У моєму випадку це придбання авто з Пд.Кореї Hyundai Santafe 2015 “без ДТП, що не потребує ремонту, не зкручений пробіг ” через MCarsDelivery, м.Київ (далі – контора): 1. Підбір авто проводиться формально. Всі чотири двері виявились ржавими на торцях та потребували фарбування. Але не дивлячись на прокол представника MCarsDelivery, що підбирав авто, ремонт за рахунок контори здійснювати відмовились, хоча і обіцяли під час обговорення форсмажорів та підписання договору; 2. Договором передбачено, що підбір авто персонал контори буде здійснювати без обмежень у термінах – доки авто, що пропонується, не сподобається ПОКУПЦЕВІ. Разом з тим, вже на 3й день та 5му варіанті пропонувалось знизити вимоги до товару, бо мовляв “за цей ліміт та з вашими умовами машину не знайдеш”. Або ж іншими словами контора не може виконати взятих зобов’язань та намагалась спростити собі завдання (бо свій заробіток вони вже отримали під час підписання договору); 3. Після оплати мною інвойсів, авто простояло 23 доби у Пд.Кореї, йшло морем 65 діб, що і близько не становить 55 діб доставки, якими “прогрівають” покупця. З моменту прибуття в порт «Чорноморськ» ще 1,5 тижні таможили, везли, сертифікували. При цьому, за розмитнення прийшлось доплатити близько 200 у.о., бо не вірно прорахували вартість авто “під ключ”, також ціна за сертифікацію – на 120 у.о. дорожче чим це коштує. В цілому, з моменту прибуття в порт і до отримання мною авто пройшло ще 29 діб нервів; 4. На етапі транспортування зник відеореєстратор, який обіцяли привезти з авто. На зауваження зреагували толерантно та у майбутньому повернули із “сусідньої машини”. При чому ремонту він не підлягає (згорівша плата), що в свою чергу також свідчить про їх “порядність”; 5. Автомобіль виявився з більшим пробігом на 20 тис.км. Це домисел, але у друзів, які купували дійсно не скручені авто з Кореї, фактичний пробіг співпадав з пробігом, що можна перевірити за посиланням: https://carstat.kr/en; 6. Зворотній зв'язок з персоналом контори на “3” бали. Складається таке враження, що про долю свої кровних Х умовних одиниць, які ти сміливо, довірившись у руки “проффесіоналів”, відправив у далекі заморські краї, ти мусиш і так все знати, здогадуватись… та не надоїдати. Результат моєї співпраці з конторою: чергове зневіра в чесність людей, негативний “осад на серці”; автомобіль, який не “потребував ремонту” я отримав через 143 доби після його придбання (за договором контора зобов’язувалась передати авто не більше ніж через 90 діб); вартість автомобіля на 1000 у.о. збільшилася від обіцяної. З наведених вище причин, замовляти послуги з купівлі авто через MCarsDelivery наступного разу особисто я не буду і вам не раджу.
P.S. Напевно, на мій відгук як і на інші будуть писати заперечення, на кшталт: “Ви самі винні” , “А ми вам говорили”, “А ви самі собі придумали”, “А ми..”, “А ви..” та інше. Але все то для притуплення Вашої пильності. Будьте обачливі у виборі посередників при купівлі авто!
У моєму випадку це придбання авто з Пд.Кореї Hyundai Santafe 2015 “без ДТП, що не потребує ремонту, не зкручений пробіг ” через MCarsDelivery, м.Київ (далі – контора):
1. Підбір авто проводиться формально. Всі чотири двері виявились ржавими на торцях та потребували фарбування. Але не дивлячись на прокол представника MCarsDelivery, що підбирав авто, ремонт за рахунок контори здійснювати відмовились, хоча і обіцяли під час обговорення форсмажорів та підписання договору;
Відповідь.
Почнемо з того, що Ви прийшли з бюджетом на машину 2013 року, і ми одразу це зауважили. У наший спільниій розмові в офісі зійшлись на тому, що приймаємо замовлення в робору по машині 2013 року, і ЯКЩО ПОЩАСТИТЬ, будемо намагатись знайти варіант 2015 року. Ми запропонували п'ять варіантів машин, які Ви відхилили, поставивши ультиматум - тільки 2015 рік (при Вашому не достатньому бюджеті). Ми в свою чергу одразу запропонували Вам забрати кошти, адже такі ситауції, коли клієнт змінює на свій власний розсуд технічне завдання, без збільшення бюджету є вкрай неприпустимою ситуацією. Але Ви дуже попросили нас постаратись знайти хорошу машину.
I нам це вдалося. Ми знайшли Hyundai Santa Fe 2015 року в ТОП комплектації Exclusive Special з дизельним двигуном 2,2л на повному приводі у ваші кошти!
Огляд машини показав, що Вона у відмінному технічному стані, і ми разом, після узгодження з Вами, прийняли рішення про покупку данного авто.
По прибуттю автомобіля, з зовнішньої оконтовки дверей були зняті протиподряпувальні накладки, під якими були виявлені незначні сліди іржі. Вам було запропоновано вирішити це питання декількома БЕЗКОШТОВНИМИ способами з усуненням іржі, але Ви наголосили на перефарбуванні.
Звісно, ці нюанси ніяк не можна було виявити при огляді в Кореї, без демонтажу цих накладок, продавці николи не погоджуються на це. І це логічно. Перефарбування можливе без проблем, але, звісно, не безкоштовно.
2. Договором передбачено, що підбір авто персонал контори буде здійснювати без обмежень у термінах – доки авто, що пропонується, не сподобається ПОКУПЦЕВІ. Разом з тим, вже на 3й день та 5му варіанті пропонувалось знизити вимоги до товару, бо мовляв “за цей ліміт та з вашими умовами машину не знайдеш”. Або ж іншими словами контора не може виконати взятих зобов’язань та намагалась спростити собі завдання (бо свій заробіток вони вже отримали під час підписання договору);
Відповідь.
Так, ми одразу, пізля Ваших ультиматумів, наголосили на тому, що Вашого бюджета не достатньо і Ви одразу можете забрати страховий депозит. Ми ще при першій розмові наголосили на цю проблему, але Ви дуже просили нас спробувати.
3. Після оплати мною інвойсів, авто простояло 23 доби у Пд.Кореї, йшло морем 65 діб, що і близько не становить 55 діб доставки, якими “прогрівають” покупця. З моменту прибуття в порт «Чорноморськ» ще 1,5 тижні таможили, везли, сертифікували. При цьому, за розмитнення прийшлось доплатити близько 200 у.о., бо не вірно прорахували вартість авто “під ключ”, також ціна за сертифікацію – на 120 у.о. дорожче чим це коштує. В цілому, з моменту прибуття в порт і до отримання мною авто пройшло ще 29 діб нервів;
Відповідь.
У нас є можливість доставити машину за 45 днів надійними японськими лініями, але вони коштують дорожче. З огляну на Ваш малий бюджет, Ви були про це проінформовані і прийняли рішення, скористатись більш дешевою доставкою, яка займає більше часу. І під час цього узгодження Вас усе задовільняло.
Розмитнення нашою Компаниєю було розраховано точно до копійки. Але є українське законодавство, яке було змінено під час доставки Вашого авто, що викликало здорожчення на 160 доларів, а не на 200, як Ви зазначаєте. Це загальновідомий факт у митному законодавстві, на який наша Компанія не може вплинути. Ми діємо виключно в межах чинного законодавства України.
4. На етапі транспортування зник відеореєстратор, який обіцяли привезти з авто. На зауваження зреагували толерантно та у майбутньому повернули із “сусідньої машини”. При чому ремонту він не підлягає (згорівша плата), що в свою чергу також свідчить про їх “порядність”;
Відповідь.
Так, інколи, трапляються випадки, коли зникають реєстратори. І ми беремо на себе відповідальність за майно клієнта, що було в машині. Відшкодування реєстратора взяли на себе і доставили (а не повернули з сусідньої машини, як Ви виразились) за власний рахунок. З приводу ремонта, згорівшої плати і інших історій, будь ласка, не вводіть в оману. Він був повністю робочий перед відправкою.
5. Автомобіль виявився з більшим пробігом на 20 тис.км. Це домисел, але у друзів, які купували дійсно не скручені авто з Кореї, фактичний пробіг співпадав з пробігом, що можна перевірити за посиланням: https://carstat.kr/en;
Відповідь.
Абсурдність цієї заяви зашкалює. Машина з оригінальним пробігом, підтвердженим в документах. Ніхто і ніколи не скручуватиме пробіг в Кореї на неймовірні 20 тисяч кілометрів. Тим паче в машині, яка стоїть на реєстрації.
6. Зворотній зв'язок з персоналом контори на “3” бали. Складається таке враження, що про долю свої кровних Х умовних одиниць, які ти сміливо, довірившись у руки “проффесіоналів”, відправив у далекі заморські краї, ти мусиш і так все знати, здогадуватись… та не надоїдати.
Результат моєї співпраці з конторою: чергове зневіра в чесність людей, негативний “осад на серці”; автомобіль, який не “потребував ремонту” я отримав через 143 доби після його придбання (за договором контора зобов’язувалась передати авто не більше ніж через 90 діб); вартість автомобіля на 1000 у.о. збільшилася від обіцяної.
З наведених вище причин, замовляти послуги з купівлі авто через MCarsDelivery наступного разу особисто я не буду і вам не раджу.
Відповідь.
Ми завжди достатньо швидко відповідали на Ваші повідомлення і телефонні дзвінки, якщо вони не приходили на вихідних. Ми завжди даємо розуміння по ситуації з машиною. Авто подорожчало Вам не на 1000 доларів, а на 160 за доплату при розмитненні + 290 доларів за малярні роботи (хоча цього можна було уникнути). Усього 450 доларів за машину в топовій комплектації і відмінному технічному стані, яку можна вважати дивом, за ціну, в яку обійшлась машина.
P.S. Напевно, на мій відгук як і на інші будуть писати заперечення, на кшталт: “Ви самі винні” , “А ми вам говорили”, “А ви самі собі придумали”, “А ми..”, “А ви..” та інше. Але все то для притуплення Вашої пильності. Будьте обачливі у виборі посередників при купівлі авто!
Відповідь.
Так, ми завжди відповідаємо на схожі коментарі, адже вся ця ситуація з Вами узгоджувалась до прийняття рішень. Нами були запропоновані безліч альтернативних варіантів по Вашому бюджету, але Ви відмовлялись раз за разом. Ми завжди намагаємось зробити максимум для клиєнта, та незважаючи на всі знижки, які Ви отримали від Компанії, всї пропозиції вирішити проблеми за наш власний рахунок, Ви все ж залишились не задоволеними. З огляду на це, вважаємо своїм обов'язком надавати повну картину для громадскості, а не виривати слова з контексту.
Дуже добре, що Ви надали фотографії, по яким чітко видно, що автомобіль з мінімальними дефектами можно було привести до ладу БЕЗКОШТОВНО, на що ми Вам неодноразово наголошували. Ми все зробили б за власний рахунок з гарантією якості. Та Ви все ж таки вирішили перефарбувати двері. Звісно, така робота не може бути безкоштовною, і про це ми Вам також говорили. На момент узгодження Вас все влаштовувало, а тепер Ви вкрай незадоволені.
Ми дуже шкодуємо, що ви акцентуєте найбільшу увагу на таких дрібницях, а не дивитесь на машину в цілому - рік, комплектація, пробіг, технічний стан та загальний бюджет.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! - Відгуки про MCarsDelivery
1. Підбір авто проводиться формально. Всі чотири двері виявились ржавими на торцях та потребували фарбування. Але не дивлячись на прокол представника MCarsDelivery, що підбирав авто, ремонт за рахунок контори здійснювати відмовились, хоча і обіцяли під час обговорення форсмажорів та підписання договору;
2. Договором передбачено, що підбір авто персонал контори буде здійснювати без обмежень у термінах – доки авто, що пропонується, не сподобається ПОКУПЦЕВІ. Разом з тим, вже на 3й день та 5му варіанті пропонувалось знизити вимоги до товару, бо мовляв “за цей ліміт та з вашими умовами машину не знайдеш”. Або ж іншими словами контора не може виконати взятих зобов’язань та намагалась спростити собі завдання (бо свій заробіток вони вже отримали під час підписання договору);
3. Після оплати мною інвойсів, авто простояло 23 доби у Пд.Кореї, йшло морем 65 діб, що і близько не становить 55 діб доставки, якими “прогрівають” покупця. З моменту прибуття в порт «Чорноморськ» ще 1,5 тижні таможили, везли, сертифікували. При цьому, за розмитнення прийшлось доплатити близько 200 у.о., бо не вірно прорахували вартість авто “під ключ”, також ціна за сертифікацію – на 120 у.о. дорожче чим це коштує. В цілому, з моменту прибуття в порт і до отримання мною авто пройшло ще 29 діб нервів;
4. На етапі транспортування зник відеореєстратор, який обіцяли привезти з авто. На зауваження зреагували толерантно та у майбутньому повернули із “сусідньої машини”. При чому ремонту він не підлягає (згорівша плата), що в свою чергу також свідчить про їх “порядність”;
5. Автомобіль виявився з більшим пробігом на 20 тис.км. Це домисел, але у друзів, які купували дійсно не скручені авто з Кореї, фактичний пробіг співпадав з пробігом, що можна перевірити за посиланням: https://carstat.kr/en;
6. Зворотній зв'язок з персоналом контори на “3” бали. Складається таке враження, що про долю свої кровних Х умовних одиниць, які ти сміливо, довірившись у руки “проффесіоналів”, відправив у далекі заморські краї, ти мусиш і так все знати, здогадуватись… та не надоїдати.
Результат моєї співпраці з конторою: чергове зневіра в чесність людей, негативний “осад на серці”; автомобіль, який не “потребував ремонту” я отримав через 143 доби після його придбання (за договором контора зобов’язувалась передати авто не більше ніж через 90 діб); вартість автомобіля на 1000 у.о. збільшилася від обіцяної.
З наведених вище причин, замовляти послуги з купівлі авто через MCarsDelivery наступного разу особисто я не буду і вам не раджу.
P.S. Напевно, на мій відгук як і на інші будуть писати заперечення, на кшталт: “Ви самі винні” , “А ми вам говорили”, “А ви самі собі придумали”, “А ми..”, “А ви..” та інше. Але все то для притуплення Вашої пильності. Будьте обачливі у виборі посередників при купівлі авто!
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже гарно пом'ятаємо Ваш заказ, тому вважаємо доцільним дати розгорнуту відповідь. Відповідаємо по пунктах.
_______________________________________________________________
Ви писали:
У моєму випадку це придбання авто з Пд.Кореї Hyundai Santafe 2015 “без ДТП, що не потребує ремонту, не зкручений пробіг ” через MCarsDelivery, м.Київ (далі – контора):
1. Підбір авто проводиться формально. Всі чотири двері виявились ржавими на торцях та потребували фарбування. Але не дивлячись на прокол представника MCarsDelivery, що підбирав авто, ремонт за рахунок контори здійснювати відмовились, хоча і обіцяли під час обговорення форсмажорів та підписання договору;
Відповідь.
Почнемо з того, що Ви прийшли з бюджетом на машину 2013 року, і ми одразу це зауважили. У наший спільниій розмові в офісі зійшлись на тому, що приймаємо замовлення в робору по машині 2013 року, і ЯКЩО ПОЩАСТИТЬ, будемо намагатись знайти варіант 2015 року. Ми запропонували п'ять варіантів машин, які Ви відхилили, поставивши ультиматум - тільки 2015 рік (при Вашому не достатньому бюджеті). Ми в свою чергу одразу запропонували Вам забрати кошти, адже такі ситауції, коли клієнт змінює на свій власний розсуд технічне завдання, без збільшення бюджету є вкрай неприпустимою ситуацією. Але Ви дуже попросили нас постаратись знайти хорошу машину.
I нам це вдалося. Ми знайшли Hyundai Santa Fe 2015 року в ТОП комплектації Exclusive Special з дизельним двигуном 2,2л на повному приводі у ваші кошти!
Огляд машини показав, що Вона у відмінному технічному стані, і ми разом, після узгодження з Вами, прийняли рішення про покупку данного авто.
По прибуттю автомобіля, з зовнішньої оконтовки дверей були зняті протиподряпувальні накладки, під якими були виявлені незначні сліди іржі. Вам було запропоновано вирішити це питання декількома БЕЗКОШТОВНИМИ способами з усуненням іржі, але Ви наголосили на перефарбуванні.
Звісно, ці нюанси ніяк не можна було виявити при огляді в Кореї, без демонтажу цих накладок, продавці николи не погоджуються на це. І це логічно. Перефарбування можливе без проблем, але, звісно, не безкоштовно.
_______________________________________________________________
Ви писали:
2. Договором передбачено, що підбір авто персонал контори буде здійснювати без обмежень у термінах – доки авто, що пропонується, не сподобається ПОКУПЦЕВІ. Разом з тим, вже на 3й день та 5му варіанті пропонувалось знизити вимоги до товару, бо мовляв “за цей ліміт та з вашими умовами машину не знайдеш”. Або ж іншими словами контора не може виконати взятих зобов’язань та намагалась спростити собі завдання (бо свій заробіток вони вже отримали під час підписання договору);
Відповідь.
Так, ми одразу, пізля Ваших ультиматумів, наголосили на тому, що Вашого бюджета не достатньо і Ви одразу можете забрати страховий депозит. Ми ще при першій розмові наголосили на цю проблему, але Ви дуже просили нас спробувати.
_______________________________________________________________
Ви писали:
3. Після оплати мною інвойсів, авто простояло 23 доби у Пд.Кореї, йшло морем 65 діб, що і близько не становить 55 діб доставки, якими “прогрівають” покупця. З моменту прибуття в порт «Чорноморськ» ще 1,5 тижні таможили, везли, сертифікували. При цьому, за розмитнення прийшлось доплатити близько 200 у.о., бо не вірно прорахували вартість авто “під ключ”, також ціна за сертифікацію – на 120 у.о. дорожче чим це коштує. В цілому, з моменту прибуття в порт і до отримання мною авто пройшло ще 29 діб нервів;
Відповідь.
У нас є можливість доставити машину за 45 днів надійними японськими лініями, але вони коштують дорожче. З огляну на Ваш малий бюджет, Ви були про це проінформовані і прийняли рішення, скористатись більш дешевою доставкою, яка займає більше часу. І під час цього узгодження Вас усе задовільняло.
Розмитнення нашою Компаниєю було розраховано точно до копійки. Але є українське законодавство, яке було змінено під час доставки Вашого авто, що викликало здорожчення на 160 доларів, а не на 200, як Ви зазначаєте. Це загальновідомий факт у митному законодавстві, на який наша Компанія не може вплинути. Ми діємо виключно в межах чинного законодавства України.
_______________________________________________________________
Ви писали:
4. На етапі транспортування зник відеореєстратор, який обіцяли привезти з авто. На зауваження зреагували толерантно та у майбутньому повернули із “сусідньої машини”. При чому ремонту він не підлягає (згорівша плата), що в свою чергу також свідчить про їх “порядність”;
Відповідь.
Так, інколи, трапляються випадки, коли зникають реєстратори. І ми беремо на себе відповідальність за майно клієнта, що було в машині. Відшкодування реєстратора взяли на себе і доставили (а не повернули з сусідньої машини, як Ви виразились) за власний рахунок. З приводу ремонта, згорівшої плати і інших історій, будь ласка, не вводіть в оману. Він був повністю робочий перед відправкою.
_______________________________________________________________
Ви писали:
5. Автомобіль виявився з більшим пробігом на 20 тис.км. Це домисел, але у друзів, які купували дійсно не скручені авто з Кореї, фактичний пробіг співпадав з пробігом, що можна перевірити за посиланням: https://carstat.kr/en;
Відповідь.
Абсурдність цієї заяви зашкалює. Машина з оригінальним пробігом, підтвердженим в документах. Ніхто і ніколи не скручуватиме пробіг в Кореї на неймовірні 20 тисяч кілометрів. Тим паче в машині, яка стоїть на реєстрації.
_______________________________________________________________
Ви писали:
6. Зворотній зв'язок з персоналом контори на “3” бали. Складається таке враження, що про долю свої кровних Х умовних одиниць, які ти сміливо, довірившись у руки “проффесіоналів”, відправив у далекі заморські краї, ти мусиш і так все знати, здогадуватись… та не надоїдати.
Результат моєї співпраці з конторою: чергове зневіра в чесність людей, негативний “осад на серці”; автомобіль, який не “потребував ремонту” я отримав через 143 доби після його придбання (за договором контора зобов’язувалась передати авто не більше ніж через 90 діб); вартість автомобіля на 1000 у.о. збільшилася від обіцяної.
З наведених вище причин, замовляти послуги з купівлі авто через MCarsDelivery наступного разу особисто я не буду і вам не раджу.
Відповідь.
Ми завжди достатньо швидко відповідали на Ваші повідомлення і телефонні дзвінки, якщо вони не приходили на вихідних. Ми завжди даємо розуміння по ситуації з машиною. Авто подорожчало Вам не на 1000 доларів, а на 160 за доплату при розмитненні + 290 доларів за малярні роботи (хоча цього можна було уникнути). Усього 450 доларів за машину в топовій комплектації і відмінному технічному стані, яку можна вважати дивом, за ціну, в яку обійшлась машина.
______________________________________________________________
Ви писали:
P.S. Напевно, на мій відгук як і на інші будуть писати заперечення, на кшталт: “Ви самі винні” , “А ми вам говорили”, “А ви самі собі придумали”, “А ми..”, “А ви..” та інше. Але все то для притуплення Вашої пильності. Будьте обачливі у виборі посередників при купівлі авто!
Відповідь.
Так, ми завжди відповідаємо на схожі коментарі, адже вся ця ситуація з Вами узгоджувалась до прийняття рішень. Нами були запропоновані безліч альтернативних варіантів по Вашому бюджету, але Ви відмовлялись раз за разом. Ми завжди намагаємось зробити максимум для клиєнта, та незважаючи на всі знижки, які Ви отримали від Компанії, всї пропозиції вирішити проблеми за наш власний рахунок, Ви все ж залишились не задоволеними. З огляду на це, вважаємо своїм обов'язком надавати повну картину для громадскості, а не виривати слова з контексту.
З повагою,
MCars Delivery
Не дивує ваша "псевдорицензія"(
Ви - "молодці", а замовник - "балабол".. не дивує.. Поспівпрацювавши з вами, іншого прочитати і не очікував.
На жаль, фото в належній якості не завантажується...
І так всі двері:
Дуже добре, що Ви надали фотографії, по яким чітко видно, що автомобіль з мінімальними дефектами можно було привести до ладу БЕЗКОШТОВНО, на що ми Вам неодноразово наголошували. Ми все зробили б за власний рахунок з гарантією якості. Та Ви все ж таки вирішили перефарбувати двері. Звісно, така робота не може бути безкоштовною, і про це ми Вам також говорили. На момент узгодження Вас все влаштовувало, а тепер Ви вкрай незадоволені.
Ми дуже шкодуємо, що ви акцентуєте найбільшу увагу на таких дрібницях, а не дивитесь на машину в цілому - рік, комплектація, пробіг, технічний стан та загальний бюджет.