😡😡😡 25.01.2023 м.Полтава ,зупинка Сади 1 Новий магазин,нещодавно збудований Прийшла до магазину,щоб купити дитині(3 роки) шинки,запитала у касира двічі - чи свіжа шинка,бо беру маленькій дитинці(не з дешевої продукції 235 грн/кг «Полтавська»).Кажу мені грамм 200 Сказала ,що свіжа,і тихенько відважила. Вийшовши з магазину,вирішила подивитися,за що віддала 50 грн,коли відкрила пакетик,була жахливо обурена…(фото прикріплюю) Повернулась назад,щоб повернути на більш якісну,не обвітрену шинку,чи кошти,на що вислухала хамовитих співробітників цього магазину,які не знають взагалі,що таке манери спілкування в соціумі! Поруч мене стояла жіночка,в черзі,котра також,щось хотіла купити,я запитала в цієї жіночки,купила б вона своїй маленькій дитинці таку шинку?Жінка підтримала мене,і не одна вона,зробили зауваження робітникам Салтівського,щоб ті обновляли місце зрізу,чи накривали герметично - плівкою! Інша касир цього Салтівського не змогла стояти,і влилась в цей діалог,де також ЯРО почала висловлювати і доводити,що шинка свіжа,і проблеми вона не баче… То може нехай начальство побаче халатність співробітників,і не дбайливе ставлення до асортименту!
Кошти не повернули,відрізали новий шматок,і не задоволено віддали!
Вельмишановне панство та начальство цієї фірми,перегляньте свій склад команди,та навчіть манерам спілкування зі споживачами та герметичному пакуванню «ваших грошей»!
І це я вже мовчу про те,скільки разів обвішують та продають продукцію,яка на наступний день вже липне та біліє!
Хамовиті працівники та неякісний товар з завищеними цінами!!!! - Відгуки про Салтівський м'ясокомбінат
25.01.2023
м.Полтава ,зупинка Сади 1
Новий магазин,нещодавно збудований
Прийшла до магазину,щоб купити дитині(3 роки) шинки,запитала у касира двічі - чи свіжа шинка,бо беру маленькій дитинці(не з дешевої продукції 235 грн/кг «Полтавська»).Кажу мені грамм 200
Сказала ,що свіжа,і тихенько відважила.
Вийшовши з магазину,вирішила подивитися,за що віддала 50 грн,коли відкрила пакетик,була жахливо обурена…(фото прикріплюю)
Повернулась назад,щоб повернути на більш якісну,не обвітрену шинку,чи кошти,на що вислухала хамовитих співробітників цього магазину,які не знають взагалі,що таке манери спілкування в соціумі!
Поруч мене стояла жіночка,в черзі,котра також,щось хотіла купити,я запитала в цієї жіночки,купила б вона своїй маленькій дитинці таку шинку?Жінка підтримала мене,і не одна вона,зробили зауваження робітникам Салтівського,щоб ті обновляли місце зрізу,чи накривали герметично - плівкою!
Інша касир цього Салтівського не змогла стояти,і влилась в цей діалог,де також ЯРО почала висловлювати і доводити,що шинка свіжа,і проблеми вона не баче…
То може нехай начальство побаче халатність співробітників,і не дбайливе ставлення до асортименту!
Кошти не повернули,відрізали новий шматок,і не задоволено віддали!
Вельмишановне панство та начальство цієї фірми,перегляньте свій склад команди,та навчіть манерам спілкування зі споживачами та герметичному пакуванню «ваших грошей»!
І це я вже мовчу про те,скільки разів обвішують та продають продукцію,яка на наступний день вже липне та біліє!
відгук
Коментарі до відгуку