Пенсионный фонд Украины

Опубліковано 13 березня, 2013 год
1.9
135 відгуків / 31 363 перегляда
Пенсионный фонд Украины
Пенсионный фонд Украины -это центральный орган исполнительной власти, который осуществляет управление социальной системой всеобщего обязательного государственного пенсионного страхования, проводит сбор, аккумуляцию и учёт страховых взносов; назначает пенсии и готовит документы по их выплате; обеспечивает своевременное и в полном объеме финансирование и выплату пенсий, социальных оплат, осуществляемых в соответствии с законодательством за счет Пенсионного Фонда Украины; осуществляет контроль целевого использования средств Пенсионного Фонда Украины. Пенсионный фонд Украины в установленном законодательством порядке вносит на рассмотрение министра труда и социальной политики предложения по вопросам формирования государственной политики в сфере пенсионного обеспечения и социального страхования, обеспечивает её реализацию. Деятельность ПФ Украины направляется и координируется Кабинетом Министров Украины через Министра труда и социальной политики Украины. С 01 января 2011 года на Украине вступил в силу "Закон Украины "О сборе и учёте единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование" № 2464-VI от 8 июля 2010 года", согласно которому на Украине на замену ранее существовавших четырех обязательных государственных социальных сборов, введен Единый социальный взнос.
Согласно Разделу 4 "Закона Украины о едином соцвзносе" задачами Пенсионного фонда Украины является обеспечение сбора единого соцвзноса, ведение учёта поступлений от его уплаты и осуществление контроля за уплатой единого взноса.

Жахливе ставлення в обслуговуванні людей

Людмила Борисівна Людмила Борисівна вівторок, 4 листопада
Пенсійний фонд в місті Люботин за вулицею Слобожанська погано обслуговує людей.
Не рекомендую сюди звертатись.
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Не допомогає в подачі електронної черги.
  2. Погане обслуговування .
  3. Прояв неповаги.
  4. Жахливе ставлення в обслуговуванні

Жахливе обслуговування

Юлія Юлія середа, 29 жовтня
Консультація недостовірна, за моїм питання усі 4 години казали "ЧЕКАЙТЕ СВОЄЇ ЧЕРГИ", бо немає спеціаліста за моїм питанням, через це людей які прийшли пізніше за мене прийняли раніше. І коли нарешті дійшла черга до мене, спеціаліст сказав що цю пільгу відмінили і що робити нічого не потрібно. Хоча з цим питанням я підходила до консультанта, яка сама казала що буде... Читати відгук Консультація недостовірна, за моїм питання усі 4 години казали "ЧЕКАЙТЕ СВОЄЇ ЧЕРГИ", бо немає спеціаліста за моїм питанням, через це людей які прийшли пізніше за мене прийняли раніше. І коли нарешті дійшла черга до мене, спеціаліст сказав що цю пільгу відмінили і що робити нічого не потрібно. Хоча з цим питанням я підходила до консультанта, яка сама казала що буде направляти до кого іти з цим питанням!

Неможливо додзвонитися

Гость Гость четвер, 23 жовтня
0800503753 п'ятий день дзвоню на цей номер з ранку до ночі, і завжди одне і теж "нажаль всі оператори зайняті"
Переваги:
  1. НІЯКИХ
Недоліки:
  1. Неможливо додзвонитися

ПФ програє позови паразитам!

Ілона Ілона 18 жовтня, 2025 год
Пенсійний Фонд дивним чином програє всі позови "елітним" пенсіонерам. Їм недостатньо 70000 чи 90000 і суд приймає відповідне рішення. Ще й перерахунок роблять на мільонні доплати. А звичайному пенсіонеру вдавляться за 200грн.
Недоліки:
  1. Суцільне паразитування на державі

Пенсійний жах

Пенсіонер Пенсіонер 8 жовтня, 2025 год
Дніпро пенсійний що на набережній це повний жах збирали кучу народу у маленькому приміщені де запах туалету аж очі вилазять вийшла працівниця і стала казати чого ви сюда прийшли .цілий день просіділи так в ні попали
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Суцільні нідоліки

Неможливо створити заяву

Альберт Альберт 29 вересня, 2025 год
Чому якщо державне, то обов'язково буде працювати з глюками або не буде працювати зовсім? Спробував ствоорити онлайн заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, як учаснику бойових дій. Все заповнив вірно, вирахував дані для декларації. Просканував всі документи. Взагалі витратив на це немало часу, щоб зробити все як слід. І в кінці при подписанні заяви, з'являється помилка, що я... Читати відгук Чому якщо державне, то обов'язково буде працювати з глюками або не буде працювати зовсім? Спробував ствоорити онлайн заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, як учаснику бойових дій. Все заповнив вірно, вирахував дані для декларації. Просканував всі документи. Взагалі витратив на це немало часу, щоб зробити все як слід. І в кінці при подписанні заяви, з'являється помилка, що я як би то не квазав дані про доходи за шість місяців, хоча там все вказано. Як я тільки не намагався обійти цю помилку і разні вже періоди вибирав (хоча в помилці чітко вказувався період), і вказував для маленької дитини, що в неї прибутку 0 за півроку, але все одно вискакувала ця помилка. В мене питання, а розробники самі пробували створити хоч одну заяву? Дуже прикро, витрачено багато часу, а питання не вирішено

Пенсионный фонд Запорожье заводский р-н

Гость Гость 10 вересня, 2025 год
Обслуживание ниже плинтуса. Сотрудники работать не спешат, еще и хамят. 10.09.2025 в четвертом окне вообще о себе что-то возомнила, как будто одолжение делает, что работает - организация нулевая, решение вопросов в далеком заоблачном. За что им только зарплату платят.

Обслуговування в Пенсійному фонді України

Олексій Олексій 26 липня, 2025 год
Звертався до Пенсійного фонду для уточнення інформації щодо моїх пенсійних накопичень. Співробітники були ввічливі та допомогли вирішити всі питання. Проте, черги досить великі, і це зайняло більше часу, ніж я очікував.

Ужасное качество обслуживания.

Гость Гость 4 липня, 2025 год
не смогла получить ответ на свой вопрос. Хотела бы информацию специалиста, а не пользователей. Перекладываете ответственность на таких же нужда.щийся в помощи, как и я.

Порушення термінів оплати за лікарняними листами з вигаданих причин

Дмитро Дмитро 18 лютого, 2025 год
Підприємством Укрзалізниця було подано запит-заяву в електронному форматі на виплату лікарняних листів 7 лютого 2025 року.
Так, згідно з чинним законодавством, ПФУ зобов'язаний внести оплату не пізніше ніж за 3 робочі дні з моменту отримання заяви.
Так, на момент 18 лютого лікарняні листи не були виплачені.
ПФУ ігнорує запити та заяви. Вводить в оману під час дзвінків на гарячу лінію,... Читати відгук
Підприємством Укрзалізниця було подано запит-заяву в електронному форматі на виплату лікарняних листів 7 лютого 2025 року.
Так, згідно з чинним законодавством, ПФУ зобов'язаний внести оплату не пізніше ніж за 3 робочі дні з моменту отримання заяви.
Так, на момент 18 лютого лікарняні листи не були виплачені.
ПФУ ігнорує запити та заяви. Вводить в оману під час дзвінків на гарячу лінію, стверджуючи, що ПФУ оплачує все вчасно.
Недоліки:
  1. Порушує закон про соціальні гарантії та не виплачує лікарняні листи у строк 3 робочих дні. Ігнорує офіційні запити

Наша подяка Дарніцькому пенсійному фонду

Гость Гость 22 травня, 2024 год
Дуже вдячна працівникам Пенсійного Фонду.Вирішали питання швидко і професійно,були уважні до мого малорухомого чоловіка.Даже дивує таке любʼязне і ввічливе ставлення до всіх людей з самого порогу державного закладу .

Подяка за роботу.

Марахін Анатолій Юрійович Марахін Анатолій Юрійович 18 квітня, 2024 год
Дуже вдячний за професійність, чуйність,повагу та дбайливе ставлення до людей працівникам сервісного центру Трускавецького відділу Пенсійного фонду України у Львівської області, а саме спеціалісту Сисоівоі Оксані Петрівні и керівнику центру Каніноі Руслані Ярославівні. Я пенсіонер, інвалід 2 групи, маю статус ВПО. У квітні поточного року знаходився на лікуванні у м. Трускавець. Так сталося, що в разі непередачі даних про проходження... Читати відгук Дуже вдячний за професійність, чуйність,повагу та дбайливе ставлення до людей працівникам сервісного центру Трускавецького відділу Пенсійного фонду України у Львівської області, а саме спеціалісту Сисоівоі Оксані Петрівні и керівнику центру Каніноі Руслані Ярославівні. Я пенсіонер, інвалід 2 групи, маю статус ВПО. У квітні поточного року знаходився на лікуванні у м. Трускавець. Так сталося, що в разі непередачі даних про проходження ідентифікації «Ощадбанком» мені заблокували виплату пенсії, та я опинився у скрутному стані. Вирішив звернутись до Пенсійного фонду м. Трускавець.Чесно кажучі на позитивний результат надії не було. Але ж вказані працівники всі питання опрацювали оперативно,спокійно та виважено. Через тиждень я вже отримав пенсію. Велика подяка Вам!!! З повагою А. Марахін.

Дбайливе ставлення до відвідувачів

Гость Гость 26 березня, 2024 год
Я фізична особа підприємець Білоцерківець Ірина Миколаївна, на даний час після тяжкої операції отримала лікарняний. Більше тижня ніяк не змогла підготувати звіт на онлайн-сайті Пенсійного фонду України. Вже позвала на допомогу знайому з фінансовою освітою, але звіт так і не був прийнятий. Втративши вже будь-яку надію на позитивний результат, прийшло на думку звернутись до відділення № 9... Читати відгук Я фізична особа підприємець Білоцерківець Ірина Миколаївна, на даний час після тяжкої операції отримала лікарняний. Більше тижня ніяк не змогла підготувати звіт на онлайн-сайті Пенсійного фонду України. Вже позвала на допомогу знайому з фінансовою освітою, але звіт так і не був прийнятий. Втративши вже будь-яку надію на позитивний результат, прийшло на думку звернутись до відділення № 9 обслуговування громадян Головного Управління Пенсійного фонду України Солом’янського району міста Києва і з допомогою співробітників Начальника відділення Говорун Євгенії Миколаївни та Головного спеціаліста Старун Ольги Григорівни звіт був підготовлений і саме головне прийнятий Пенсійним фондом України. Дуже вдячна за чуйність, розуміння мого стану та саме головне – дбайливе ставлення до відвідувачів. Не очікувала на допомогу співробітників відділення, але на свій страх і розпач, все ж ризикнула і не помилилась. Переконалась, що в Пенсійному фонді України працюють професіонали своєї справи і завжди надають допомогу, яка очевидно прямо не входить в їх обов'язки.
1 не згоден

Женщины легкого поведения

Гость Гость 15 березня, 2024 год
Вы, собаки женской породы, в пенсии 21 года внесли повышения и индексацию до какого года? Или пожизненно?

Прекрасне обслуговування відділу #11 (с.Софіївська Борщагівка)

Згарда Марина Згарда Марина 7 березня, 2024 год
Вражена роботою і голови цього відділення Алли Григорівни, і співробітника Мирного Олександра Петровича.
Був необхідний виїзд на місце для ідентифікації до немічної бабусі 88 років з різного роду розладами, у тому числі психічним.
Після подання заяви у Головному управлінні ПФУ на Бульварно-Кудрявській зі специфічною організацією роботи, біганням по сходах з паперами і скляними очима співробітниць очікування, скажу відверто, були найгірші,... Читати відгук
Вражена роботою і голови цього відділення Алли Григорівни, і співробітника Мирного Олександра Петровича.
Був необхідний виїзд на місце для ідентифікації до немічної бабусі 88 років з різного роду розладами, у тому числі психічним.
Після подання заяви у Головному управлінні ПФУ на Бульварно-Кудрявській зі специфічною організацією роботи, біганням по сходах з паперами і скляними очима співробітниць очікування, скажу відверто, були найгірші, а виявилося, що тут працюють дійсно оперативно, чітко, дуже пунктуально по домовленостям, організаційно все створене саме для людей - потік їх великий, але чітко та вірно організована робота.
Складну і нетипову задачу вирішила я дуже швидко. Отримала чіткі відповіді і щодо процедури на майбутнє і як краще можна вирішувати подібні питання у різних варіантах. Все без зайвого бігання кудись, ніякої метушні, все якось дуже клієнтоорієнтовано та високопрофесійно. Саме ДЛЯ ЛЮДЕЙ.

Дуже правильно організовано робочий простір - зручно і людям працювати.

От просто хочеться порадити відділенням Подільського, Солом'янського та Печерського районів, та й Головному управлінню ПФУ, набратися досвіду роботи у цьому відділенні.
Щиро вдячна за допомогу.
Переваги:
  1. Організація роботи
  2. Компетентність працівників
  3. Оперативність
Недоліки:
  1. відсутні
1 не згоден

Пенсійний фонд України провів круглий стіл, присвячений Міжнародному дню боротьби з корупцією

Марченко Е.Л. Марченко Е.Л. 15 грудня, 2023 год
В ході онлайн-засідання обговорювались питання мінімізації корупційних ризиків в професійній діяльності, етичних дилем, відбувся обмін досвідом ефективних рішень на шляху до розбудови доброчесності. А може спочатку ви, дорогі пані... Читати відгук В ході онлайн-засідання обговорювались питання мінімізації корупційних ризиків в професійній діяльності, етичних дилем, відбувся обмін досвідом ефективних рішень на шляху до розбудови доброчесності. А може спочатку ви, дорогі пані та панове, подивіться. що діється у вас під носом. . Коли я виходила на пенсію за віком, я виявила, що бухгалтером ЗДО № 42 була допущена помилка. Мій робочий стаж був не повним, оскільки бухгалтер відправляла звіт на інший індифікаційний код. У січні 2023 року точна інформація зайшла до бази даних ПФУ міста Олександрії. 05.04 2023 горда я звернулася до фахівця, щоб перерахували мій стаж і змінили нарахування пенсії. Я кілька разів промовила, пояснила ситуацію. Повторила повторно старшому адміністратору, який перебував у залі....категорична відмова. Тільки через 2 роки. Ніхто навіть не знає зі співробітників, що робиться перерахунок на день подання корекційного (уточнюючого) звіту. Закінчується 2023 рік. Може співробітники ПФУ все-таки перерахують мені пенсію.
Переваги:
  1. жах
Недоліки:
  1. жах...жах..жах

Повторне звернення. Скарга Орган ПФУ Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській о

Марченко Е.Л. Марченко Е.Л. 1 грудня, 2023 год
Номер звернення ВЕБ-11001-Ф-С-23-284893Дата звернення 01.12.2023 20:37Тип звернення Скарга Орган ПФУ Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Дата обробки Статус звернення Прийнято до розгляду Тип особи Фізична особа Повторне звернення ... Читати відгук Номер звернення ВЕБ-11001-Ф-С-23-284893Дата звернення 01.12.2023 20:37Тип звернення Скарга Орган ПФУ Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Дата обробки Статус звернення Прийнято до розгляду Тип особи Фізична особа Повторне звернення Отримала відповідь на скаргу. Але таких вибачень не приймаю. Два з половиною роки мені не виплачували пенсію, виявивши безграмотність та недбалість на займаних посадах. Рівень безвідповідальності просто зашкалює. Ви подивіться скільки разів і яких фахівців я зверталася. Байдужість і безвідповідальність. Сподіваюся, що такі горе службовці ПФУ матимуть справедливі покарання. Чекаю персональних вибачень та інформації про покарання за свої дії. У разі ігнорування моєї другої скарги звертатимуся до місцевих засобів масової інформації та повторно на гарячу лінію президента
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Жах...просто жах.
1 згоден

повідомлення про виплату

Юридична особа Юридична особа 24 листопада, 2023 год
Зробіть щось з електронним порталом (кабінетами) бо нереально працювати, нема звязку. Навіщо робити повідомлення про виплату коштів на сайті, коли його не можна 2 день подати? на запит постійно висне сайт і каже проводяться роботи або ще щось. На телефон не дозвонились, звонили пів дня, результату нуль. В відділеннях бардак, пишете, що повідомлення про виплату можна подати у будь-якому фонді... Читати відгук Зробіть щось з електронним порталом (кабінетами) бо нереально працювати, нема звязку. Навіщо робити повідомлення про виплату коштів на сайті, коли його не можна 2 день подати? на запит постійно висне сайт і каже проводяться роботи або ще щось. На телефон не дозвонились, звонили пів дня, результату нуль. В відділеннях бардак, пишете, що повідомлення про виплату можна подати у будь-якому фонді Києва-по факту в жождному не приймають, кажуть ідьте в центальне, а в центральному кажуть ідьте в ваш районний пф. Працівники хами, ведуть себе як боги. БАРДАК по всім відділенням.
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. не один, всі не перахувати
1 згоден

Змова проти пенсіонерів

Гость Гость 14 листопада, 2023 год
Після невдалих відвідин ПФ складається враження що в даній організації існує змова про ненадання пенсіонерам вичерпної інформації про алгоритм призначення пенсії. При цьому затягується термін перевірки документів і інформування людей які звернулися за призначенням пенсії. Як результат цієї діяльності не видача пенсії за період оформлення документів, тобто,, не вклались в тримісячний термін,, . І це демократична держава? Ганьба!!
1 згоден

Олена Бойко

Майдановец Майдановец 25 жовтня, 2023 год
Замість Дзядевич керує її заступниця. яка ще більш зухвало нехтує законами України. Мабуть вважає себе безсмертною.....madmadmad
Переваги:
  1. жодного
Недоліки:
  1. невиконання законів України
1 згоден