Робота водіїв Регабус - Відгуки про Regabus

Regabus
Відгук додано 22 липня, 2021 год 39 переглядів
Сьогодні їхав автобусом Регабус.Рейс Київ - Пілзень. Українську границю пройшов добре на Венгерській сказали що картка недійсна і два пограничника одразу повели на розслідування. Протягом 20хв впросивши перекладача і пограничника повернутись в автобус бо там залишились продукти і навушники від айфона був здивований. Автобус і водіїв вітром здуло!!! Я нерозумію як так якщо людину заберають непоцікавитись що з нею а лишити на призволяще. Їхав неоднарозово іншими фірмами ми чекали і по дві години на людей яких вели на допитування
Переваги:
  1. Сучасний автобус
Недоліки:
  1. Пофігізм водіїв. А якщо б людину реально повернули за 20хв




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Regabus 27 липня, 2021 год
Добрий день.



Шановний Мар’ян, реагую на Ваш відгук в якому Ви пишете про “пофігізм водіїв” та багато іншої неправди, але по порядку.

1 - При замовленні квитка, ви повідомили нашого менеджера, що маєте дворічну карту але пів року не були в Чехії. Отримавши таку інформацію, менеджер відповів, що перетнете кордон без проблем і це так, всі хто має дійсну картку побуту мають право в’їжджати на територію ЄС. Про те що Ваша картка не дійсна, хоча на самій карточці є визначено, що вона ще дійсна, наш працівник не може знати, це Ви повинні знати в чому причина.



2 - При перетині кордону, всі пасажири забирають свої валізи та особисті речі з салону автобусу та багажного відділення для проходження паспортного та митного контролю. При паспортному контролі, Вас відвели на розслідування, про це водії не знають тому що це відбулося в приміщенні прикордонного пункту, в той час водії проходять контроль з автобусом як транспортним засобом. В загальному час проходження паспортного та митного контролю зайняв на цьому рейсі практично годину, перевірили по GPS, тобто 20 хв, це брехня. Це підтверджується і Вами самими в першому відгуку, цитую:

Недоліки:

1. Пофігізм водіїв. А якщо б людину реально повернули за 20хв



3 - Після того як всі пасажири повернулись до автобусу, екіпаж вияснив, що однієї людини нема, вони два рази звертались до Угорських прикордонників, які повідомили, що Вас було знято і Ви не поїдете, після цього водіям було наказано з автобусом покинути територію митниці.



4 - Що торкається коштів, згідно правил перевезень, якщо пасажира зняли з рейсу по причині яка не залежить від перевізника, то кошти не повертаються. Ми своє зобов’язання перед Вами виконали, тобто рейс відбувся. Розумію, що вся ця ситуація для Вас є не приємною, тому пропоную 10% скидку на квиток якщо поїдете іншим разом з дійсними документами. Для цього достатньо зв’язатись з нашим центральним офісом по телефону +420 770 510 110 або на емайл [email protected]



Євген Рега

директор.


Regabus
Всі відгуки

3.4 5
297 відгуків / 31015 переглядів
Транспортні послуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.4
3656 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.9
2686 відгуків
ООО Лайк Транс
ООО Лайк Транс

Рейтинг: 3
4 відгука
ООО "STARBUS AUTO"
ООО "STARBUS AUTO"

Рейтинг: 2
54 відгука
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.8
8 відгуків
АэроСвит
АэроСвит

Рейтинг: 2.9
50 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.5
139 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
802 відгука