Взяли билеты на 21.12.2019на рейс Пльзень Киев .Ехали сюда остались довольны (бесплатный вай фай,туалет,можно зарядить телефон)Решили поехать Pegabus обратно.И здесь мы разачеровались туалет был заставляет чемоданами на что стюардесс ответила что бы мы вошли в их положение.на что сказали остановка будет каждые 2,5часа.Все туалеты были платные.Вопрос ?Когда люди заказывают билеты они платят деньги за комфорт.телефон зарядить нельзя не работала резетка ,попросила соседей у них тоже самое.туалет так за дорогу и не зароботал .остановок было очень долго поэтому люди опоздали на поезда и автобусы.Не кому не советую больше ездить этим автобусом .ужасный
Дякуємо за відгук який Ви залишили. Безумовно він нас зовсім не тішить, тому, що порада «Не кому не советую больше ездить этим автобусом .ужасный» це не те до чого ми прагнемо. За фірму хочу повідомити слідуюче, бо вважаю «таку пораду» несправедливою по відношенню до нас. Вже багато років ( в 2019 році святкували 25 річчя) наша компанія займається перевезеннями, ми постійно прагнемо покращувати комфорт та сервіс для пасажирів, перелік покращень які ми впровадили за цей час би зайняв цілий лист, це я робити не буду, а приведу тільки деякі. В році 2019 на лінію Пльзень-Київ ми придбали вісім нових автобусів Mercedes-Benc, всі автобуси є ідентичними і однаково облаштовані для того, щоб пасажир придбавши квиток на компанію REGABUS знав, що коли би він не їхав, в п’ятницю чи понеділок, ранком чи вечером, він завжди може розраховувати на стандарт REGABUS. Це всі сидіння обладнані супер HD моніторами, з можливістю зарядки свого телефону чи іншого пристрою, біля кожного двосидіння розетка на 220В та USB також для зарядки. Ми першими обладнали всі свої автобуси персональними моніторами для того щоб Ви подорожували з комфортом максимальної тишини в салоні, а не щоб всі були змушені дивитися один фільм з центральних моніторів, а звук до фільму лунав по цілому автобусі. Кожен пасажир має можливість або вибрати собі фільм на свій смак, надіти слухавки і насолоджуватись поїздкою або просто їхати в тишині і слухати тільки шум дороги. Ні одна з фірм які їздять в Україну із Чехії не поставила на рейс нові автобуси, бо це дуууууже дорого, ми з 2008 року купуємо нові автобуси і регулярно їх обмінюємо. Безумовно, що міг мати випадок коли розетки не працювали, знаємо про це, питання вирішуємо, і нові пристрої виходять з ладу але як альтернатива є USB порт на моніторі де можна зарядити телефон, так що без зарядки Ви точно не були. Що торкається туалету, так є випадки коли приходиться валізи пасажирів складувати і в туалет, бо багажні відділення вже заповнені. Зазвичай це стається перед святами коли буже багато наши співвітчизників їдуть після тривалого перебування за кордоном і бажають перевезти до своїх родин якомога більше, це є цілком зрозуміле і ми стараємось з цим допомогти, хоч це і приносить деякий дискомфорт. Автобуси регулярно зупиняються через кожні 2,5 – 3 години на автовокзалах де можна скористатись стаціонарним туалетом і коштує це не так дорого. По затримці хочу повідомити слідуюче, так дійсно автобус приїхав в Київ з запізненням на шість годин але це запізнення було обумовлено тим, що автобус простояв на Польсько-Українському кордоні біля дев’яти годин. Інші зупинки провіряли по GPS і всі були в межах допустимого від 10 до 20 хв.
Поездка Пльзень Киев - Відгуки про Regabus
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за відгук який Ви залишили. Безумовно він нас зовсім не тішить, тому, що порада «Не кому не советую больше ездить этим автобусом .ужасный» це не те до чого ми прагнемо. За фірму хочу повідомити слідуюче, бо вважаю «таку пораду» несправедливою по відношенню до нас. Вже багато років ( в 2019 році святкували 25 річчя) наша компанія займається перевезеннями, ми постійно прагнемо покращувати комфорт та сервіс для пасажирів, перелік покращень які ми впровадили за цей час би зайняв цілий лист, це я робити не буду, а приведу тільки деякі. В році 2019 на лінію Пльзень-Київ ми придбали вісім нових автобусів Mercedes-Benc, всі автобуси є ідентичними і однаково облаштовані для того, щоб пасажир придбавши квиток на компанію REGABUS знав, що коли би він не їхав, в п’ятницю чи понеділок, ранком чи вечером, він завжди може розраховувати на стандарт REGABUS. Це всі сидіння обладнані супер HD моніторами, з можливістю зарядки свого телефону чи іншого пристрою, біля кожного двосидіння розетка на 220В та USB також для зарядки. Ми першими обладнали всі свої автобуси персональними моніторами для того щоб Ви подорожували з комфортом максимальної тишини в салоні, а не щоб всі були змушені дивитися один фільм з центральних моніторів, а звук до фільму лунав по цілому автобусі. Кожен пасажир має можливість або вибрати собі фільм на свій смак, надіти слухавки і насолоджуватись поїздкою або просто їхати в тишині і слухати тільки шум дороги. Ні одна з фірм які їздять в Україну із Чехії не поставила на рейс нові автобуси, бо це дуууууже дорого, ми з 2008 року купуємо нові автобуси і регулярно їх обмінюємо. Безумовно, що міг мати випадок коли розетки не працювали, знаємо про це, питання вирішуємо, і нові пристрої виходять з ладу але як альтернатива є USB порт на моніторі де можна зарядити телефон, так що без зарядки Ви точно не були. Що торкається туалету, так є випадки коли приходиться валізи пасажирів складувати і в туалет, бо багажні відділення вже заповнені. Зазвичай це стається перед святами коли буже багато наши співвітчизників їдуть після тривалого перебування за кордоном і бажають перевезти до своїх родин якомога більше, це є цілком зрозуміле і ми стараємось з цим допомогти, хоч це і приносить деякий дискомфорт. Автобуси регулярно зупиняються через кожні 2,5 – 3 години на автовокзалах де можна скористатись стаціонарним туалетом і коштує це не так дорого. По затримці хочу повідомити слідуюче, так дійсно автобус приїхав в Київ з запізненням на шість годин але це запізнення було обумовлено тим, що автобус простояв на Польсько-Українському кордоні біля дев’яти годин. Інші зупинки провіряли по GPS і всі були в межах допустимого від 10 до 20 хв.
Дякую за увагу
Євген Рега
Директор REGABUS