Підключилися більше року, інтернет і кабельне. Але вже більше тижня проблеми, часто не працює не те, не інше. З цим стикнулися всі в будинку у кого є Місто TV. Інтернет необхідний для навчання та роботи. Просимо вжити заходів.
Я являюсь користувачем послуг з надання Інтернет та аналогового телебачення ТОВ «Місто-ТВ» Договір про надання послуг №34437 від 23.02.2012 року. Без жодного попередження мене було відключено (не призупинено надання послуги) від користування аналоговим телебаченням. При зверненні до Підприємства 02.10.2019 року за тел. 545-54-54, вказаним в договорі, мені повідомили про відключення 26.09.2019 року, в зв’язку з протермінуванням... Читати відгук Я являюсь користувачем послуг з надання Інтернет та аналогового телебачення ТОВ «Місто-ТВ» Договір про надання послуг №34437 від 23.02.2012 року. Без жодного попередження мене було відключено (не призупинено надання послуги) від користування аналоговим телебаченням. При зверненні до Підприємства 02.10.2019 року за тел. 545-54-54, вказаним в договорі, мені повідомили про відключення 26.09.2019 року, в зв’язку з протермінуванням абонентної плати за користування аналоговим телебаченням, незважаючи на те що 26.09.2019 року послуги мною були вже оплачені. Оператор запропонувала внести авансовий платіж за жовтень в розмірі 54 гривни, що я й зробила. Цього ж дня до мене прийшов майстер і зверхньо повідомив мені що його візит має бути оплачений тільки «налічними» в розмірі 50 гривен без жодного підтверджуючого документу, і поки я не дам йому «налічних», аналогове телебачення працювати не буде! Факт такої оплати підтвердила оператор. В оплаті (якщо я маю платити) через термінал, або безпосередньо на рахунок Підприємства з цільовим призначенням платежу мені відмовлено. Таким чином зараз мною авансом оплачена послуга, яку я не отримую. Вимога грошей вашими працівниками узаконена??? Ваш оператор Ніна, хамка, яка займає чуже місце!
Недоліки:
Некваліфіковані оператори, які сприяють виникненню конфліктних ситуацій. Вимоги сплати готівкою, без підтвердження.
Зідно договору оферти про надання послуг КТБ, ви маєте за послуги сплачувати авансом. В той час як, станом на 25 вересня 2019 р. ваша заборгованість складала 108 грн. про що вас було проінформовано СМС повідомленням 16 вересня 2019 р. Також, про заборгованість, вас інформували 12 серпня 2019 р. , коли вона складала 54 грн.
Внаслідок заборгованості та відсутності оплат надання послуги КТБ було призупинено.
Повторне підключення можливе при погашенні заборгованості та внесенні авансового платежу, достатнього для зняття абонентської плати до кінця місяця. Вартість повторного підключення до послуги КТБ складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію про надані послуги.
Оператору Ніні та іншим працівникам, за підсумками ваших розмов, зроблено зауваження щодо професіоналізму.
Підсумовуючи вищесказане, ми готові вас підключити до мережі, так як ви виконали необхідну умову для повторного підключення- погасили заборгованість та внесли аванс. Вартість повторного підключення складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію
Давно являюсь клиентом этого провайдера(7 лет) но последние пару лет все чаще возникает желание сменить "продавца"... К интернету претензий нет,а к отношению персонала есть ! К сожалению по моему дому нет приемлемой альтернативы по этому пока ещё останусь клиентом "мисто-тв"
Мы сегодня решили отказаться от услуг Мисто-ТВ. Позвонили в колл-центр. Выслушали, что и должны мы и перепата есть, которую в качестве задолженности нельзя погасить. В общем взяли квитанции и поехали. Сидят три человека, в упор не замечают, что кто-то пришёл. А через пару минут пришла ещё одна сотрудница, без проблем навела порядок в перерасчётах, сама заполнила нам заявление об отказе... Читати відгук Мы сегодня решили отказаться от услуг Мисто-ТВ. Позвонили в колл-центр. Выслушали, что и должны мы и перепата есть, которую в качестве задолженности нельзя погасить. В общем взяли квитанции и поехали. Сидят три человека, в упор не замечают, что кто-то пришёл. А через пару минут пришла ещё одна сотрудница, без проблем навела порядок в перерасчётах, сама заполнила нам заявление об отказе от услуг, а потом узнав причину (мало интересных нам тв-каналов,всё смотрим в интернете) предложила подключить интернет от Мисто-ТВ, а телевиденье пойдёт бонусом. В итоге вместо того чтобы уйти мы решили остаться.
Подключалась к «Місто-ТВ» еще в 2012 году, пользуюсь уже почти 2 года. Тогда переходила с Воля, потому что качество услуг желало лучшего, а цена, мягко говоря, была завышена. Поэтому пришлось искать альтернативу. Сначала подключала только тв. С хорошего - можно просматривать разные каналы на разных телевизорах, и это не зависит от количества тв в доме, картинка изображения хорошая, не хуже... Читати відгук Подключалась к «Місто-ТВ» еще в 2012 году, пользуюсь уже почти 2 года. Тогда переходила с Воля, потому что качество услуг желало лучшего, а цена, мягко говоря, была завышена. Поэтому пришлось искать альтернативу. Сначала подключала только тв. С хорошего - можно просматривать разные каналы на разных телевизорах, и это не зависит от количества тв в доме, картинка изображения хорошая, не хуже Воли, не надо было покупать декодер, минус лишние затраты, ну и цена отличная за 100 каналов. Но плохое то, что периодами, а сейчас практически постоянно, пропадают каналы. Мало что из заявленных каналов показывает. Со временем испортились. Тоже самое и с интернетом (его я подключила немного позже), пропадает временами, поддержка ссылается всегда на всякие работы, переходы на улучшенные технологии и обещают исправление проблем. Интернет потом возобновляется, но такие скачки в последнее время случаются очень часто. Альтернативы для Воля из «Місто-ТВ» не получилось, но хотя бы цена не такая высокая.
1 згоден
Мисто-ТВ (Укртелебуд)
«Місто-ТВ» - тв провайдер и интернет-провайдер, который оказывает свои услуги в Киевской области. «Місто-ТВ» предлагает своим клиентам около 70 аналоговых каналов, 40 цифровых каналов и быстрый доступ к сети Интернет (скорость передачи до 1000 Мбит/с). Компания заботится не только о качестве своих услуг, но и о сервисе и профессионализме своих... детальніше
Відсутність інтернету
Але вже більше тижня проблеми, часто не працює не те, не інше. З цим стикнулися всі в будинку у кого є Місто TV.
Інтернет необхідний для навчання та роботи.
Просимо вжити заходів.
Вимагання сплати готівкою
Без жодного попередження мене було відключено (не призупинено надання послуги) від користування аналоговим телебаченням. При зверненні до Підприємства 02.10.2019 року за тел. 545-54-54, вказаним в договорі, мені повідомили про відключення 26.09.2019 року, в зв’язку з протермінуванням... Читати відгук Я являюсь користувачем послуг з надання Інтернет та аналогового телебачення ТОВ «Місто-ТВ» Договір про надання послуг №34437 від 23.02.2012 року.
Без жодного попередження мене було відключено (не призупинено надання послуги) від користування аналоговим телебаченням. При зверненні до Підприємства 02.10.2019 року за тел. 545-54-54, вказаним в договорі, мені повідомили про відключення 26.09.2019 року, в зв’язку з протермінуванням абонентної плати за користування аналоговим телебаченням, незважаючи на те що 26.09.2019 року послуги мною були вже оплачені. Оператор запропонувала внести авансовий платіж за жовтень в розмірі 54 гривни, що я й зробила. Цього ж дня до мене прийшов майстер і зверхньо повідомив мені що його візит має бути оплачений тільки «налічними» в розмірі 50 гривен без жодного підтверджуючого документу, і поки я не дам йому «налічних», аналогове телебачення працювати не буде! Факт такої оплати підтвердила оператор. В оплаті (якщо я маю платити) через термінал, або безпосередньо на рахунок Підприємства з цільовим призначенням платежу мені відмовлено.
Таким чином зараз мною авансом оплачена послуга, яку я не отримую. Вимога грошей вашими працівниками узаконена??? Ваш оператор Ніна, хамка, яка займає чуже місце!
Вибачте за можливі незручності.
Зідно договору оферти про надання послуг КТБ, ви маєте за послуги сплачувати авансом. В той час як, станом на 25 вересня 2019 р. ваша заборгованість складала 108 грн. про що вас було проінформовано СМС повідомленням 16 вересня 2019 р. Також, про заборгованість, вас інформували 12 серпня 2019 р. , коли вона складала 54 грн.
Внаслідок заборгованості та відсутності оплат надання послуги КТБ було призупинено.
Повторне підключення можливе при погашенні заборгованості та внесенні авансового платежу, достатнього для зняття абонентської плати до кінця місяця.
Вартість повторного підключення до послуги КТБ складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію про надані послуги.
Оператору Ніні та іншим працівникам, за підсумками ваших розмов, зроблено зауваження щодо професіоналізму.
Підсумовуючи вищесказане, ми готові вас підключити до мережі, так як ви виконали необхідну умову для повторного підключення- погасили заборгованість та внесли аванс. Вартість повторного підключення складає 50,00 грн, які ви маєте сплатити майстру, який здійснить повторне підключення вас до мережі, на ваш запит майстер випише квитанцію
Терпение испытывают
Настройки (у кого сбились) - на сайте Мисто-ТВ информации нет
модуляция 256 qam
скорость пакетов 800
все люди разные