Відгук про Медичний центр Допомога+ за адресою Київ, 52, улица Данилы Щербаковского На жаль, моя мама померла в 53 роки. Вона стала жертвою недбалості людини на другому фото — так званого «лікаря вищої категорії» Нечипоренка Романа Володимировича (30.01.1983 р.н.), який працює хірургом в Інституті Ортопедії та Травматології. Мама звернулась до нього за рекомендацією родичів через проблему з колінним суглобом. Їй потрібно було зробити операцію для вживлення зв’язки, щоб повернути можливість нормально ходити. Читати відгук На жаль, моя мама померла в 53 роки. Вона стала жертвою недбалості людини на другому фото — так званого «лікаря вищої категорії» Нечипоренка Романа Володимировича (30.01.1983 р.н.), який працює хірургом в Інституті Ортопедії та Травматології.
Мама звернулась до нього за рекомендацією родичів через проблему з колінним суглобом. Їй потрібно було зробити операцію для вживлення зв’язки, щоб повернути можливість нормально ходити. Однак у період реабілітації Нечипоренко (не)проявив себе як лікар. Після скарг на сильний біль цей «лікар» запропонував прикласти до рани льоду. На прохання мами покласти її в лікарню, коли вона вже не мала змоги нормально ходити через гній, що сочився з її ноги, Нечипоренко відповів, що це лише «нормальний запальний процес», а в лікарні місць немає (згодом з’ясувалося, що це брехня: і мені вдалося знайти місце в лікарні для мами одним дзвінком). У каруселі є фото,де ви бачите манеру спілкування лікаря з пацієнтом та фото і відеофіксацію стану її ноги. Саме через його недбальство почався сепсис (зараження крові) і це призвело до смерті.
Тепер моя мама на кладовищі. Він далі працює і живе своє життя, ніби нічого не сталося. А ми з сім’єю не можемо знайти собі місця від болю та несправедливості.
Як може така недбалість існувати у 21 столітті? Чому прохання залишитись в лікарні для дообстеження ігнорують? Чому після оплати 50 тисяч гривень за операцію пацієнта можна так зневажати? І як за словами Нечипоренка «легка» операція змогла призвести до смерті?
Наразі вже відкрили кримінальну справу, але цей довгий процес. Важливо вжити санкцій щодо Нечипоренка вже зараз і покарати лікаря, котрий нехтує життями своїх пацієнтів. Я щиро вірю, що справедливість переможе.
Відгук про Медичний центр Допомога+ за адресою Київ, 52, улица Данилы Щербаковского Була консультації у гінеколога Сасс Ніни Вікторівна, прийом пройшов добре, лікар уважна, ввічлива. Але далі склалась абсурдна ситуація. В рахунок додали послугу медичне обслуговування 3шт по 70 грн кожне. На запитання, що це за послуга? Відповіли- це дезинфекція... за Вами ж треба прибрати, а чому 3 рази, тому що: консультація, взяття аналізів та УЗД. На рівному місці обман. Сума невелика,... Читати відгук Була консультації у гінеколога Сасс Ніни Вікторівна, прийом пройшов добре, лікар уважна, ввічлива. Але далі склалась абсурдна ситуація. В рахунок додали послугу медичне обслуговування 3шт по 70 грн кожне. На запитання, що це за послуга? Відповіли- це дезинфекція... за Вами ж треба прибрати, а чому 3 рази, тому що: консультація, взяття аналізів та УЗД. На рівному місці обман. Сума невелика, а відчуття, що тебе обманули та недовіра є.
Шановна Інно! Дякуємо за ваш відгук і за високу оцінку роботи лікаря Сасс Ніни Вікторівни — для нас дуже важливо, щоб пацієнти почувалися комфортно та отримували якісну медичну допомогу. Щодо зазначеної послуги «медичний супровід», хочемо надати роз’яснення. Ця послуга включена до прайсу клініки, розміщена на офіційному сайті, а також озвучується пацієнтам на рецепції та в Контакт-центрі. Її вартість за організаційно-медичні дії, зокрема супровід пацієнта на всіх етапах прийому, а також забезпечення індивідуального захисту, інфекційного контролю та прибирання після кожної медичної процедури. Ми розуміємо ваші емоції й прикро, що у вас склалося відчуття недовіри. Для клініки надзвичайно важливо залишатися прозорими у взаємодії з пацієнтами, тому ми ще раз переглянемо процес інформування, щоб уникнути непорозумінь у майбутньому. Будемо раді бачити вас знову в нашій клініці й зробимо усе можливе, щоб ваш наступний візит залишив тільки позитивні враження. З повагою, Адміністрація МЦ "Допомога Плюс"
Відгук про Медичний центр Допомога+ за адресою Київ, 52, улица Данилы Щербаковского Обратилась в клинику с проблемой коленного сустава. Клиника небольшая, уютная. Персонал приветливый доброжелательный. Была на приеме у хирурга -ортопеда, Остапчука Романа Николаевича. Была назначена операция, артроскопия коленного сустава. Подготовка ( анализы сдала в клинике), операция прошли успешно. Роман Николаевич самый лучший специалист, чуткий и внимательный к пациенту. Особая благодарность за реабилитацию. Ведёт пациента до полного восстановления. Рекомендую, как лучшего хирурга... Читати відгук Обратилась в клинику с проблемой коленного сустава. Клиника небольшая, уютная. Персонал приветливый доброжелательный. Была на приеме у хирурга -ортопеда, Остапчука Романа Николаевича. Была назначена операция, артроскопия коленного сустава. Подготовка ( анализы сдала в клинике), операция прошли успешно. Роман Николаевич самый лучший специалист, чуткий и внимательный к пациенту. Особая благодарность за реабилитацию. Ведёт пациента до полного восстановления. Рекомендую, как лучшего хирурга -ортопеда.
Відгук про Медичний центр Допомога+ за адресою Київ, 52, улица Данилы Щербаковского Была записана на прием в клинику Допомога+ к Сикорской Оксане Михайловне 23.06.2021. На ресепшен сходу попросили подписать Інформаційну добровільну згоду – то есть я получила исчерпывающую консультацию и назначенное лечение и соглаш9аюсь, что студенты будут присутствовать при осмотре, а также согласие на операцию и обезбаливание– это я еще даже в кабинет врача не зашла….. Зашла, врач осмотрела, написала назначение, взяли... Читати відгук Была записана на прием в клинику Допомога+ к Сикорской Оксане Михайловне 23.06.2021. На ресепшен сходу попросили подписать Інформаційну добровільну згоду – то есть я получила исчерпывающую консультацию и назначенное лечение и соглаш9аюсь, что студенты будут присутствовать при осмотре, а также согласие на операцию и обезбаливание– это я еще даже в кабинет врача не зашла….. Зашла, врач осмотрела, написала назначение, взяли анализы и сказала, что результаты анализов будут завтра к вечеру. Мол если подтвердятся предположения лечитесь тем, что написала, не подтвердятся, изменю назначение, потерпите? Я спрашиваю - а как я по результатам анализа сама догадаюсь подтвердились Ваши предположения или нет? Отвечает– а ну позвоните мне вечером я посмотрю и скажу Вам, врач дает визитку. 24.6, вечер никто ничего не сбрасывает, звоню врачу в 19.10. Врач отвечает, ой ну мне не передавали еще, сейчас я наберу девочек, а вообще мне неудобно разговаривать я на велосипеде ребенка везу. Перезванивает администратор через 5 минут. Нам очень жаль, Ваших результатов нет, у нас лаборатория загружена, когда будут мы не знаем, как только будут мы Вам сбросим…… Я попросила в формате громкого возмущения в течение 30 минут сообщить мне когда будут готовы результаты моих анализов, так как просто сидеть и ждать я физически не могу, в таком случае я должна срочно обратиться в другую клинику. Через 5 минут звонит врач. Вот я к Вам по человечески, дала свой номер личный, говорю с Вами вечером, мня вот оштрафовали, что Вы бумаги не подписали сразу при входе……. Слов нет…врач сообщает, что результат можно узнать вечером дает номер по которому можно позвонить, а оказывается это личное отдолжение???? С каких пор визитки клиники с номером врача – это личный? Если в это время неьлзя звонить, тогда зачем было предложено именно это время и этот номер. Почему заплатив деньги за прием и анализы я не могу получить диагноз и результаты анализов и даже узнать когда это будет??? А обічній вопрос так скажите когда – вызывает не желание извиниться а наезд на клиента…. Про то, что я плохо себя чувствую я молчу… разве это важно….
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ваш візит до клініки залишив негативне враження. Ми цінуємо кожне звернення, адже саме завдяки зворотному зв’язку можемо покращувати якість наших послуг.
1. Щодо Інформованої добровільної згоди: Цей документ є обов’язковим відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України. На етапі звернення пацієнт підписує лише першу сторінку згоди на проведення медичного огляду. Інші сторінки (зокрема згода на хірургічне втручання, знеболення, присутність студентів тощо) надаються та підписуються виключно за потреби у відповідних процедурах. Якщо Ви не проходили лікування або маніпуляції, зазначені у тексті згоди, ці пункти не набувають чинності.
2. Стосовно аналізів: Медичні аналізи у нашому закладі виконуються сертифікованою лабораторією-партнером. Строк виконання залежить від типу дослідження та зазвичай не перевищує 3-х робочих днів. Ми щиро шкодуємо, що у Вашому випадку виникла затримка, та приносимо вибачення за незручності.
3. Комунікація з лікарем: Ми вдячні лікарю, що надала Вам свій особистий номер телефону для зворотного зв’язку. Звертаємо увагу, що лікарі, як і всі працівники, мають робочий та особистий час. Вечірній зв’язок з пацієнтом — це прояв людяності з боку фахівця, а не вимога чи обов’язок.
4. Про стандарти сервісу: Ми завжди прагнемо до відкритості та взаємоповаги. Нам шкода, що спілкування з боку адміністратора або лікаря могло здатися Вам непривітним чи недостатньо чуйним. Ваші зауваження вже передано відповідальним особам для внутрішнього розгляду.
Дякуємо за довіру до нашої клініки. Сподіваємось, що наступні візити залишать у Вас лише позитивні враження. Бажаємо Вам міцного здоров’я.
З повагою, Адміністрація МЦ "Допомога Плюс"
Медичний центр Допомога+
Медичний центр Допомога+ - це команда фахівців, які приймають за такими напрямками як: мамологія, гінекологія, хірургія, лабораторна діагностика, лікувальний масаж та урологія. Відвідавши цей медичний центр ви зможете бути впевнені у кваліфікації фахівців та максимально ефективному лікуванні чи діагностиці будь-якого відхилення. Крім цього, якщо у вас немає часу або можливості... детальніше
Нечипоренко Роман Володимирович не компетентий "лікар"
Вона стала жертвою недбалості людини на другому фото — так званого «лікаря вищої категорії» Нечипоренка Романа Володимировича (30.01.1983 р.н.), який працює хірургом в Інституті Ортопедії та Травматології.
Мама звернулась до нього за рекомендацією родичів через проблему з колінним суглобом. Їй потрібно було зробити операцію для вживлення зв’язки, щоб повернути можливість нормально ходити.
Читати відгук На жаль, моя мама померла в 53 роки.
Вона стала жертвою недбалості людини на другому фото — так званого «лікаря вищої категорії» Нечипоренка Романа Володимировича (30.01.1983 р.н.), який працює хірургом в Інституті Ортопедії та Травматології.
Мама звернулась до нього за рекомендацією родичів через проблему з колінним суглобом. Їй потрібно було зробити операцію для вживлення зв’язки, щоб повернути можливість нормально ходити.
Однак у період реабілітації Нечипоренко (не)проявив себе як лікар. Після скарг на сильний біль цей «лікар» запропонував прикласти до рани льоду. На прохання мами покласти її в лікарню, коли вона вже не мала змоги нормально ходити через гній, що сочився з її ноги, Нечипоренко відповів, що це лише «нормальний запальний процес», а в лікарні місць немає (згодом з’ясувалося, що це брехня: і мені вдалося знайти місце в лікарні для мами одним дзвінком). У каруселі є фото,де ви бачите манеру спілкування лікаря з пацієнтом та фото і відеофіксацію стану її ноги. Саме через його недбальство почався сепсис (зараження крові) і це призвело до смерті.
Тепер моя мама на кладовищі. Він далі працює і живе своє життя, ніби нічого не сталося. А ми з сім’єю не можемо знайти собі місця від болю та несправедливості.
Як може така недбалість існувати у 21 столітті? Чому прохання залишитись в лікарні для дообстеження ігнорують?
Чому після оплати 50 тисяч гривень за операцію пацієнта можна так зневажати? І як за словами Нечипоренка «легка» операція змогла призвести до смерті?
Наразі вже відкрили кримінальну справу, але цей довгий процес. Важливо вжити санкцій щодо Нечипоренка вже зараз і покарати лікаря, котрий нехтує життями своїх пацієнтів. Я щиро вірю, що справедливість переможе.
https://www.instagram.com/p/DJjyiySM9wi/?img_index=1
Щиро співчуваємо Вашій втраті.
Ми хочемо звернути увагу, що згаданий у Вашому дописі лікар не є співробітником медичного центру "Допомога Плюс".
Зі свого боку ми завжди виступаємо за відкритість, професіоналізм і повагу до кожного пацієнта.
З повагою,
Адміністрація МЦ "Допомога Плюс"
Обманюють пацієнтів
Але далі склалась абсурдна ситуація. В рахунок додали послугу медичне обслуговування 3шт по 70 грн кожне. На запитання, що це за послуга? Відповіли- це дезинфекція... за Вами ж треба прибрати, а чому 3 рази, тому що: консультація, взяття аналізів та УЗД. На рівному місці обман. Сума невелика,... Читати відгук Була консультації у гінеколога Сасс Ніни Вікторівна, прийом пройшов добре, лікар уважна, ввічлива.
Але далі склалась абсурдна ситуація. В рахунок додали послугу медичне обслуговування 3шт по 70 грн кожне. На запитання, що це за послуга? Відповіли- це дезинфекція... за Вами ж треба прибрати, а чому 3 рази, тому що: консультація, взяття аналізів та УЗД. На рівному місці обман. Сума невелика, а відчуття, що тебе обманули та недовіра є.
Дякуємо за ваш відгук і за високу оцінку роботи лікаря Сасс Ніни Вікторівни — для нас дуже важливо, щоб пацієнти почувалися комфортно та отримували якісну медичну допомогу. Щодо зазначеної послуги «медичний супровід», хочемо надати роз’яснення. Ця послуга включена до прайсу клініки, розміщена на офіційному сайті, а також озвучується пацієнтам на рецепції та в Контакт-центрі. Її вартість за організаційно-медичні дії, зокрема супровід пацієнта на всіх етапах прийому, а також забезпечення індивідуального захисту, інфекційного контролю та прибирання після кожної медичної процедури.
Ми розуміємо ваші емоції й прикро, що у вас склалося відчуття недовіри. Для клініки надзвичайно важливо залишатися прозорими у взаємодії з пацієнтами, тому ми ще раз переглянемо процес інформування, щоб уникнути непорозумінь у майбутньому. Будемо раді бачити вас знову в нашій клініці й зробимо усе можливе, щоб ваш наступний візит залишив тільки позитивні враження.
З повагою, Адміністрація МЦ "Допомога Плюс"
Рекомендую
НЕГАТИВНЫЙ
Зашла, врач осмотрела, написала назначение, взяли... Читати відгук Была записана на прием в клинику Допомога+ к Сикорской Оксане Михайловне 23.06.2021. На ресепшен сходу попросили подписать Інформаційну добровільну згоду – то есть я получила исчерпывающую консультацию и назначенное лечение и соглаш9аюсь, что студенты будут присутствовать при осмотре, а также согласие на операцию и обезбаливание– это я еще даже в кабинет врача не зашла…..
Зашла, врач осмотрела, написала назначение, взяли анализы и сказала, что результаты анализов будут завтра к вечеру. Мол если подтвердятся предположения лечитесь тем, что написала, не подтвердятся, изменю назначение, потерпите? Я спрашиваю - а как я по результатам анализа сама догадаюсь подтвердились Ваши предположения или нет? Отвечает– а ну позвоните мне вечером я посмотрю и скажу Вам, врач дает визитку.
24.6, вечер никто ничего не сбрасывает, звоню врачу в 19.10. Врач отвечает, ой ну мне не передавали еще, сейчас я наберу девочек, а вообще мне неудобно разговаривать я на велосипеде ребенка везу.
Перезванивает администратор через 5 минут. Нам очень жаль, Ваших результатов нет, у нас лаборатория загружена, когда будут мы не знаем, как только будут мы Вам сбросим……
Я попросила в формате громкого возмущения в течение 30 минут сообщить мне когда будут готовы результаты моих анализов, так как просто сидеть и ждать я физически не могу, в таком случае я должна срочно обратиться в другую клинику.
Через 5 минут звонит врач. Вот я к Вам по человечески, дала свой номер личный, говорю с Вами вечером, мня вот оштрафовали, что Вы бумаги не подписали сразу при входе…….
Слов нет…врач сообщает, что результат можно узнать вечером дает номер по которому можно позвонить, а оказывается это личное отдолжение???? С каких пор визитки клиники с номером врача – это личный? Если в это время неьлзя звонить, тогда зачем было предложено именно это время и этот номер.
Почему заплатив деньги за прием и анализы я не могу получить диагноз и результаты анализов и даже узнать когда это будет??? А обічній вопрос так скажите когда – вызывает не желание извиниться а наезд на клиента….
Про то, что я плохо себя чувствую я молчу… разве это важно….
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ваш візит до клініки залишив негативне враження. Ми цінуємо кожне звернення, адже саме завдяки зворотному зв’язку можемо покращувати якість наших послуг.
1. Щодо Інформованої добровільної згоди:
Цей документ є обов’язковим відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України. На етапі звернення пацієнт підписує лише першу сторінку згоди на проведення медичного огляду. Інші сторінки (зокрема згода на хірургічне втручання, знеболення, присутність студентів тощо) надаються та підписуються виключно за потреби у відповідних процедурах. Якщо Ви не проходили лікування або маніпуляції, зазначені у тексті згоди, ці пункти не набувають чинності.
2. Стосовно аналізів:
Медичні аналізи у нашому закладі виконуються сертифікованою лабораторією-партнером. Строк виконання залежить від типу дослідження та зазвичай не перевищує 3-х робочих днів. Ми щиро шкодуємо, що у Вашому випадку виникла затримка, та приносимо вибачення за незручності.
3. Комунікація з лікарем:
Ми вдячні лікарю, що надала Вам свій особистий номер телефону для зворотного зв’язку. Звертаємо увагу, що лікарі, як і всі працівники, мають робочий та особистий час. Вечірній зв’язок з пацієнтом — це прояв людяності з боку фахівця, а не вимога чи обов’язок.
4. Про стандарти сервісу:
Ми завжди прагнемо до відкритості та взаємоповаги. Нам шкода, що спілкування з боку адміністратора або лікаря могло здатися Вам непривітним чи недостатньо чуйним. Ваші зауваження вже передано відповідальним особам для внутрішнього розгляду.
Дякуємо за довіру до нашої клініки. Сподіваємось, що наступні візити залишать у Вас лише позитивні враження. Бажаємо Вам міцного здоров’я.
З повагою,
Адміністрація МЦ "Допомога Плюс"