Петро Відгук додано 23 лютого, 2023 год12 переглядів
Хочу поділитись історією як замовляв 2 комплекти кілець для поршнів. Менеджер переконав що розміри збігаються з моїми замірами . Прийшовши на пошту я не міг розірвати оригінальне упакування так як це заборонено правилами пошти. Заплатив і забрав. Приїхавши додому розпакував , розміри виявились на половину вужчими ніж про які ми домовлялись. Тай це б нічого , але одне маслозйомне кільце було ЗЛАМАНЕ. Зателефонував в підтримку , це просто жах , просто морозяться говорять завчені фрази і зовсім не вирішують жодної проблеми , відмовляються і тепер кажуть ще це моя вина що кільце зломане , і якщо я вже оплатив то все, такий товар назад вони НЕ ПРИЙМАЮТЬ. уявлення не мав що можуть прислати зломане кільце
Одним словом жах , розміри не ті та ще й БРАК , не думав що та можна поводитись з клієнтами вже в теперішні часи, просто загнати бракований товар і просто зморозитись. Не вкладується в голові що так можна кинути, думав що якщо серйозний магазин то такі питання вирішуються без проблем тим білше що зателефонував за годинку відколи забрав та дістався додому. Включають дурачка так ніби не в магазині придбав а в когось на OLX купив , і то якщо порядна людина попадеться тодумаю легше було б вирішити питання
Переваги:
-
Недоліки:
1.однозначно не рекомендую
2.найгірший досвід покупки в інтрнеті
3.бракований товар та відмовляються повертати кошти
4."Центр допомоги" як вони себе називають просто слова, допомоги 0
Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Напишіть нам будь ласка на почту [email protected] і ми в обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася.
Максимально кинули бракований товар відмовляють повертати кошти - Відгуки про Мотозілла інтернет-магазин
Зателефонував в підтримку , це просто жах , просто морозяться говорять завчені фрази і зовсім не вирішують жодної проблеми , відмовляються і тепер кажуть ще це моя вина що кільце зломане , і якщо я вже оплатив то все, такий товар назад вони НЕ ПРИЙМАЮТЬ.
уявлення не мав що можуть прислати зломане кільце
Одним словом жах , розміри не ті та ще й БРАК , не думав що та можна поводитись з клієнтами вже в теперішні часи, просто загнати бракований товар і просто зморозитись. Не вкладується в голові що так можна кинути, думав що якщо серйозний магазин то такі питання вирішуються без проблем тим білше що зателефонував за годинку відколи забрав та дістався додому. Включають дурачка так ніби не в магазині придбав а в когось на OLX купив , і то якщо порядна людина попадеться тодумаю легше було б вирішити питання
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Напишіть нам будь ласка на почту [email protected] і ми в обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася.
З повагою,
команда Motozilla