Ніколи не думала, що шахраями може бути магазин канцтоварів. 12.03 зробила замовлення, одразу оплатила, в вайбер прийшло сповіщення від системи, що відправка запланована на 15.03. 15.03 прийшло сповіщення, що за моїм замовленням створено накладну. Почала її шукати в трекері, а укрпошта і знати не знає про таку накладну. З понеділка телефоную по декілька разів на обидва вказаних номери, слухавку зрозуміло що ніхто не бере, лишень щоразу приходять системні сповіщення у вайбері, а-ля "Пробачте, що не змогли оперативно відповісти на ваш дзвінок. Напишіть, будь-ласка, в цей чат і ми вирішимо ваше питання". От тільки то не чат, а чат-бот, котрий не розуміє що йому пишуть, яке б там формулювання не було. Замовлення моє було на 533грн (№72011OFF) "По вашому замовленню створенно ТТН 0505271921653 Розрахункова дата доставки: 2025-03-17 Вартість доставки: 62.66 грн"
Я очікувала всякого, затримок і т.д., але ж не шахрайства від магазину канцтоварів. Якийсь сюр. Жалкую, що раніше не почитала відгуки
Після відмічення транзакції як шахрайської у додатку банку та подачі заяви у кіберполіцію (власне компанію ОфісТорг про ці дії не повідомляла) через 2 дні статус ТТН змінився на "відправлення прийняте", тобто товар все ж вислали. Через декілька днів я його таки отримала на пошті і на диво, все було згідно накладної. Проте зверну увагу, що вислали замовлення не звичайним стандратним тарифом як обиралося, як експрес, відповідно вартість доставки суттєво збільшилась.
Що це було? чому одразу не повідомити що відправлення затримується і т.д. - не зрозуміло.
Для розуміння по датам: 12.03 зробила замовлення, до 18.03 численні дзвінки на контактні телефони компанії, 18.03 заява в кіберполіцію та подача показань у слідчого, 20.03 відправлення товару з Дніпра, 21.03 вечір - отримання відправлення у відділенні укрпошти.
Шахраї, товар не відправляють, слухавку не беруть - Відгуки про ОфісТорг
12.03 зробила замовлення, одразу оплатила, в вайбер прийшло сповіщення від системи, що відправка запланована на 15.03.
15.03 прийшло сповіщення, що за моїм замовленням створено накладну. Почала її шукати в трекері, а укрпошта і знати не знає про таку накладну.
З понеділка телефоную по декілька разів на обидва вказаних номери, слухавку зрозуміло що ніхто не бере, лишень щоразу приходять системні сповіщення у вайбері, а-ля "Пробачте, що не змогли оперативно відповісти на ваш дзвінок. Напишіть, будь-ласка, в цей чат і ми вирішимо ваше питання". От тільки то не чат, а чат-бот, котрий не розуміє що йому пишуть, яке б там формулювання не було.
Замовлення моє було на 533грн (№72011OFF)
"По вашому замовленню створенно ТТН 0505271921653
Розрахункова дата доставки: 2025-03-17
Вартість доставки: 62.66 грн"
Я очікувала всякого, затримок і т.д., але ж не шахрайства від магазину канцтоварів. Якийсь сюр. Жалкую, що раніше не почитала відгуки
відгук
Коментарі до відгуку
Після відмічення транзакції як шахрайської у додатку банку та подачі заяви у кіберполіцію (власне компанію ОфісТорг про ці дії не повідомляла) через 2 дні статус ТТН змінився на "відправлення прийняте", тобто товар все ж вислали. Через декілька днів я його таки отримала на пошті і на диво, все було згідно накладної. Проте зверну увагу, що вислали замовлення не звичайним стандратним тарифом як обиралося, як експрес, відповідно вартість доставки суттєво збільшилась.
Що це було? чому одразу не повідомити що відправлення затримується і т.д. - не зрозуміло.
Для розуміння по датам: 12.03 зробила замовлення, до 18.03 численні дзвінки на контактні телефони компанії, 18.03 заява в кіберполіцію та подача показань у слідчого, 20.03 відправлення товару з Дніпра, 21.03 вечір - отримання відправлення у відділенні укрпошти.