Парі-Матч - ставки на футбол онлайн
Прогнози на результат матчу (перемога однієї з команд, нічия)
Подвійний шанс (перша команда не програє, не буде нічиї, не програє друга команда)
Тотал (кількість забитих м'ячів у матчі)
Індивідуальні події (наприклад, К. Роналду заб'є м'яч, Ігуаїн отримає жовту картку)
Командні події (відсоток володіння м'ячем,...
детальніше
Блокування акаунта - Відгуки про Парі-Матч
Завжди думав що компанія парі-матч являється лояльною до своїх клієнтів, та служба підтримки працює максимально оперативно та лаконічно.
Як писав вище, являюсь клієнто парі-матч вже довгий час, не хотілось би міняти букмекерську контору на іншу.
відгук
Коментарі до відгуку
У вашому випадку ситуація ускладнилась тим, що ви поповнювали рахунок чужими картами, адже згідно правил рахунок повинен поповнюватись лише з карти, яка оформлена на ті ж дані, що й гральний рахунок (п. 71 Правил БК, які ви можете знайти на нашому сайті). При дотриманні даного правила не довелось би запитувати фото документів інших осіб.
На даний момент ваш запит знаходиться в процесі опрацювання. Терміни верифікації індивідуальні, адже залежать від багатьох факторів (навантаження на профільний відділ, швидкості надання інформації з вашого боку, чи потрібні додаткові документи або додаткова перевірка інших відділів тощо). У будь-якому випадку, запит буде опрацьований настільки швидко, наскільки це можливо, після чого вам надійде відповідь на пошту 👌
Не знав що не можна поповнювати баланс з іншої карти(мій косяк).
Але відповідь очікую вже дуже довго, таке відчуття як наче ніхто не збирається відповідати.
12 годин і знову заблокували.
Попросили надати фото паспорту, що я зробив.
Сподіваюсь на лояльність компанії, та розблокування акаунту не прийдеться очікувати як минулого разу, декілька днів.
Якись жарт😩
Для запобігання подібних ситуацій в майбутньому просимо ознайомитись з Правилами БК https://parimatch.com/uk/terms-and-conditions та дотримуватись їх 🤝
Але, я написа в службу підтримки, що у мене виникли складнощі, що не можу зробити вивід на свою карту **6124, я просив щоб під мій акаунт підвязали саме її, написав ким видана та фіо. На що отримав відмову і відповідь, щоб робив вивід на карту **0662. В своє підтвердження, прикріплю скріншот відповіді оператора.
Сьогодні в день, я ще раз написав і інший оператор, відповів мені що карту все таки можна змінити і зробив це, після чого знову акаунт був заблокований.
Дякую за відповідь!
Стосовно відхилення виплат - зверніться, будь ласка, у ваш банк та уточніть чи немає обмежень по карті на отримання переказів. Якщо немає, повторіть спробу виведення через 2-3 години після останньої невдалої спроби 👌
Не сумнівався в лояльності parimatch.
Але все таки труднощі з виводом є, протягом доби зробив більше 100 запитів, ні один з них не був вдалим.
Хоча раді цікавості побратими поповнювали свої гральні рахунки, та виводили кошти назад, гроші приходили протягом однієї години.
Не зрозуміло, чому тоді на моєму акаунті відбувається таке?