Коли обирається перевізник- дивишся на рейтинг та коментарі. Ось почитали, обрали, і отримали наш випадок. Рейси до (з) Болгарії до ( з ) Кременчука. Їхали з донею та дитиною 4 рочки. Місця вибирали поряд, але сиділи порознь, бо нумерація не збігається. Туди автобус був 2х поверховий, більш- менш комфортно. Назад - білий, звичайний, утромбовані сидіння, вузьки, не встати, не повернутися.... Читати відгук Коли обирається перевізник- дивишся на рейтинг та коментарі. Ось почитали, обрали, і отримали наш випадок. Рейси до (з) Болгарії до ( з ) Кременчука. Їхали з донею та дитиною 4 рочки. Місця вибирали поряд, але сиділи порознь, бо нумерація не збігається. Туди автобус був 2х поверховий, більш- менш комфортно. Назад - білий, звичайний, утромбовані сидіння, вузьки, не встати, не повернутися. Жах. В салоні температура була комфортна, все працювало. Чая не було ( був), кава була. Обмежена кількість. Вода запакована була. Не розумію одного: чому в любий момент людині не можна скористуватися окропом? Для їжі , для пиття. Вам жалко води? Заощаджуєте електроенергію? Чому по розкладу, настрою, та хотєлок водіїв я повинна годувати дитину та себе, якщо в рекламі перевізника ця послуга є? Дякувати Богу, що терміново не знадобився туалет, а то що? - всім в памперсах їхати? То видавайте їх пасажирам на вході. На паромі простояли всю ніч, зворотньо - 4 години. Водії втомлені, лаються, роздратовані, ненавидять всіх. То йдіть на фронт, там відпочиньте, а хлопці на ваше місце прийдуть, і теж відпочинуть((( Які приниження терплять пасажири, як можна розчавити гідність людини такими рейсами та умовами. Може в стойло вже всіх та й так повезти ? Автобус з Болгарії запізнився на 3 години, менеджер відписувалась, водій відповів на дзвінок, хоч за це - дякую. Довезли цілими - дякую і за це...дожилися. Просто жах!Тепер, в порівнянні, я рекомендую "Автолюкс", їздили Одеса- Варна в 23 році: водії чемні, туалет скільки хочеш, автомат-напої коли і скільки хочеш, медіа- монітори на сидіннях (подивилася три фільми, послухала музику), комфортні сидіння і відстань між ними, їхали через Ренні, за 20 хвилин пройшли кордон, і ціна в 1,5 рази дешевше. Не встигла отямитись - вже і море, приїхали на 3 години раніше!!!! Оце КОМФОРТ. Нажаль, рейси ходять 1 раз на тиждень і тільки до Варни...але ради такого комфорту, як виявилося, цю проблему можна якось вирішити. P.S. Ми зараз воюємо за існування та гідність України, але свої ж перевізники_ українці тримають своїх співвітчизників за свиней(((
Доброго дня, хочу поділитись жахливою поїздкою яка відбулась з 21.07.04-22.07.04, маршрут Бухарест-Київ, по плану приїхати мали 22.07.2024 в 22:40 до залізничного вокзалу. Спочатку в дорозі зламався автобус, на його ремонт пішла година. Після цього водії пішли до кафе неквапливо вечеряти (на це пішла ще 1 година). В підсумку, автобус приїхав до Києва в комендантську годину 1:30. До залічного вокзалу водій... Читати відгук Доброго дня, хочу поділитись жахливою поїздкою яка відбулась з 21.07.04-22.07.04, маршрут Бухарест-Київ, по плану приїхати мали 22.07.2024 в 22:40 до залізничного вокзалу. Спочатку в дорозі зламався автобус, на його ремонт пішла година. Після цього водії пішли до кафе неквапливо вечеряти (на це пішла ще 1 година). В підсумку, автобус приїхав до Києва в комендантську годину 1:30. До залічного вокзалу водій відмовився їхати. На всі вмовляння пасажирів зупинитись десь біля найближчого готелю по дорозі, водій відповів, що він не таксист і його не хвилює, де будуть ночувати пасажири, переважна більшість з яких - це діти та жінки. Водій висадив пасажирів з дітьми просто на дорозі серед ночі. Тобто, у пасажирів не було змоги навіть залишитись в автобусі до закінчення комендантської години, так як водій сказав, що їде в Полтаву. По факту, після цього пасажири яких висадили серед ночі на вулицю, викликали поліцію. На водія Олега, за номером автобусу залиши скаргу. З таким відношенням до пасажирів (при чому коли проблема виникла по провині Nikolas Trans) і відгуками від них, клієнтів у них не залишиться.
Це просто жах. Перевізник зовсім не знає що таке розклад. Подорожував 3 рази цим перевізником і двічі був незадоволений. Прямував з Софії до Києва. Перший раз ми чекали півтори-дві години на вулиці вночі оскільки всі вокзали в Софії зачиняються опівночі. Так як я живу в Пловдіві то це максимально некомфортно проте взимку мало хто їде через Чернівці. Другий раз наче... Читати відгук Це просто жах. Перевізник зовсім не знає що таке розклад. Подорожував 3 рази цим перевізником і двічі був незадоволений. Прямував з Софії до Києва. Перший раз ми чекали півтори-дві години на вулиці вночі оскільки всі вокзали в Софії зачиняються опівночі. Так як я живу в Пловдіві то це максимально некомфортно проте взимку мало хто їде через Чернівці. Другий раз наче й добре доїхав але третій раз це перевершило мої очікування. Автобус завжди ходить о 23:50 з Софії. Мені до Софії треба ще потягом доїхати. Двічі і завжди автобус запізнювався. І тут мені провідниця пише повідомлення що автобус буде о 20:00 в Софії і не зможе чекати більше години. А мені о 17:15 вже й немає як добратися щоб встигнути до 20:00. Я вислухав якісь незрозумілі аргументи про черги на кордоні і мені довелося залишитися вдома. Хоча на день прибуття в мене планувалась дуже важлива зустріч і її довелося відмінити. Тому я нікому не рекомендую даного перевізника так як з їхнім відношенням до розкладу дуже складно спланувати поїздку і вас підведуть в самий непідходящий момент.
Нікому не рекомендую цього перевізника через погану організацію поїздки. Я обрала цю компанію тільки через зручний час виїзду з Полтави. По вартості це був один із найдорожчих перевізників. Перед поїздкою я уточнила наявність wifi і тривалість пересадки в Стамбулі. Мене запевнили, що пересадка триває в середньому годину-півтори, вайфай є тільки на території України та Туреччини. Неприємні сюрпризи почалися на... Читати відгук Нікому не рекомендую цього перевізника через погану організацію поїздки. Я обрала цю компанію тільки через зручний час виїзду з Полтави. По вартості це був один із найдорожчих перевізників. Перед поїздкою я уточнила наявність wifi і тривалість пересадки в Стамбулі. Мене запевнили, що пересадка триває в середньому годину-півтори, вайфай є тільки на території України та Туреччини. Неприємні сюрпризи почалися на початку. Стюардеса прийшла за 10 хвилин до відправки, що було замало, так як потрібно прийняти посилки, посадити людей і тд. Wifi, як виявилося не було на протязі всієї дороги. В Києві ми простояли більше години, тому що виникли проблеми з поліцією. Якісь папери були неправильно оформлені. Відпустили з умовою, що папери будуть оформлені правильно. У Вінниці стояли довше, ніж потрібно, тому що хлопчина передавав посилку і хотів оплатити, стюардеса не знала розцінок, диспетчер не брала слухавки. Чай-кава були запропоновані тільки на другий день. Воду стюардеса також запропонувала на другий день. При тому, ще й пасажири мали самі приходити і брати ту воду під першими сидіннями. При під'їзді до заправки в Румунії водій запитав стюардесу, чи поповнила вона банківську картку. Вона відповіла, що весь час сиділа вдома і їй не було коли. Виявилося, що це проблема, так як оплатити іноземною валютою пальне важко. Це ще відіграло роль в Болгарії, коли пасажирів, що прямували до Софії пересаджували на інший автобус (неочікувано для них до речі, адже їх запевняли, що буде прямий рейс). Тоді на покупку білетів також витратили більше години, так як гривні не приймали, на карті грошей не було і прийшлось їм шукати обмінник. Також в Болгарії ми звернули не туди, тому блукали 40 хвилин. Коли під'їжджали до кордону, водії спочатку зупинилися в магазині, де купили коробку рому, потім в Duti Free, де ще взяли алкоголю. Цікавою була при цьому поведінка стюардеси: просто мовчки вийшла і пішла, а ми стояли поруч з кордоном 15 хвилин, поки водії купували Jack Daniels, всі пасажири сиділи в автобусі. Потім через кількість алкоголю нас затримали турецькі прикордонники - додатковий час в дорозі. Ще ми заїхали поїсти десь о 12 годині ночі, коли до Стамбулу залишилось 3 години. Всі ці затримки призвели до того, що ми приїхали до Стамбулу замість заявлениого діапазону 22:00 - 01:00, о 03:00 ночі. Для мене було принципово не чекати 05:30, коли здійснюється перший рейс до Анталії, про що я попереджувала за 2 дні до рейсу і під час подорожі також. Тобто я мала намір пересісти на літак, у випадку якби ми приїхали після 01:30. Але ще в Болгарії стюардеса запевнила, що ми приїдемо вчасно (01:30). Зрозумілим те, що це не правда стало тільки на кордоні, гроші я уже заплатила, стюардеса запевняла, що квиток уже куплений по маршруту Стамбул-Анталія. Приїхали ми на вокзал в Стамбулі, нас зустріла диспетчер. Знову запевнили, що квитки вже куплені: для пасажирів, що прямували до Ізміру на 04:00, і для тих, хто до Анталії на 04:30, (що було дивним, адже рейсів раніше 05:30 не було). Потім ізмірських погнали на рейс о 03:30. Саме "погнали", тому що їм сказали, що треба швидко йти, або вони не встигнуть. Нам же сказали, що рейс буде о 5. Потім диспетчер вирішила уточнити у водія, чи взяв він для нас квитки. Виявилося, що взяв на 05:30 (як неочікувано, тобто квитки куплені не були до нашого приїзду). Я перевірила по сайту, виявилося, що автобус, на який нам придбали квитки, їде більше 13 годин, а був варіант, що їхав 12 годин. На моє запитання, чому не коротший шлях, диспетчер почала вести себе хамовито. Розповідала, що це жест доброї волі, що вона нас зустрічає серед ночі й піклується про нас. В кінці кінців, виявилося, що диспетчер робить неоціненну послугу тим, що бронює нам квитки зі Стамбулу до Анталії, а якщо я така невдоволена, то бронювала б квитки сама. Але ж я й хотіла сама, якби не їхня брехня і затягування часу. Тим паче, що зі Стамбулу до Анталії вони беруть 1700 грн (приблизно 1300 турецьких лір), в той час як квиток на автобус коштує 700 лір. В розкладі заявлено що поїздка займає десь 48 годин: 10:30 середи - виїзд із Полтави і прибуття в Анталію в п'ятницю о 12:00 ранку, але через некомпетентність цієї контори, ми прибули в 19:30 п'ятниці (дорога зайняла 57 годин). До всього хочеться додати, що водії турки, стюардеса не розуміла ні слова по-турецьки. Їх комунікація була складною. У стюардеси на території Болгарії та Румунії був відсутній зв'язок. Ще й стюардеса двічі просила обезболюючі в пасажирів. Питання: а що в автобусі немає аптечки? На кордоні Туреччини вона просила пасажирку роздати wifi. І взагалі який сенс стюардеси, що створює більше проблем на шляху й диспетчера, що не вміє працювати з невдоволеним клієнтом?
Їхала 22.012024 з Київа до Болгарії.Автобус їхав у Турцію.Пересадка була у Болгарії.Водіі були турки.У автобусі можна було зробити собі чай та каву.Начебто все добре, але великий мінус,водії всю дорогу курили у салоні!!!І дуже часто!Було важко дихати.Моє зауваження нічого не змінило.
Переваги:
Сервіс хороший.Пропонувпли чай та каву
Недоліки:
Водій турки, всю дорогу курили у салоні.Було важко дихати(((
Жах, автобус мав бути у Чернівцях в 7:20, а приїхав в 9:30 Не можливо додзвонитися Думала вже кинули Вайфай ок Сидіння ок Але він не робить зупинки Дорога 10+ годин
Більше цим перевізником не поїду!
P.S. Ми зараз воюємо за існування та гідність України, але свої ж перевізники_ українці тримають своїх співвітчизників за свиней(((
Жахлива поїздка, жахливі водії
З таким відношенням до пасажирів (при чому коли проблема виникла по провині Nikolas Trans) і відгуками від них, клієнтів у них не залишиться.
Нікому не раджу
Негативний відгук про Ніколас Трансавто
Я обрала цю компанію тільки через зручний час виїзду з Полтави. По вартості це був один із найдорожчих перевізників. Перед поїздкою я уточнила наявність wifi і тривалість пересадки в Стамбулі. Мене запевнили, що пересадка триває в середньому годину-півтори, вайфай є тільки на території України та Туреччини.
Неприємні сюрпризи почалися на... Читати відгук Нікому не рекомендую цього перевізника через погану організацію поїздки.
Я обрала цю компанію тільки через зручний час виїзду з Полтави. По вартості це був один із найдорожчих перевізників. Перед поїздкою я уточнила наявність wifi і тривалість пересадки в Стамбулі. Мене запевнили, що пересадка триває в середньому годину-півтори, вайфай є тільки на території України та Туреччини.
Неприємні сюрпризи почалися на початку. Стюардеса прийшла за 10 хвилин до відправки, що було замало, так як потрібно прийняти посилки, посадити людей і тд. Wifi, як виявилося не було на протязі всієї дороги.
В Києві ми простояли більше години, тому що виникли проблеми з поліцією. Якісь папери були неправильно оформлені. Відпустили з умовою, що папери будуть оформлені правильно.
У Вінниці стояли довше, ніж потрібно, тому що хлопчина передавав посилку і хотів оплатити, стюардеса не знала розцінок, диспетчер не брала слухавки.
Чай-кава були запропоновані тільки на другий день. Воду стюардеса також запропонувала на другий день. При тому, ще й пасажири мали самі приходити і брати ту воду під першими сидіннями.
При під'їзді до заправки в Румунії водій запитав стюардесу, чи поповнила вона банківську картку. Вона відповіла, що весь час сиділа вдома і їй не було коли. Виявилося, що це проблема, так як оплатити іноземною валютою пальне важко.
Це ще відіграло роль в Болгарії, коли пасажирів, що прямували до Софії пересаджували на інший автобус (неочікувано для них до речі, адже їх запевняли, що буде прямий рейс). Тоді на покупку білетів також витратили більше години, так як гривні не приймали, на карті грошей не було і прийшлось їм шукати обмінник.
Також в Болгарії ми звернули не туди, тому блукали 40 хвилин.
Коли під'їжджали до кордону, водії спочатку зупинилися в магазині, де купили коробку рому, потім в Duti Free, де ще взяли алкоголю. Цікавою була при цьому поведінка стюардеси: просто мовчки вийшла і пішла, а ми стояли поруч з кордоном 15 хвилин, поки водії купували Jack Daniels, всі пасажири сиділи в автобусі.
Потім через кількість алкоголю нас затримали турецькі прикордонники - додатковий час в дорозі. Ще ми заїхали поїсти десь о 12 годині ночі, коли до Стамбулу залишилось 3 години.
Всі ці затримки призвели до того, що ми приїхали до Стамбулу замість заявлениого діапазону 22:00 - 01:00, о 03:00 ночі. Для мене було принципово не чекати 05:30, коли здійснюється перший рейс до Анталії, про що я попереджувала за 2 дні до рейсу і під час подорожі також. Тобто я мала намір пересісти на літак, у випадку якби ми приїхали після 01:30.
Але ще в Болгарії стюардеса запевнила, що ми приїдемо вчасно (01:30).
Зрозумілим те, що це не правда стало тільки на кордоні, гроші я уже заплатила, стюардеса запевняла, що квиток уже куплений по маршруту Стамбул-Анталія.
Приїхали ми на вокзал в Стамбулі, нас зустріла диспетчер.
Знову запевнили, що квитки вже куплені: для пасажирів, що прямували до Ізміру на 04:00, і для тих, хто до Анталії на 04:30, (що було дивним, адже рейсів раніше 05:30 не було). Потім ізмірських погнали на рейс о 03:30. Саме "погнали", тому що їм сказали, що треба швидко йти, або вони не встигнуть.
Нам же сказали, що рейс буде о 5. Потім диспетчер вирішила уточнити у водія, чи взяв він для нас квитки. Виявилося, що взяв на 05:30 (як неочікувано, тобто квитки куплені не були до нашого приїзду). Я перевірила по сайту, виявилося, що автобус, на який нам придбали квитки, їде більше 13 годин, а був варіант, що їхав 12 годин. На моє запитання, чому не коротший шлях, диспетчер почала вести себе хамовито. Розповідала, що це жест доброї волі, що вона нас зустрічає серед ночі й піклується про нас. В кінці кінців, виявилося, що диспетчер робить неоціненну послугу тим, що бронює нам квитки зі Стамбулу до Анталії, а якщо я така невдоволена, то бронювала б квитки сама. Але ж я й хотіла сама, якби не їхня брехня і затягування часу. Тим паче, що зі Стамбулу до Анталії вони беруть 1700 грн (приблизно 1300 турецьких лір), в той час як квиток на автобус коштує 700 лір.
В розкладі заявлено що поїздка займає десь 48 годин: 10:30 середи - виїзд із Полтави і прибуття в Анталію в п'ятницю о 12:00 ранку, але через некомпетентність цієї контори, ми прибули в 19:30 п'ятниці (дорога зайняла 57 годин).
До всього хочеться додати, що водії турки, стюардеса не розуміла ні слова по-турецьки. Їх комунікація була складною. У стюардеси на території Болгарії та Румунії був відсутній зв'язок. Ще й стюардеса двічі просила обезболюючі в пасажирів. Питання: а що в автобусі немає аптечки? На кордоні Туреччини вона просила пасажирку роздати wifi. І взагалі який сенс стюардеси, що створює більше проблем на шляху й диспетчера, що не вміє працювати з невдоволеним клієнтом?
Отзыв Николас Транс
Не рекомендую
Відгук на це
Не можливо додзвонитися
Думала вже кинули
Вайфай ок
Сидіння ок
Але він не робить зупинки
Дорога 10+ годин