Витік контактних даних – після завантаження нашої клієнтської бази люди почали отримувати небажані дзвінки від кол-центрів з нав’язливими пропозиціями. Це серйозний удар по довірі до нашого бізнесу.
Жахливі скрипти дзвінків – вони звучать грубо і некоректно, наче ми вибиваємо борги, а не ведемо ділові переговори. До клієнтів застосовується тиск без урахування їхніх потреб та часу, що викликає лише негатив.
Відсутність адаптації під українську мову – під час повномасштабного вторгнення вони так і не оновили скрипти для роботи українською. Це неприпустимо, враховуючи нинішні реалії.
Неприпустима поведінка під час навчання – під час навчання роботі з CRM їх представники дозволяли собі принижувати наших співробітників та ігнорувати їхні запитання. Такий підхід до клієнтів є неприйнятним.
Не рекомендую цю CRM для тих, хто цінує репутацію свого бізнесу, поважає своїх клієнтів та працює на українському ринку.
Вітаю Хейтерів . Якщо ви маєте реальну невирішену проблему з нашою компанією, прошу надати ваше ім'я або назву компанії. Писати відгуки на замовлення без імен та ідентифікації, дурна витівка. У нас розумний клієнт, який це розуміє. І ми ніколи не позиціонували себе як срм . Якщо ви були нашим реальним клієнтом , ви би так не писали .
1.Звідки людині яка не була вашим клієнтом так багато знати про ваш підхід до роботи та поведінку співробітників?
2.Чому всі відгуки з оціною більше одиниць не мають ідентифікації за назвою компанії і слово в слово повторюють першу онлайн зустріч перед початком роботи?
Не вирішених проблем більше немає з тих пір як ми відмовились від ваших низько якісних "послуг" та невихованого персонало (гопрота просто)
А що до платних відгуків невже ви думаєте що хтось витратить ще копійку на вас після того як мав знайомство з вашими "послугами"? У вас проблемки з завищеним відчуттям власної важливості як під час роботи так і тут. Ваші кометарі тому прямий доказ. Дякую що допагаєте мені тут відкрити ваше ставлення до клієтів та людей.
Бидло воно завжди бидло, ви навіть тут цього не приховуєте.
Дуже негативний досвід роботи з CRM NEURON. - Відгуки про Нейрон (Neuron), автоматизація телефонних продажів
Жахливі скрипти дзвінків – вони звучать грубо і некоректно, наче ми вибиваємо борги, а не ведемо ділові переговори. До клієнтів застосовується тиск без урахування їхніх потреб та часу, що викликає лише негатив.
Відсутність адаптації під українську мову – під час повномасштабного вторгнення вони так і не оновили скрипти для роботи українською. Це неприпустимо, враховуючи нинішні реалії.
Неприпустима поведінка під час навчання – під час навчання роботі з CRM їх представники дозволяли собі принижувати наших співробітників та ігнорувати їхні запитання. Такий підхід до клієнтів є неприйнятним.
Не рекомендую цю CRM для тих, хто цінує репутацію свого бізнесу, поважає своїх клієнтів та працює на українському ринку.
відгук
Коментарі до відгуку
1.Звідки людині яка не була вашим клієнтом так багато знати про ваш підхід до роботи та поведінку співробітників?
2.Чому всі відгуки з оціною більше одиниць не мають ідентифікації за назвою компанії і слово в слово повторюють першу онлайн зустріч перед початком роботи?
А що до платних відгуків невже ви думаєте що хтось витратить ще копійку на вас після того як мав знайомство з вашими "послугами"? У вас проблемки з завищеним відчуттям власної важливості як під час роботи так і тут. Ваші кометарі тому прямий доказ. Дякую що допагаєте мені тут відкрити ваше ставлення до клієтів та людей.
Бидло воно завжди бидло, ви навіть тут цього не приховуєте.