Персонал за прилавком, біля кас, не привітний. Я розумію, що за день вони втомлюються, проте вони повинні чітко дотримуватись правил професійної етики: бути уважними і привітними. Моя дитина, віком 11 років, підійшла до каси з проханням дати їй два пакетики цукру. Але їй відповіли: - "Пройдіть туди". Вона підійшла до іншого прилавка, а там на неї ніхто не звертав увагу, хоча бачили, що вона стояла перед ними. Так продовжувалося до 10 хвилин, поки я не втрутилася. Я підійшла і зробила зауваження про те, що перед ними стоїть дитина і вони не звертають увагу на неї. На що дівчина-касир виразила своє незадоволення такою реплікою: - "То чого вона мовчить, я ж не знаю що вона хоче". Поясніть персоналу ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ!!! 1 згоден
Україна була 102 країною, де почала розвиватися мережа McDonald's. 24 травня 1997 року у Києві відкрився перший в Україні ресторан «Макдоналдс». Компанія заснована 1940 року братами Діком та Маком Макдоналдами (перший ресторан відкрився в Сан-Бернардіно, Каліфорнія), 1948 року вперше у світі сформулювала принципи концепції «швидкого харчування». У 1954 році Рей... детальніше
Обслуговування - Відгуки про МакДональдз
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку