Магазин Родинна ковбаска у Ужгороді , район "п'яний базар" , 15.04 . Продавчиня кричить на покупців ,щоб ставали у чергу , хоча покупці повинні спочатку роздивитись товар і ціни у вітрині ( тому , вони , очевидно, і ходять вздовж вітрини) .Магазини і вибір супер , персонал треба тренувати
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продукцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
27липня 2024 р. Зайшла з сином 5 рочків в магазин м Хмельницький по вул Шевченка 64 , біля Залізничного вокзалу. Продавець була не за прилавком а була серед магазину розмовляла з іншої жінкою наскільки я зрозуміла знайомою. Під сказати товар відмовилася, привітання не було, коли моя дитина підійшла до вітрина і руками зачепила вітрину то дана продавщиця почала на... Читати відгук 27липня 2024 р. Зайшла з сином 5 рочків в магазин м Хмельницький по вул Шевченка 64 , біля Залізничного вокзалу. Продавець була не за прилавком а була серед магазину розмовляла з іншої жінкою наскільки я зрозуміла знайомою. Під сказати товар відмовилася, привітання не було, коли моя дитина підійшла до вітрина і руками зачепила вітрину то дана продавщиця почала на дитину кричати . На мої слова що зателефоную на гарячу лінію ніякої реакції я запитала адресу магазину її відповідь вам потрібно ви шукайте , також запитала про куточок споживача вона відповіла у нас його немає. Злість мене зашкалювала .
Купували сьогодні продукти і там була дегустація паштету , сподобався , вирішили взяти. Хотіли взяти трішки, але виявилось , що упаковки по 430 грам , подумали, що ну вже як є, будемо їсти . Коли заплатили то я подивилася термін , до коли треба зʼїсти і виявилося , що залишилось 2 дні… на моє питання... Читати відгук
Купували сьогодні продукти і там була дегустація паштету , сподобався , вирішили взяти. Хотіли взяти трішки, але виявилось , що упаковки по 430 грам , подумали, що ну вже як є, будемо їсти . Коли заплатили то я подивилася термін , до коли треба зʼїсти і виявилося , що залишилось 2 дні… на моє питання чи всі такі упаковки продавці сказали так. Але питання, чому про це не попереджують до покупки товару. Я би знаючи, що строк придатності закінчується, не покупала таку упаковку, де 400 гр , бо розуміла би , що я не встигну зʼїсти. Про це повинні попереджати , щоб людина купуючи розуміла це!!! Дуже обурена.
Купила крабовий салат- просто жахливий на смак! Огірки гіркі, сир дешевий, як пластик на смак. Не бачила, щоб в крабовий салат входила картопля😅 але це зазначено. Шашлик з курячий не з філе, а з бедра. Ціни не дешеві далеко. Ціна - якість, то не про вас!
колись до війни був нормальний асортимент і якість. наразі скотилися. купив сьогодні 16.02 шашлик, продавкиня сказала що свіженький, не подивився на дату, бо ще не зовсім втратив довіру до людей. помітив вже коли вдома придивився. не зрозуміло який сенс затирати дату "вжити до" якщо є дата виготовлення 8.02 і строк придатності вказано 7 діб з дати виготовлення. більше... Читати відгук
колись до війни був нормальний асортимент і якість. наразі скотилися. купив сьогодні 16.02 шашлик, продавкиня сказала що свіженький, не подивився на дату, бо ще не зовсім втратив довіру до людей. помітив вже коли вдома придивився. не зрозуміло який сенс затирати дату "вжити до" якщо є дата виготовлення 8.02 і строк придатності вказано 7 діб з дати виготовлення. більше довіри не має. дуже низько. ганьба!
Регулярно попадаються стейки, які смердять «кнуром». Їсти їх, звичайно неможливо, ще й квартиру пів дня після них потрібно провітрювати. Більше не купуватиму м’ясо в цій мережі.
По вул. Городоцькій навпроти мотозаводу в магазині родинна ковбаска о 8:15 не відкривали магазин коли відкрили покупуців не обслуговували а ще розкладали товар не вже одна із продавців не могла обслуговувати покупців а інша розкладати товар адже магазин вже мав працювати 15 хв
Недоліки:
Не вчасне відкривання магазину і не обслуговування покупців
Неодноразово зауважувала,що продавці з магазину вул.Київська 12,м.Львів ,при розрахунку з ними карткою заокруглюють в більшу сторону,робила зауваження,написала електр.звернення в головний офіс,безрезультатно(((напевно потрібно написати в захист прав споживача, про порушення закону України.Адже згідно постанови НБУ номер 117 від 24.09.2019 під час безготівкових розрахунків заокруглення не відбуватиметься.. І як це розуміти..бідні продавці не доїдають,маленька зарплата?..
Зверніть увагу! Постійні відмови працівниками магазину "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) здійснити розрахунок за надану послугу з використанням платіжного терміналу. Прошу в найкоротший термін забезпечити магазин "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) відповідним обладнанням для використання електронних платіжних засобів при здійсненні розрахунку за товари. У разі ігнорування мого звернення, з метою встановлення та фіксації... Читати відгук Зверніть увагу! Постійні відмови працівниками магазину "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) здійснити розрахунок за надану послугу з використанням платіжного терміналу.
Прошу в найкоротший термін забезпечити магазин "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) відповідним обладнанням для використання електронних платіжних засобів при здійсненні розрахунку за товари.
У разі ігнорування мого звернення, з метою встановлення та фіксації фактів порушень вимог законодавства про захист прав споживачів, буде направлено відповідне звернення Головного управління Держпродспоживслужби в Львівській області. У випадку підтвердження фактів порушення вимог законодавства до суб’єкта господарювання згідно зі ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» буде застосовано адміністративно-господарську санкцію (штраф) у розмірі 8,5 тис.грн. за обмеження права споживача на використання електронних платіжних засобів при здійсненні розрахунку за надані послуги.
Плохо вижу ярлыки в закрытой витрине. 5 мая в магазине у метро Г.Днепра (Киев) попросила сосиски для детей. Покупку - куриные сосиски - вручили в бумажном пакете. В тот же день дети отравились - тошнота, рвота, головная боль. Одному помогли домашние средства, другой пропустил три дня занятий. Дата выпуска на полиэтиленовой упаковке - 27.04. Срок годности - 10 дней. Читати відгук Плохо вижу ярлыки в закрытой витрине. 5 мая в магазине у метро Г.Днепра (Киев) попросила сосиски для детей. Покупку - куриные сосиски - вручили в бумажном пакете. В тот же день дети отравились - тошнота, рвота, головная боль. Одному помогли домашние средства, другой пропустил три дня занятий. Дата выпуска на полиэтиленовой упаковке - 27.04. Срок годности - 10 дней. Если витрина закрытая (нет доступа к товару), продавец обязана предупредить о сроках годности.
Переваги:
Достаточный выбор
Недоліки:
Безответственность продавца или намеренные вредительские действия
Христос Воскрес ! На свята замовила доставку, в неї входила ковбаска копчена на дровах( я її купую тільки на Пасху ) Дуже шкода , але якість жахлива, дуже жирна( вона завжди була м‘ясною), до того ще і не свіже сало....
М’ясо невідомо звідки а ціни як у ЕС.обслуговування жахливе че те надо черги немає бардак персонал загнаний не розуміють що від них вимагають плюсів ніякіі не якості не ціни персонал бидло та
Починалося все ніби непогано. А зараз підсовують несвіже, не змигнувши оком. Коли повертала, жодних вибачень - лише грубощі. Ще раз переконалась - краще м'ясні страви самій готувати.
Не захожу, т. к. продавщица обвешивает. Только в редких случаях захожу и всегда знаешь на что рассчитывать. Сегодня при покупке заливного языка обсчитала на 10.00грн.Жаль,продукция хорошая, но обслуживание никуда не годится.
Родинна ковбаска м.Городенка вул.Богуна.Чому продавці не дають чека за куплену продукцію і коли заважують товар то покупець взагалі не бачить скільки продукції заважили(відділ ковбаси і сосиски).ОБРАХОВУЮТЬ. Люди почали обходити ваш магазин.
Добрий день , не розумію чому стільки продукції знімають з виробництва ????? В чому справа ??? Ви раніше були дуже достойна фірма , а зараз , продукти попаковані, купуєш їх із датою, приходиш до дому відкриваєш, а воно ужасне.. вонюче ,липке, навіщо ви пакуєте ?? Раніше до вас часто заходили , тепер є набагато кращі ніж ви , нажаль ....... Читати відгук Добрий день , не розумію чому стільки продукції знімають з виробництва ????? В чому справа ??? Ви раніше були дуже достойна фірма , а зараз , продукти попаковані, купуєш їх із датою, приходиш до дому відкриваєш, а воно ужасне.. вонюче ,липке, навіщо ви пакуєте ?? Раніше до вас часто заходили , тепер є набагато кращі ніж ви , нажаль .... ціни просто космос , не розумію на кого вони розраховані !!!!!
Доброго дня! Продукцію знімають із виробництва через різні причини. Деякі позицї можуть бути не надто популярними, або, наприклад, з'являється новинка, яка достойно заміняє вже знаний продукт. Багато позицій представлені у нашій мережі упродовж багатох років і є популярними серед гостей. На разі, ми не плануємо виводити їх із продажу.
Продукцію пакують після виготовлення і доставляють у магазини. Упаковка забезпечує свіжіть продукції, безпечне транспортування та дотримання всіх чинних вимог щодо якості.
Якщо у вас є зауваження до конкретного магазину, зокрема продукції, яка у ньому представлена — звертайтеся. Ми обов'язкво вирішимо цю проблему.
завжди брав в цій мережі магазинів масло,коли купляв у м.Чортків продавець казала що Львівське(було воно завжди добре і свіже).тепер знаходжуся в Івано франківську брав теж у родинній ковбасці то продавець казала що то Попільнянське масло і що в цій мережі магазинів Львівського не могло бути,ну фіг з ним було теж добре і свіже.А від недавнього часу привозять вже інше... Читати відгук завжди брав в цій мережі магазинів масло,коли купляв у м.Чортків продавець казала що Львівське(було воно завжди добре і свіже).тепер знаходжуся в Івано франківську брав теж у родинній ковбасці то продавець казала що то Попільнянське масло і що в цій мережі магазинів Львівського не могло бути,ну фіг з ним було теж добре і свіже.А від недавнього часу привозять вже інше забув звідки і яке як треба то уточню.Менше з оди раз взяв було гірке несвіже,думав буває усіляке.Пішов другий раз і ще й наголосив продавщиці що масло було не свіже(як на мене то досить хороша і привітна людина).розпакувала при мені ящик в якому масло теж було на запах не свіже і як потім виявилося гірке.Шановне начальство,може воно вам і прибутковше виходить але змініть цього виробника...
Доброго дня! Дякуємо, що звернулися. Надіслали ваш відгук керівництву. Ми щоденно перевіряємо якість всієї продукції, зокрема молочної. Обов'язково звернемо увагу саме на якість масла, яке продається у наших магазинах. Обіцяємо попрацювати над помилками. Дякуємо, що є нашим клієнтом.
Купував м'ясо у магазинчику м.Львів по вул. Коломийській 19.10.2018. Продавець зважила шматок, але я попросив дати трошки менший, за що отримав нарікання: "що не видно який я важу, - потрібно зразу казати". І ще там щось казала. Склалось дежавю, що не в 21 столітті живемо, а повернулись у "совок", де були клієнти для продавців, а не навпаки... прикро.
Доброго дня! Пане Олександре, вибачте, будь ласка, за неприємну ситуацію. Передали Ваше звернення керівництву магазину. Проведена роз’яснювальна бесіда із продавцями магазину. Вжито необхідних заходів, тому, в майбутньому, такі ситуації не повинні виникати. Дякуємо за те, що обираєте нас!
Юрій Васильович (Украина, Київ)21 березня, 2017 год
17.03.2017 року (час був прилизно-17,45) я купив сосиски «Карпатські» першого сорту (сказала що останні). Продавчиня мені їх зважила, там було десь приблизно 500 гр , загорнула в паперовий пакет. Але коли я привіз сосиски до дому і жінка їх розвернула, вони всі були покрити слизом !!! - жах! Як так будете і далі робити - "Родинна ковбаска" загубить своїх клієнтів... Читати відгук 17.03.2017 року (час був прилизно-17,45) я купив сосиски «Карпатські» першого сорту (сказала що останні). Продавчиня мені їх зважила, там було десь приблизно 500 гр , загорнула в паперовий пакет. Але коли я привіз сосиски до дому і жінка їх розвернула, вони всі були покрити слизом !!! - жах! Як так будете і далі робити - "Родинна ковбаска" загубить своїх клієнтів та авторитет!! Чи вже губить!?
Купували м'ясні та ковбасні вироби в "Родинній ковбасці" раніше (з 2013 року) доволі часто. Через рік стали помічати погіршення якості товарів в цій мережі: доводилось купити гарний на вигляд, але несвіжий на смак балик; шинку, яка покривалась слизьким нальотом вже на другий-третій день зберігання в холодильнику. Один раз довелося купити в магазині Родинної ковбаски сметану (упаковка в пластиковому стаканчику) "з... Читати відгук Купували м'ясні та ковбасні вироби в "Родинній ковбасці" раніше (з 2013 року) доволі часто. Через рік стали помічати погіршення якості товарів в цій мережі: доводилось купити гарний на вигляд, але несвіжий на смак балик; шинку, яка покривалась слизьким нальотом вже на другий-третій день зберігання в холодильнику. Один раз довелося купити в магазині Родинної ковбаски сметану (упаковка в пластиковому стаканчику) "з майбутнього" (вдома звернули увагу на дату виробництва, що була проставлена завтрашнім днем.
Велике прохання до виробника: Будь ласка робіть продукцію такою, якою вона була як тільки попала на прилавки. Бо якість *тоді* і * зараз* дуже відрізняєтся , а ми цим годуємо наших дітей, тому що довіряємо вашій ТМ. Дякую. М.Київ
Чому така розрекламована організація як Барком у всіх своїх авторизованих точках не встановлює касові апарати? Там де вони є, все добре, і продукція свіжа , і ваги в нормі , і продавці вміють рахувати
м.Львів вул. Виговського вага накручена вул.Любінська продавці не вміють рахувати навіть на калькуляторі вул.С.Петлюри ваги накручені і продавці додають собі в кишеню
«Родинна ковбаска» – це львівська сімейна компанія, яка 25 років працює за принципом повного циклу виробництва. Він починається на полях, де вирощуються зернові, продовжується на тваринних фермах та виробництві з переробки м'яса і завершується на полицях продуктової роздрібної мережі та у службі доставки «Родинної Ковбаски». Наразі мережа «Родинна ковбаска» нараховує... детальніше
Грубий персонал
Нормальне обслуговування
Просимо Вас надати відомості, що до магазину у якому купували продукцію для з`ясування обставин за номером Гарячої лінії - 0 (800) 50 15 17.
Скарга на магазин
Продавець була не за прилавком а була серед магазину розмовляла з іншої жінкою наскільки я зрозуміла знайомою. Під сказати товар відмовилася, привітання не було, коли моя дитина підійшла до вітрина і руками зачепила вітрину то дана продавщиця почала на... Читати відгук 27липня 2024 р. Зайшла з сином 5 рочків в магазин м Хмельницький по вул Шевченка 64 , біля Залізничного вокзалу.
Продавець була не за прилавком а була серед магазину розмовляла з іншої жінкою наскільки я зрозуміла знайомою. Під сказати товар відмовилася, привітання не було, коли моя дитина підійшла до вітрина і руками зачепила вітрину то дана продавщиця почала на дитину кричати . На мої слова що зателефоную на гарячу лінію ніякої реакції я запитала адресу магазину її відповідь вам потрібно ви шукайте , також запитала про куточок споживача вона відповіла у нас його немає. Злість мене зашкалювала
Продавці не попереджують про закінчення строку придатності
Купували сьогодні продукти і там була дегустація паштету , сподобався , вирішили взяти. Хотіли взяти трішки, але виявилось , що упаковки по 430 грам , подумали, що ну вже як є, будемо їсти .
Коли заплатили то я подивилася термін , до коли треба зʼїсти і виявилося , що залишилось 2 дні… на моє питання... Читати відгук
Купували сьогодні продукти і там була дегустація паштету , сподобався , вирішили взяти. Хотіли взяти трішки, але виявилось , що упаковки по 430 грам , подумали, що ну вже як є, будемо їсти .
Коли заплатили то я подивилася термін , до коли треба зʼїсти і виявилося , що залишилось 2 дні… на моє питання чи всі такі упаковки продавці сказали так. Але питання, чому про це не попереджують до покупки товару. Я би знаючи, що строк придатності закінчується, не покупала таку упаковку, де 400 гр , бо розуміла би , що я не встигну зʼїсти. Про це повинні попереджати , щоб людина купуючи розуміла це!!! Дуже обурена.
Київ , Троєщина .
Розчарована
Шашлик з курячий не з філе, а з бедра. Ціни не дешеві далеко. Ціна - якість, то не про вас!
скотилися до огидної брехні
колись до війни був нормальний асортимент і якість. наразі скотилися. купив сьогодні 16.02 шашлик, продавкиня сказала що свіженький, не подивився на дату, бо ще не зовсім втратив довіру до людей. помітив вже коли вдома придивився. не зрозуміло який сенс затирати дату "вжити до" якщо є дата виготовлення 8.02 і строк придатності вказано 7 діб з дати виготовлення. більше... Читати відгук
колись до війни був нормальний асортимент і якість. наразі скотилися. купив сьогодні 16.02 шашлик, продавкиня сказала що свіженький, не подивився на дату, бо ще не зовсім втратив довіру до людей. помітив вже коли вдома придивився. не зрозуміло який сенс затирати дату "вжити до" якщо є дата виготовлення 8.02 і строк придатності вказано 7 діб з дати виготовлення. більше довіри не має. дуже низько. ганьба!
Огидно вийшло
Розчарована
Незадовільна якість м’яса
Більше не купуватиму м’ясо в цій мережі.
Погане обслуговування
Обережно!Обраховують клієнтів!
І як це розуміти..бідні продавці не доїдають,маленька зарплата?..
магазин "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку)
Постійні відмови працівниками магазину "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) здійснити розрахунок за надану послугу з використанням платіжного терміналу.
Прошу в найкоротший термін забезпечити магазин "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) відповідним обладнанням для використання електронних платіжних засобів при здійсненні розрахунку за товари.
У разі ігнорування мого звернення, з метою встановлення та фіксації... Читати відгук Зверніть увагу!
Постійні відмови працівниками магазину "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) здійснити розрахунок за надану послугу з використанням платіжного терміналу.
Прошу в найкоротший термін забезпечити магазин "Родинна ковбаска" м.Львів, на початку вул.Дністерська (біля ринку) відповідним обладнанням для використання електронних платіжних засобів при здійсненні розрахунку за товари.
У разі ігнорування мого звернення, з метою встановлення та фіксації фактів порушень вимог законодавства про захист прав споживачів, буде направлено відповідне звернення Головного управління Держпродспоживслужби в Львівській області.
У випадку підтвердження фактів порушення вимог законодавства до суб’єкта господарювання згідно зі ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» буде застосовано адміністративно-господарську санкцію (штраф) у розмірі 8,5 тис.грн. за обмеження права споживача на використання електронних платіжних засобів при здійсненні розрахунку за надані послуги.
Отравились сосисками
Читати відгук Плохо вижу ярлыки в закрытой витрине. 5 мая в магазине у метро Г.Днепра (Киев) попросила сосиски для детей. Покупку - куриные сосиски - вручили в бумажном пакете. В тот же день дети отравились - тошнота, рвота, головная боль. Одному помогли домашние средства, другой пропустил три дня занятий. Дата выпуска на полиэтиленовой упаковке - 27.04. Срок годности - 10 дней.
Если витрина закрытая (нет доступа к товару), продавец обязана предупредить о сроках годности.
Погана якість
Якість невідома
Митро Святошин
Зуб за зуб
В сальтисоне попался зуб животного надеюсь порося)). И так получилось что этот зуб побидил пломбу на моём зубе.
несвіжі вироби
Киев,вул. Урловська
Чек і ваги.
Жах
За що 200 грн???за сало ?
Жах
Продукцію знімають із виробництва через різні причини. Деякі позицї можуть бути не надто популярними, або, наприклад, з'являється новинка, яка достойно заміняє вже знаний продукт.
Багато позицій представлені у нашій мережі упродовж багатох років і є популярними серед гостей. На разі, ми не плануємо виводити їх із продажу.
Продукцію пакують після виготовлення і доставляють у магазини. Упаковка забезпечує свіжіть продукції, безпечне транспортування та дотримання всіх чинних вимог щодо якості.
Якщо у вас є зауваження до конкретного магазину, зокрема продукції, яка у ньому представлена — звертайтеся. Ми обов'язкво вирішимо цю проблему.
В разі виникнення запитань, телефонуйте до нашої гарячої лінії: 0 800 50 15 17, або пишіть у наші спільноти у соцмережах: https://www.facebook.com/rodunnakovbaska/ ;
https://www.instagram.com/rodynnakovbaska/?hl=uk
Раді допомогти!
Ми постійно працюємо над собою і вдсконалюємося.
погано
Дякуємо, що звернулися. Надіслали ваш відгук керівництву. Ми щоденно перевіряємо якість всієї продукції, зокрема молочної. Обов'язково звернемо увагу саме на якість масла, яке продається у наших магазинах. Обіцяємо попрацювати над помилками. Дякуємо, що є нашим клієнтом.
Продукція добра, а продавці трапляються хамовиті
Продукція не дуже
Чому най ходові товари ви забираєте ?
Якіть ?
Як так будете і далі робити - "Родинна ковбаска" загубить своїх клієнтів... Читати відгук 17.03.2017 року (час був прилизно-17,45) я купив сосиски «Карпатські» першого сорту (сказала що останні). Продавчиня мені їх зважила, там було десь приблизно 500 гр , загорнула в паперовий пакет. Але коли я привіз сосиски до дому і жінка їх розвернула, вони всі були покрити слизом !!! - жах!
Як так будете і далі робити - "Родинна ковбаска" загубить своїх клієнтів та авторитет!! Чи вже губить!?
круасани шоколадні
Дедалі менша якість
Якість продукції
контроль
математика