Позвонивши в компанію сказали що все вияснють. Попросивши вернути частину вартості квитка компанія відповіла що це моя вина і не буде повиртати кошти. Хоча заздалегідь попереджалось про те що картка дійсна ще рік і три місяці але в чехах небув пів року диспетчер запевнив що перетне те безпооблем
Шановний Мар’ян, реагую на Ваш відгук в якому Ви пишете про “пофігізм водіїв” та багато іншої неправди, але по порядку.
1 - При замовленні квитка, ви повідомили нашого менеджера, що маєте дворічну карту але пів року не були в Чехії. Отримавши таку інформацію, менеджер відповів, що перетнете кордон без проблем і це так, всі хто має дійсну картку побуту мають право в’їжджати на територію ЄС. Про те що Ваша картка не дійсна, хоча на самій карточці є визначено, що вона ще дійсна, наш працівник не може знати, це Ви повинні знати в чому причина.
2 - При перетині кордону, всі пасажири забирають свої валізи та особисті речі з салону автобусу та багажного відділення для проходження паспортного та митного контролю. При паспортному контролі, Вас відвели на розслідування, про це водії не знають тому що це відбулося в приміщенні прикордонного пункту, в той час водії проходять контроль з автобусом як транспортним засобом. В загальному час проходження паспортного та митного контролю зайняв на цьому рейсі практично годину, перевірили по GPS, тобто 20 хв, це брехня. Це підтверджується і Вами самими в першому відгуку, цитую:
Недоліки:
1. Пофігізм водіїв. А якщо б людину реально повернули за 20хв
3 - Після того як всі пасажири повернулись до автобусу, екіпаж вияснив, що однієї людини нема, вони два рази звертались до Угорських прикордонників, які повідомили, що Вас було знято і Ви не поїдете, після цього водіям було наказано з автобусом покинути територію митниці.
4 - Що торкається коштів, згідно правил перевезень, якщо пасажира зняли з рейсу по причині яка не залежить від перевізника, то кошти не повертаються. Ми своє зобов’язання перед Вами виконали, тобто рейс відбувся. Розумію, що вся ця ситуація для Вас є не приємною, тому пропоную 10% скидку на квиток якщо поїдете іншим разом з дійсними документами. Для цього достатньо зв’язатись з нашим центральним офісом по телефону +420 770 510 110 або на емайл [email protected]
Регабус. Його робота - Відгуки про Regabus
відгук
Коментарі до відгуку
Шановний Мар’ян, реагую на Ваш відгук в якому Ви пишете про “пофігізм водіїв” та багато іншої неправди, але по порядку.
1 - При замовленні квитка, ви повідомили нашого менеджера, що маєте дворічну карту але пів року не були в Чехії. Отримавши таку інформацію, менеджер відповів, що перетнете кордон без проблем і це так, всі хто має дійсну картку побуту мають право в’їжджати на територію ЄС. Про те що Ваша картка не дійсна, хоча на самій карточці є визначено, що вона ще дійсна, наш працівник не може знати, це Ви повинні знати в чому причина.
2 - При перетині кордону, всі пасажири забирають свої валізи та особисті речі з салону автобусу та багажного відділення для проходження паспортного та митного контролю. При паспортному контролі, Вас відвели на розслідування, про це водії не знають тому що це відбулося в приміщенні прикордонного пункту, в той час водії проходять контроль з автобусом як транспортним засобом. В загальному час проходження паспортного та митного контролю зайняв на цьому рейсі практично годину, перевірили по GPS, тобто 20 хв, це брехня. Це підтверджується і Вами самими в першому відгуку, цитую:
Недоліки:
1. Пофігізм водіїв. А якщо б людину реально повернули за 20хв
3 - Після того як всі пасажири повернулись до автобусу, екіпаж вияснив, що однієї людини нема, вони два рази звертались до Угорських прикордонників, які повідомили, що Вас було знято і Ви не поїдете, після цього водіям було наказано з автобусом покинути територію митниці.
4 - Що торкається коштів, згідно правил перевезень, якщо пасажира зняли з рейсу по причині яка не залежить від перевізника, то кошти не повертаються. Ми своє зобов’язання перед Вами виконали, тобто рейс відбувся. Розумію, що вся ця ситуація для Вас є не приємною, тому пропоную 10% скидку на квиток якщо поїдете іншим разом з дійсними документами. Для цього достатньо зв’язатись з нашим центральним офісом по телефону +420 770 510 110 або на емайл [email protected]
Євген Рега
директор.