Погана якість обслуговування - Відгуки про Regabus

Regabus
Відгук додано 9 січня, 2022 год 71 перегляд
Хочу розказати про Різдв'яну поїздку маршрутом Чернівці - Прага за 07.01.22, компанії "Regabus"
При посадці, водій у мене перевірив резервацію через інтернет, запиталася, чи є зроблений тест на covid 19 (без уточнення, що той тест не має перевищувати 24год. від часу забору до моменту митного контролю). Взяв гроші за зарезервований квиток та сказав дати паспорт та інші документи, для поїздки. Сказав все добре, йдіть займайте своє місце.
Але при перетині Польського кордону і митному контролі, митник сказав, що ковідний сертифікат вже прострочений 3год.(тобто він вже мав 27год) і я не можу пройти далі.
Усіх людей з подібною проблемою з нашого рейсу, було 13 чоловік (в тому числі 3 дітей). Деякі з нас трохи нервували і не розуміли, що робити далі. Зверталися до водія, чому він не попередив людей, про такі вимоги польської митниці, на що водій відповів, що так вимагає польські митники і він нічого не вдіє. Потім ми (13чоловік) просили, про повернення частини коштів за поїздку, водії (Роман та )відповіли, що вони не можуть віддати і то не є їхні проблеми. В результаті, ми пішли робити повторні тести перед кордоном, а водій не дочекавшись нас поїхав в Чехію.
А люди не маючи іншого виходу, вночі на Різдво шукали транспорт і просили водіїв легкових автомобілів та різних транспортних засобів взяти їх з собою на підсадку до різних пунктів призначення.
За свій транспортний засіб, який мене довіз до Чехії м.Плзень я заплатила1700 корун.
Ось вам, така собі компанія перевізник "Regabus"
де про гарантію безпеки перевезення пасажирів з квитками на руках, взагалі не мають поняття.
Вимагаю повернути частину коштів за нездійсненну поїздку (буду оскаржувати в судовому порядку) !!!

Ск
REGABUS
www.regabus.cz
Умови повернення квитків:
- від 24 год та більше до відправлення - 75% від вартості
поїздки
- від 6 год до 24 год до відправлення - 50% від вартості
поїздки
- менше 6 год до відправлення - кошти за поїздку не
повертаються
Умови перевезення багажу:
- Умови перевезення багажу
- Безкоштовно в салоні автобусу: дві ручні поклажі розміром
20 х 30 х 40 см вагою до 5кг.
- Безкоштовно в багажному відділенні: один багаж
розміром не більше 30 х 60 х 80 см і вагою до 25 кг.
- За додаткову оплату: Інший багаж, при наявності вільного
місця в багажному відділенні.
Зельманович Любов
1490.00
145 Чернівці АС1-Плзен АС / +38 (067) 675 1976 +420 608 822 892
Автобус їде через Польщу
№ 1305
07.01.2022
14:45
Пасажир / Passenger
11
Місце / Seat
Проїзд/Amount - 1490.00
Багаж/Luggage
Тип/Type
ПОВНИЙ
Знижка/Discount
Всього, грн
Total, UAH
Номер рейсу / Route Number
145 Чернівці АС 1 - Плзень АС
Перевізник / Carrier Служба підтримки / Support service
REGABUS
08.01.2022
Івано-Франківськ АС2
06:00
Горбачевського вул. 14
Прага Florenc
Krizikova, 6
REGABUS s.r.o., Husitska 73/37 130 00 Praha 3
IČ: 25762427, DIČ: CZ25762427,
C 67956 vedená u Městskýho soudu v Praze
Замовлено / Ordered
26.12.2021 / 12:54
Бронь до / Reserved to
оплати при посадці
БЛАНК ПІДТВЕРДЖЕННЯ НА БРОНЮВАННЯ МІСЦЯ
www.regabus.cz
Через різноманітні обмеження транзитних держав, перевізник залишає за собою право змінити маршрут.
Щоб дізнатись маршрут конкретного сполучення, зв’яжіться з інфолінією REGABUS +420 608 822 892, +380 67 675 1976

Переваги:
  1. Теплий та чистий втобус.
Недоліки:
  1. Неграмотне ставлення водіїв до пасажирів та відсутність всіх страхових гарантій перевезення пасажирів.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Regabus 10 січня, 2022 год
Добрий день.



Шановна пані Любов, перш за все хочу вибачитись за незручності які виникли у Вас під час поїздки нашим автобусом. До Вами описаних подій, хочу повідомити слідуючу інформацію: “При посадці, водій у мене перевірив резервацію через інтернет, запиталася, чи є зроблений тест на covid 19 (без уточнення, що той тест не має перевищувати 24год. від часу забору до моменту митного контролю).“ Вважаю не зовсім правильним звинувачувати водія (без уточнення, що той тест не має перевищувати 24год. від часу забору до моменту митного контролю) в цьому. Водії мають дуже багато обов’язків на рейсі, першим з яких є безпечне перевезення пасажирів, а звернути увагу на кожний момент у кожного пасажира дуже важко і він на це міг просто не звернути уваги.

Що торкається інформації про обов’язковість тестів, так водії на протязі всього маршруту з Чернівців попереджали всіх пасажирів про вимогу мати дійсний тест для перетину Польщі. На жаль не всі пасажири прислухались до цієї інформації. В місті Львів на вокзалі водії чекали додатково 15 хвилин на пасажирів які прислухались до цієї поради та пішли зробити тести на вокзалі. Перед кордоном також повідомляли про можливість зробити тест. Ваші слова про те що водії не попередили про потребу мати тест не закладаються на правді. Що торкається повернення коштів то водії можуть це робити тоді коли є провина перевізника в тому, що він не виконав рейс, тобто не доправив пасажирів до пункту призначення згідно придбаного квитка, в цьому випадку рейс був виконаний повністю. Навпаки водії приклали максимум зусиль для того щоб пасажири яких польські прикордонники зняли з перевезення, змогли повернутись в Україну, зробити повторний тест та повернутись до автобусу. На польській стороні автобус очікував чотири години (це можемо підтвердити роздруківкої з GPS локатора) і від’їхав вже після того коли 39 пасажирів у яких було все в порядку почали висловлювати своє не задоволення, чому вони мають так довго чекати. Водії Вашого автобусу зв’язались з водіями іншого нашого автобусом який їхав з Одеси та був на кордоні пізніше, щоб забрали цих пасажирів. Одеський автобус після проходження кордону також ще годину очікував і забрав трьох пасажирів яких первоначально повернули.

В своїй скарзі наводите умови перевезення, повернення квитків та іншу інформацію, хочу добавити ще пункт про проїздні документи, де в пункті 10.1 загальних правил перевезення є вказано слідуюче: 1. Кожен пасажир несе особисту відповідальність за дотримання паспортного та митного законодавства всіх країн, по території яких проходить маршрут. Всі витрати, понесені за недотримання цих правил, відшкодовує пасажир. У разі, якщо пасажиру, митні чи поліцейні органи не дозволять продовжити поїздку, пасажир не має права на відшкодування вартості проїзду (навіть частково) чи якоїсь іншої компенсації.

Вважаю, що ми зі своєї сторони зробили все необхідне для того щоб пасажири яких зняли не по нашій вині, доїхали до місця призначення, але є несправедливим звинувачувати працівників перевізника та самого перевізника в тому, на що ми не можемо мати прямий вплив, а це є нехтування правилами в’їзду країн через які проходить маршрут. В першу чергу кожна доросла людина має ознаймитись з умовами перетину кордону, тим більше зараз під час пандемії, коли правила змінюються дуже швидко та часто. Нашим бажанням є щасливі пасажири і мені особисто взагалі не приносить задоволення відписувати на такі листи.



Розумію Ваше незадоволення, витрачені кошти та стрес який Ви пережили, тому пропоную 10% скидку на майбутню поїздку, безумовно при наявності всіх потрібних документів. :) Для отримання скидки буде потрібно зв’язатись з нашим офісом за телефоном +420 770 510 110 Марія, та повідомити своє їм’я та потрібну дату поїздки.



Бажаю гарного дня та всього найкращого в житті, хай щастить.



З повагою Євген Рега

Директор REGABUS


Regabus
Всі відгуки

3.3 5
295 відгуків / 30810 переглядів
Транспортні послуги
INFOBUS (ИНФОБУС)
INFOBUS (ИНФОБУС)

Рейтинг: 2.7
1272 відгука
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків