Працівники магазину, не дивлячись на всі помилки, що зроблені, замість того, щоб вибачитись, щосили намагаються звинуватити у всьому покупця. При оформленні замовлення покупцеві не був наданий рахунок ні в електронному, ні в паперовому вигляді.Гроші сказали перевести на банківську картку ФОП Маліщука Валерія Сергійовича. Замовлення мало бути доставлене протягом 5 днів на адресу замовника (ДО БУДИНКУ!!!).З 28 квітня протягом більш як двох тижнів НІХТО не цікавився виконанням замовлення. Після багаторазових звернень вирішив відмовитись від замовлення. 15 травня повідомив про це і надав номер банківської карти для повернення грошей. Після 4 днів очікування ще раз звернувся до магазину -19 травня. І лише 20 травня вони відправили замовлення. Замовлення було доставлено ТІЛЬКИ ДО ВІДДІЛЕННЯ!!!, а не до будинку, як домовлялися. Мало того, вартість доставки виявилась вдвічі вищою від попкередньо озвученої. Роблю висновок, що працівники магазину Meblival або взагалі не володіють інформацією, або навмисто вводять покупців в оману. Звісно, якби відразу повідомили про такі умови, ніхто б замовлення не робив. Отже, не дивлячись на відмову 15 травня, вони все ж таки відправили замовлення. І наполягали, що оскільки замовлення вже відправили (через 5 днів після відмови), то я зобов"язаний все сплатити, отримати його. І тільки після цього виясняти всі проблеми. Як я буду доставляти вантаж з відділеня, скільки це ще додатково буде коштувати, чому вдвічі зросла вартість доставки - все це, як мені пояснили проблеми мої та Укрпошти! Отак "цікаво" праціює великий магазин Meblival. Безвідповідальна та непрофесійна робота працівників. Повна відсутність контролю з боку керівництва. Та шахрайство і прикриття своїх недоліків у роботі за рахунок покупців. Мабудь це і є формулорю успіху ТАКИХ магазинів.
Переваги:
Ніяких!
Недоліки:
Хамське ставлення до покупців. Втрачений місяць часу та місяць нервувань від такого ставлення. І втрачені гроші. Ніхто не хоче визнавати своїх помилок, гроші просто вкрали!!!
"Славнозвісний" Meblival.com.ua - Відгуки про Meblival
При оформленні замовлення покупцеві не був наданий рахунок ні в електронному, ні в паперовому вигляді.Гроші сказали перевести на банківську картку ФОП Маліщука Валерія Сергійовича. Замовлення мало бути доставлене протягом 5 днів на адресу замовника (ДО БУДИНКУ!!!).З 28 квітня протягом більш як двох тижнів НІХТО не цікавився виконанням замовлення. Після багаторазових звернень вирішив відмовитись від замовлення. 15 травня повідомив про це і надав номер банківської карти для повернення грошей. Після 4 днів очікування ще раз звернувся до магазину -19 травня. І лише 20 травня вони відправили замовлення. Замовлення було доставлено ТІЛЬКИ ДО ВІДДІЛЕННЯ!!!, а не до будинку, як домовлялися. Мало того, вартість доставки виявилась вдвічі вищою від попкередньо озвученої. Роблю висновок, що працівники магазину Meblival або взагалі не володіють інформацією, або навмисто вводять покупців в оману. Звісно, якби відразу повідомили про такі умови, ніхто б замовлення не робив.
Отже, не дивлячись на відмову 15 травня, вони все ж таки відправили замовлення. І наполягали, що оскільки замовлення вже відправили (через 5 днів після відмови), то я зобов"язаний все сплатити, отримати його. І тільки після цього виясняти всі проблеми. Як я буду доставляти вантаж з відділеня, скільки це ще додатково буде коштувати, чому вдвічі зросла вартість доставки - все це, як мені пояснили проблеми мої та Укрпошти!
Отак "цікаво" праціює великий магазин Meblival. Безвідповідальна та непрофесійна робота працівників. Повна відсутність контролю з боку керівництва. Та шахрайство і прикриття своїх недоліків у роботі за рахунок покупців. Мабудь це і є формулорю успіху ТАКИХ магазинів.
відгук
Коментарі до відгуку