Замовляв одяг, дві неділі не могли відправити, просили «почекайте, почекайте». Терпець увірвався, попросив кошти повернути. На наступний день пишуть, що немає в наявності однієї футболки, міняю на іншу, і висилають. Але за дві неділі не могли сказати, що немає товару, який замовив, давайте інший оберем. Не задоволений!
Шановне керівництво інтернет-магазину ProComfort – чому клієнт має платити за помилки магазину? Перший раз замовила собі у цього бренду спортивний костюм перед новим роком і була приємно здивована якістю. Терміни виготовлення заявляли до 7 днів, але в результаті чекала костюм аж 2 тижні, про що не було попередження. Вдруге вирішила замовити окремо штани та лонг. Менеджер запевнила, що... Читати відгук Шановне керівництво інтернет-магазину ProComfort – чому клієнт має платити за помилки магазину? Перший раз замовила собі у цього бренду спортивний костюм перед новим роком і була приємно здивована якістю. Терміни виготовлення заявляли до 7 днів, але в результаті чекала костюм аж 2 тижні, про що не було попередження. Вдруге вирішила замовити окремо штани та лонг. Менеджер запевнила, що на попу 98 см підійде розмір С, хоча я розуміла що потрібно взяти на розмір більше М-ку. Але менеджер переконала мене в тому, що тканина тягнеться в поясі, а у стегнах ніби штани будуть вільні. Лонг взагалі ніби дитячий, якість пошиття хороша, але розмір не відповідає дійсності. Лонг я віддала дитині, якій 7 років, на неї сів чудово. По штанах - писала бренду і просила обмін на розмір більше, але в наявності цих штанів вже не було, а під замовлення вони недоступні. Натомість мені було запропоновано іншу модель штанів на 500 грн дорожче. Також мені сказали, що обмін виконуватиметься за мій рахунок. Тобто – ваш менеджер помилився і я маю ще за це заплатити? На жаль, запропонована модель штанів мені не сподобалася і я просила вже повернення грошей, на що мені було сказано: "Повернення у нас немає". Номер керівництва мені не давали. Дуже засмучена таким ставленням до клієнтів і НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей бренд.
К качеству вещей вопросов нет, а вот к размерной сетке вопросов много. Решила заказать у них спортивные штаны и лонгслив - штаны оказались малы в талии, лонг вообще будто на 3 размера меньше, ткань не тянется и тоже отказались делать возврат. Обмен предложили только по штанам - на совершенно другую модель, и то доплатить надо было ещё 400 грн за... Читати відгук К качеству вещей вопросов нет, а вот к размерной сетке вопросов много. Решила заказать у них спортивные штаны и лонгслив - штаны оказались малы в талии, лонг вообще будто на 3 размера меньше, ткань не тянется и тоже отказались делать возврат. Обмен предложили только по штанам - на совершенно другую модель, и то доплатить надо было ещё 400 грн за штаны, так как модели штанов, которую я заказала уже не было в наличии... При оформлении заказа я указывала свои параметры, но менеджер сказала, что вместо размера М мне подойдёт размер С. Я полностью полагалась на менеджера, так как им виднее как сидит вещь. Не понимаю в чем проблема сделать возврат? Вещи с биркой, новые, написала им в Инстаграме тут же как забрала с почты заказ - буквально через 5 минут.
Очень расстроена таким отношением к клиентам. Настоятельно не рекомендую заказывать у них что-либо!
Голову морочили
Але за дві неділі не могли сказати, що немає товару, який замовив, давайте інший оберем.
Не задоволений!
Не повернули кошти
Перший раз замовила собі у цього бренду спортивний костюм перед новим роком і була приємно здивована якістю. Терміни виготовлення заявляли до 7 днів, але в результаті чекала костюм аж 2 тижні, про що не було попередження.
Вдруге вирішила замовити окремо штани та лонг. Менеджер запевнила, що... Читати відгук Шановне керівництво інтернет-магазину ProComfort – чому клієнт має платити за помилки магазину?
Перший раз замовила собі у цього бренду спортивний костюм перед новим роком і була приємно здивована якістю. Терміни виготовлення заявляли до 7 днів, але в результаті чекала костюм аж 2 тижні, про що не було попередження.
Вдруге вирішила замовити окремо штани та лонг. Менеджер запевнила, що на попу 98 см підійде розмір С, хоча я розуміла що потрібно взяти на розмір більше М-ку. Але менеджер переконала мене в тому, що тканина тягнеться в поясі, а у стегнах ніби штани будуть вільні. Лонг взагалі ніби дитячий, якість пошиття хороша, але розмір не відповідає дійсності. Лонг я віддала дитині, якій 7 років, на неї сів чудово.
По штанах - писала бренду і просила обмін на розмір більше, але в наявності цих штанів вже не було, а під замовлення вони недоступні. Натомість мені було запропоновано іншу модель штанів на 500 грн дорожче. Також мені сказали, що обмін виконуватиметься за мій рахунок.
Тобто – ваш менеджер помилився і я маю ще за це заплатити?
На жаль, запропонована модель штанів мені не сподобалася і я просила вже повернення грошей, на що мені було сказано: "Повернення у нас немає".
Номер керівництва мені не давали.
Дуже засмучена таким ставленням до клієнтів і НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей бренд.
Отказались делать возврат
При оформлении заказа я указывала свои параметры, но менеджер сказала, что вместо размера М мне подойдёт размер С. Я полностью полагалась на менеджера, так как им виднее как сидит вещь.
Не понимаю в чем проблема сделать возврат? Вещи с биркой, новые, написала им в Инстаграме тут же как забрала с почты заказ - буквально через 5 минут.
Очень расстроена таким отношением к клиентам. Настоятельно не рекомендую заказывать у них что-либо!