів...
Сказали надішлють ще раз. ТТН скинуть. пройшло два дні, ТТН досі нема, крісла нема. Знову дзвонити треба.
Тримайтеся подалі від такого сервісу....
відгук
Коментарі до відгуку
Замовила два крісла Пауль...в тканині від Апарель))Через два тижні були готові і доставлені у Білу Церкву догрузом за 800 гр під дім)))
Дуже жаль,що у вас вийшли неприємності з фабрикою((
Можливо іншого разу звернете свою увагу на меблі від фабрики Fabene і будете дуже задоволені!!!!