Гость Украина, Київ Відгук додано 25 березня, 2018 год348 переглядів
Прикрий інцидент вчора стався у парку Перемоги, м. Київ. У кіоску, який продає каву біля виставленої воєнної техніки праворуч, якщо стояти спиною до кургану. Наша сім'я замовила каву та два гарячих шоколаду. Продавчиня в перший шоколад додала помилково маршмеллоу, потім, зрозумівши свою помилку, сказала, що це бонус. Коли я відмовилася брати цю порцію, вона почала витягувати ложечкою при мені цей зефір (маршмеллоу), долила туди води і хотіла, щоб я це забрала. Я відмовилася, і сказала, щоб або зробили нову порцію, або віддали гроші. Продавчиня неохоче зробила нову порцію (мені здається це вона повинна була зробити зразу за своєї ініціативи і інцидент був би вичерпано), але не через апарат, а розмішала в стаканчику суміш з додаванням води. В цей час поруч знаходилися власники цього кіоску. Я описала ситуацію і попросила книгу скарг, але в мене не було з собою ручки. Коли я попрохала ручку у власника, він відповів, що саме для мене в нього ручки нема. А цікаво як щодо пункту інструкції щодо ведення книги про скарги стосовно створення необхідних умов для клієнтів. Він відмовився надати мені ані прізвище, ані назву приватного підприємства. Як я можу подати скаргу, якщо такі мафи (кіоски) - кав'ярні не видають чеків (тобто немає підтвердження купівлі), не створюють умов для надання скарг і пропозицій (гуляючи у парку я не подумала, що мені може знадобитися ручка). А ще не якісно перероблену порцію шоколаду власник назвав теж бонусом, цікаво, чому, я ж за неї заплатила свої гроші? Я віддала книгу скарг, так і не зробивши запис. Я забрала цю порцію шоколаду так і не скуштувавши її. При виході з парку ми залишили її у смітнику. На жаль, зіпсованим залишився не тільки шоколад, але й настрій всієї сім'ї. Може це й був бонус. А я й не зрозуміла. Мабуть потрібно було віддати цей бонус власнику.
Некачественное обслуживание кафейня-киоск в паркет Победы - Відгуки про Парк Победа Киев
кургану. Наша сім'я замовила каву та два
гарячих шоколаду. Продавчиня в перший
шоколад додала помилково маршмеллоу, потім,
зрозумівши свою помилку, сказала, що це
бонус. Коли я відмовилася брати цю порцію,
вона почала витягувати ложечкою при мені
цей зефір (маршмеллоу), долила туди води і
хотіла, щоб я це забрала. Я відмовилася, і
сказала, щоб або зробили нову порцію, або
віддали гроші. Продавчиня неохоче зробила нову
порцію (мені здається це вона повинна була зробити зразу за своєї ініціативи і інцидент був би вичерпано), але не через апарат, а розмішала в
стаканчику суміш з додаванням води. В цей
час поруч знаходилися власники цього
кіоску. Я описала ситуацію і попросила
книгу скарг, але в мене не було з собою
ручки. Коли я попрохала ручку у власника,
він відповів, що саме для мене в нього ручки
нема. А цікаво як щодо пункту інструкції щодо ведення книги про скарги стосовно створення необхідних умов для клієнтів. Він
відмовився надати мені ані прізвище, ані
назву приватного підприємства. Як я можу
подати скаргу, якщо такі мафи (кіоски) -
кав'ярні не видають чеків (тобто немає
підтвердження купівлі), не створюють умов
для надання скарг і пропозицій (гуляючи у
парку я не подумала, що мені може
знадобитися ручка). А ще не якісно
перероблену порцію шоколаду власник назвав
теж бонусом, цікаво, чому, я ж за неї
заплатила свої гроші? Я віддала книгу скарг,
так і не зробивши запис. Я забрала цю порцію
шоколаду так і не скуштувавши її. При виході
з парку ми залишили її у смітнику. На жаль,
зіпсованим залишився не тільки шоколад, але
й настрій всієї сім'ї. Може це й був бонус. А
я й не зрозуміла. Мабуть потрібно було віддати цей бонус власнику.
відгук
Коментарі до відгуку