Багато разів бував у ваших салонах і завжди відзначав гарний інтер’єр та приємну атмосферу. Але мій останній досвід у салоні «Форум» мене відверто обурив. Звернувся до менеджера (здається, її звати Анна) з конкретним запитом, але замість професійної консультації отримав повну байдужість. Людина не розуміється на тканинах, не може пояснити елементарних відмінностей, не намагається підібрати оптимальний варіант під клієнта. У результаті... Читати відгук Багато разів бував у ваших салонах і завжди відзначав гарний інтер’єр та приємну атмосферу. Але мій останній досвід у салоні «Форум» мене відверто обурив.
Звернувся до менеджера (здається, її звати Анна) з конкретним запитом, але замість професійної консультації отримав повну байдужість. Людина не розуміється на тканинах, не може пояснити елементарних відмінностей, не намагається підібрати оптимальний варіант під клієнта. У результаті – жодної пропозиції, жодної зацікавленості, втрачений час і розчарування.
Для салону, який позиціонує себе як сучасний та якісний, таке обслуговування – це повний провал. Якщо персонал не знає товару і не хоче працювати з клієнтами, то який сенс приходити до вас? На жаль, мій вибір – шукати диван у конкурентів, де цінують покупців і вміють продавати.
Працювала менеджером з продажу 1. Відпустки як такої — немає. Зажди маєш бути на телефоні. Хоч в туалеті чи в лісі — робочий телефон з тобою. Відпустка — неоплачувана 2. Лікарняних також немає і також не оплачується. 3. Зарплату просто так, ти не можеш забрати. Умова така. Після отримання зарплатної відомості може бути 6,7,8,9,10 числа. при умові ПРОДАЖУ... Читати відгук Працювала менеджером з продажу 1. Відпустки як такої — немає. Зажди маєш бути на телефоні. Хоч в туалеті чи в лісі — робочий телефон з тобою. Відпустка — неоплачувана 2. Лікарняних також немає і також не оплачується. 3. Зарплату просто так, ти не можеш забрати. Умова така. Після отримання зарплатної відомості може бути 6,7,8,9,10 числа. при умові ПРОДАЖУ від зарплатної відомості. (Якщо є відомість, а продажу немає, зарплату не забереш, можуть видати через погодження пару тисяч) чекаєм продаж, а його може не бути й до 20-25 числа. 4. Аванс також можна взяти тільки з продажу від 20 числа. 5. Кожного місяця міняють умови праці. Можуть посеред місяця або під кінець місяця скинути нові умови. Завжди в мінус… 6. Находять тисячу причин щоб знизити і не доплатити. 7. Графік роботи в цілому гарний але є салони, де люди працюють по 12 годин. Постійно їдь туди додатково на заміни, які не оплачуються. Хоча обіцяють оплатити. 8. Затримки з виробництвом доволі довгі, майже з кожним замовленням викручуся як хочеш. 9. Багато людей не працюють офіційно. 10. При звільненні не виплатять чорну ЗП 11. Тотальна неповага фабрики до менеджера. постійно хочуть з тебе зробити винуватого. Зверхне ставленя
Дуже шкода, що перед замовленням дивану фабрики BLANCHE, не прочитала відгуки. З моменту передплати, ви вже заручник свого замовлення, будьте готові до того,що абсолютно всім співробітникам та керівництву, абсолютно плювати на ваші інтереси та побажання! Для компанії головне заробити!!! після місяця використання дивану (в вітальні) подушки, що йдуть в комплекті, вже втратили свій вигляд (. Диван для постійного використання... Читати відгук Дуже шкода, що перед замовленням дивану фабрики BLANCHE, не прочитала відгуки. З моменту передплати, ви вже заручник свого замовлення, будьте готові до того,що абсолютно всім співробітникам та керівництву, абсолютно плювати на ваші інтереси та побажання! Для компанії головне заробити!!! після місяця використання дивану (в вітальні) подушки, що йдуть в комплекті, вже втратили свій вигляд (. Диван для постійного використання досить не зручний, а його вартість перевищує 100000!!! 100 разів подумайте, передтим як зробити замовлення!!! Зовсім не раджу!!!
Абсолютно неадекватний продавець меблів. Умови договору прописані так, що жодних прав Ви не маєте: доставка лише після повної оплати. І будьте певні - як тільки Ви винесете 100% передоплату, Ви одразу стаєте заручником ситуації, починається карусель: привеземо завтра в першій половині дня; ой, не вийшло; завтра вже точно; телефон поза зоною; вже точно їдемо до Вас; ну якось... Читати відгук Абсолютно неадекватний продавець меблів. Умови договору прописані так, що жодних прав Ви не маєте: доставка лише після повної оплати. І будьте певні - як тільки Ви винесете 100% передоплату, Ви одразу стаєте заручником ситуації, починається карусель: привеземо завтра в першій половині дня; ой, не вийшло; завтра вже точно; телефон поза зоною; вже точно їдемо до Вас; ну якось довеземо….. Безвідповідальність - це самий точний опис їх ставлення до роботи.
Я звісно не проти українського виробника, але так щоб по ціні меблів з Італії купувати дрова з цеха, що у Київській області?! Це все одно що таврію у діда купити по ціні нової БМВ))))
кресло CORSO- прослужило ровно год, сломался поворотный механизм... заменить нечем у продавца и производителя нет запасных частей. А персонал вежливый и отзывчивый
Менеджер 0
Звернувся до менеджера (здається, її звати Анна) з конкретним запитом, але замість професійної консультації отримав повну байдужість. Людина не розуміється на тканинах, не може пояснити елементарних відмінностей, не намагається підібрати оптимальний варіант під клієнта. У результаті... Читати відгук Багато разів бував у ваших салонах і завжди відзначав гарний інтер’єр та приємну атмосферу. Але мій останній досвід у салоні «Форум» мене відверто обурив.
Звернувся до менеджера (здається, її звати Анна) з конкретним запитом, але замість професійної консультації отримав повну байдужість. Людина не розуміється на тканинах, не може пояснити елементарних відмінностей, не намагається підібрати оптимальний варіант під клієнта. У результаті – жодної пропозиції, жодної зацікавленості, втрачений час і розчарування.
Для салону, який позиціонує себе як сучасний та якісний, таке обслуговування – це повний провал. Якщо персонал не знає товару і не хоче працювати з клієнтами, то який сенс приходити до вас? На жаль, мій вибір – шукати диван у конкурентів, де цінують покупців і вміють продавати.
Розчарування
1. Відпустки як такої — немає. Зажди маєш бути на телефоні. Хоч в туалеті чи в лісі — робочий телефон з тобою. Відпустка — неоплачувана
2. Лікарняних також немає і також не оплачується.
3. Зарплату просто так, ти не можеш забрати. Умова така. Після отримання зарплатної відомості може бути 6,7,8,9,10 числа. при умові ПРОДАЖУ... Читати відгук Працювала менеджером з продажу
1. Відпустки як такої — немає. Зажди маєш бути на телефоні. Хоч в туалеті чи в лісі — робочий телефон з тобою. Відпустка — неоплачувана
2. Лікарняних також немає і також не оплачується.
3. Зарплату просто так, ти не можеш забрати. Умова така. Після отримання зарплатної відомості може бути 6,7,8,9,10 числа. при умові ПРОДАЖУ від зарплатної відомості. (Якщо є відомість, а продажу немає, зарплату не забереш, можуть видати через погодження пару тисяч) чекаєм продаж, а його може не бути й до 20-25 числа.
4. Аванс також можна взяти тільки з продажу від 20 числа.
5. Кожного місяця міняють умови праці. Можуть посеред місяця або під кінець місяця скинути нові умови. Завжди в мінус…
6. Находять тисячу причин щоб знизити і не доплатити.
7. Графік роботи в цілому гарний але є салони, де люди працюють по 12 годин. Постійно їдь туди додатково на заміни, які не оплачуються. Хоча обіцяють оплатити.
8. Затримки з виробництвом доволі довгі, майже з кожним замовленням викручуся як хочеш.
9. Багато людей не працюють офіційно.
10. При звільненні не виплатять чорну ЗП
11. Тотальна неповага фабрики до менеджера. постійно хочуть з тебе зробити винуватого. Зверхне ставленя
BLANCHE диван
100 разів подумайте, передтим як зробити замовлення!!! Зовсім не раджу!!!
Неадекватний продавець
Умови договору прописані так, що жодних прав Ви не маєте: доставка лише після повної оплати.
І будьте певні - як тільки Ви винесете 100% передоплату, Ви одразу стаєте заручником ситуації, починається карусель: привеземо завтра в першій половині дня; ой, не вийшло; завтра вже точно; телефон поза зоною; вже точно їдемо до Вас; ну якось... Читати відгук Абсолютно неадекватний продавець меблів.
Умови договору прописані так, що жодних прав Ви не маєте: доставка лише після повної оплати.
І будьте певні - як тільки Ви винесете 100% передоплату, Ви одразу стаєте заручником ситуації, починається карусель: привеземо завтра в першій половині дня; ой, не вийшло; завтра вже точно; телефон поза зоною; вже точно їдемо до Вас; ну якось довеземо…..
Безвідповідальність - це самий точний опис їх ставлення до роботи.
Ширпотреб з Васильківа за дурні гроші
Це все одно що таврію у діда купити по ціні нової БМВ))))
кресло CORSO