Майже весь жовтень намагалася зарезервувати дитині другу дозу вакцини від грипу. Наше відділення знаходиться по вулиці Осіння,33. В службі підтримки мені сказали, що вже в чергу там стати не можна, бо вакцина відсутня і ніхто взагалі не знає, коли будуть поставки, в якій кількості і чи будуть, взагалі і будуть аж у лютому ( казали кожен раз по-різному). Сказали , резервуйте вакцину, де вона є в наявності і прислали мені декілька адрес, які знаходяться Бог зна де, і потрібно з дитиною їхати через весь Київ, бо вакцина не транспортується, хоча наше відділення поруч з нами. Те, як мене з 10 разу змогли записати на найближчу адресу ( Борщагівська,154, а ми на Академмістечку) - це взагалі інша розмова! Слава Богу, з горем пополам, записали на 13 листопада! І тут, 29 жовтня я дізнаюсь, що вакцину завезли в наше відділення на Осіння,33 і я могла не проходити весь той жах з вашою мережею з бронюванням, записом, вирішенням питання виділення часу, бо я теж на роботі + шлях не близький! Я казала, що готова САМА поїхати і забрати ту вакцину зі своїм холодильником в зручний для мене час, щоб вколоти її в нашому відділенні, коли нам буде зручно і по факту я її вже викупила! Так ,НІ ! Я не розумію, чому вакцина не транспортується, ви ж одна мережа??? І чому ви морочите людям голови , кажучи що вакцини більше не буде або буде в лютому??? Я давно в шоці з вашого сервісу, але це мене вже взагалі "добило". 5 років тому я була щаслива, що потрапила в вашу клініку, бо не думала, що за такий короткий час сервіс може на стільки скотитись в гіршу сторону.
Жахлива якість обслуговування - Відгуки про Медичний центр "Мій лікар"
відгук
Коментарі до відгуку