Пари-Матч - ставки на футбол онлайн
Прогнозы на исход матча (победа одной из команд, ничья)
Двойной шанс (первая команда не проиграет, не будет ничьи, не проиграет вторая команда)
Тотал (количество забитых мячей в матче)
Индивидуальные события (к примеру, К. Роналду забьёт мяч, Игуаин получит жёлтую карточку)
Командные события (процент владения...
подробнее
Блокування акаунта - Отзывы о Пари-Матч
Завжди думав що компанія парі-матч являється лояльною до своїх клієнтів, та служба підтримки працює максимально оперативно та лаконічно.
Як писав вище, являюсь клієнто парі-матч вже довгий час, не хотілось би міняти букмекерську контору на іншу.
отзыв
Комментарии к отзыву
У вашому випадку ситуація ускладнилась тим, що ви поповнювали рахунок чужими картами, адже згідно правил рахунок повинен поповнюватись лише з карти, яка оформлена на ті ж дані, що й гральний рахунок (п. 71 Правил БК, які ви можете знайти на нашому сайті). При дотриманні даного правила не довелось би запитувати фото документів інших осіб.
На даний момент ваш запит знаходиться в процесі опрацювання. Терміни верифікації індивідуальні, адже залежать від багатьох факторів (навантаження на профільний відділ, швидкості надання інформації з вашого боку, чи потрібні додаткові документи або додаткова перевірка інших відділів тощо). У будь-якому випадку, запит буде опрацьований настільки швидко, наскільки це можливо, після чого вам надійде відповідь на пошту 👌
Не знав що не можна поповнювати баланс з іншої карти(мій косяк).
Але відповідь очікую вже дуже довго, таке відчуття як наче ніхто не збирається відповідати.
12 годин і знову заблокували.
Попросили надати фото паспорту, що я зробив.
Сподіваюсь на лояльність компанії, та розблокування акаунту не прийдеться очікувати як минулого разу, декілька днів.
Якись жарт😩
Для запобігання подібних ситуацій в майбутньому просимо ознайомитись з Правилами БК https://parimatch.com/uk/terms-and-conditions та дотримуватись їх 🤝
Але, я написа в службу підтримки, що у мене виникли складнощі, що не можу зробити вивід на свою карту **6124, я просив щоб під мій акаунт підвязали саме її, написав ким видана та фіо. На що отримав відмову і відповідь, щоб робив вивід на карту **0662. В своє підтвердження, прикріплю скріншот відповіді оператора.
Сьогодні в день, я ще раз написав і інший оператор, відповів мені що карту все таки можна змінити і зробив це, після чого знову акаунт був заблокований.
Дякую за відповідь!
Стосовно відхилення виплат - зверніться, будь ласка, у ваш банк та уточніть чи немає обмежень по карті на отримання переказів. Якщо немає, повторіть спробу виведення через 2-3 години після останньої невдалої спроби 👌
Не сумнівався в лояльності parimatch.
Але все таки труднощі з виводом є, протягом доби зробив більше 100 запитів, ні один з них не був вдалим.
Хоча раді цікавості побратими поповнювали свої гральні рахунки, та виводили кошти назад, гроші приходили протягом однієї години.
Не зрозуміло, чому тоді на моєму акаунті відбувається таке?