Купила навесні брюки. Нова колекція по повній вартості. Побачила вже дома невеликі плями сірі, випрала, але вони не зникли. Вирішила буду носити з довгою кофтою, бо плями були на рівні задніх кишень. І відклала у шкаф «на потім». Учора дійшла до них черга… і це просто жах. Дістаю з шафи і бачу те, що на фото…. Брюки всі в... Читати відгук Купила навесні брюки. Нова колекція по повній вартості. Побачила вже дома невеликі плями сірі, випрала, але вони не зникли. Вирішила буду носити з довгою кофтою, бо плями були на рівні задніх кишень. І відклала у шкаф «на потім». Учора дійшла до них черга… і це просто жах. Дістаю з шафи і бачу те, що на фото…. Брюки всі в темних плямах. Я такого ніколи не бачила. Це ні разу не вдягнена річ, просто покриття брюк як прорезинене і з нього виступає темна фарба. Написала у службу підтримки, чекаю відповідь. Дуже шкода, що не побачила цього раніше(
Мені подобається дизайн виробів, одяг оригінальний такий, жіночний. Але якість жахлива. Купувала сукню з нової колекції по повній вартості, через два тижні почала рватися і торочитися. Замовляла пальто, місяць проходила, зламався замок. Замовляла костюм спідниця й кофта - гудзики деякі повідлітали, деякі тримаються на «волосині». Сумки проживають один сезон . При чому що магазин не із бюджетних.
Замовила на сайті взуття, візуально якість виробу м'яко кажучи так собі. Взуття ніби одноразове. Тим не менш, вирішила не повертати. Взула перший раз, прогулялася у ньому 15 хв., і взуття просто стерлося! Набойки ніби з пластиліну, підошва затерлася! Я не думаю, що взуття майже за півтори тисячі повинно мати таку якість!
Добрий день шановне керівництво магазинів. Дуже сподіваюсь, що моє звергнггя та скарга потрапить до Вас !!! Я є постійким покупцем в Вашому магазині, розташованому в м. Харків, ТЦ "Нікольскій". Придбаю товари в Вашому магазині з часу його відкриття! До лютого 2022 року обслуговування в магазині було на ВИЩОМУ РІВНІ !!! Завжди доброзичливе, уважне, чуйне відношення до покупців! Після відкриття... Читати відгук Добрий день шановне керівництво магазинів. Дуже сподіваюсь, що моє звергнггя та скарга потрапить до Вас !!! Я є постійким покупцем в Вашому магазині, розташованому в м. Харків, ТЦ "Нікольскій". Придбаю товари в Вашому магазині з часу його відкриття! До лютого 2022 року обслуговування в магазині було на ВИЩОМУ РІВНІ !!! Завжди доброзичливе, уважне, чуйне відношення до покупців! Після відкриття магазину після "простоя" обслуговуючий персонал змінився і відношення до покупців теж змінилось в гіршу сторону!!! Повна неповага, приниження покупців, ультиматуми, встановлення своїх умов з сторони Ваших ПРОДАВЦІВ - стало нормою для обслуговування навідь постійних покупців. Прохання допомогти покупцю, Ваши продавці приймають з незадоволенням та агресією. Допомоги НЕ ДОЧИКАТИСЯ! Не зважаючи що вік ваших продавців в двічи менший !!!!! Шановне КЕРІВНИЦТВО дуже просимо розглянути питання доцільності роботи таких робітників в Вашому заклоді в подальшому. На мій погляд будь-які прояви неповаги в обслуговуванні покупців в Вашому магазині - НЕПРИПУСТИМІ !!!!
Придбала двухсторонню курточку, так прийшла без кнопки. Так вони поклали зламану кнопку поклали в карман. Шарлатани. Це не вперше кладуть в посилку порвану річ. Якість набагато стала гіршою! І ще не відповідають на скаргу👎🏼👎🏼👎🏼
Придбала в магазині кросівки ( десь біля 1000 грн) та сумку (1200 грн) . Кросівки взула від сили разів 5 і вони порвались. Сумку носила десь місяць, потріскалася ручка, на бігунках язички. Після того як попала під дощ змінила колір (потемніла). Речі з цього магазину не рекомендую до покупки. Дуже низька якість 🤷♀️
Персонал дуже хапать відвідувачам. Що не зайду , то хамлять , то дивляться наче на лайно. Касирка , чорненьких така , взагалі весь настрій зіпсувала. Навіть не хочу більше туди заходити. Зверніть на це будь ласка увагу
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів. Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Неодноразово всією сім’єю скуплялися у вашому магазині, якість речей і ціни й дійсно гарні,але обслуговування потребує бажати кращого, 08.04.2023 о 15.30 зайшла у ваш магазин в лавині, біля каси нікого не було,прочекавши 10 хвилин,я поставила пакети з покупками біля шкафчика де мав би бути каси, і тут він підбіг,і грубим тоном сказав забрати речі, на відповідь того що я хочу... Читати відгук Неодноразово всією сім’єю скуплялися у вашому магазині, якість речей і ціни й дійсно гарні,але обслуговування потребує бажати кращого, 08.04.2023 о 15.30 зайшла у ваш магазин в лавині, біля каси нікого не було,прочекавши 10 хвилин,я поставила пакети з покупками біля шкафчика де мав би бути каси, і тут він підбіг,і грубим тоном сказав забрати речі, на відповідь того що я хочу щось вибрати у вашому магазині і з пакетами не сильно зручно ,можливо могли б мені піти на зустріч,мені хамськи відповіли що ні ,носіть в руках ,дуже неприємно і образливо , більше немаю бажання у вас щось купувати.
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів. Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Неодноразово всією сім’єю скуплялися у вашому магазині, якість речей і ціни й дійсно гарні,але обслуговування потребує бажати кращого, 08.04.2023 о 15.30 зайшла у ваш магазин в лавині, біля каси нікого не було,прочекавши 10 хвилин,я поставила пакети з покупками біля шкафчика де мав би бути каси, і тут він підбіг,і грубим тоном сказав забрати речі, на відповідь того що я хочу... Читати відгук Неодноразово всією сім’єю скуплялися у вашому магазині, якість речей і ціни й дійсно гарні,але обслуговування потребує бажати кращого, 08.04.2023 о 15.30 зайшла у ваш магазин в лавині, біля каси нікого не було,прочекавши 10 хвилин,я поставила пакети з покупками біля шкафчика де мав би бути каси, і тут він підбіг,і грубим тоном сказав забрати речі, на відповідь того що я хочу щось вибрати у вашому магазині і з пакетами не сильно зручно ,можливо могли б мені піти на зустріч,мені хамськи відповіли що ні ,носіть в руках ,дуже неприємно і образливо , більше немаю бажання у вас щось купувати
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів. Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Всім привіт. Замовляла вперше на цьому сайті. Дуже хвилювалася, тому що посилка йшла з-за кордону. Але все пройшло ідеально. Після оформлення вирішила зателефонувати в підтримку та дізнатися коли буде замовлення та чи все правильно оформила. Дівчинка все розповіла, була дуже ввічлива. Через 7 днів я уже отримала речі і вони дуже крутої якості. Я дуже задоволена і точно буду замовляти... Читати відгук Всім привіт. Замовляла вперше на цьому сайті. Дуже хвилювалася, тому що посилка йшла з-за кордону. Але все пройшло ідеально. Після оформлення вирішила зателефонувати в підтримку та дізнатися коли буде замовлення та чи все правильно оформила. Дівчинка все розповіла, була дуже ввічлива. Через 7 днів я уже отримала речі і вони дуже крутої якості. Я дуже задоволена і точно буду замовляти ще! Дякую вам ☺️
Купила курточку за 2000грн та на третій день помітила тріщину по матеріалу, думала десь зачепила, але ні, потім почався матеріал просто тріскатись в різних місцях і відпадати. Просто кошти викинуті на вітер!
Дякуємо за відгук. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Жахлившого сервісу аніж тут - ще треба пошукати! Замовила розмір М а він як на ХХЛ, але це моя проблема, тепер маеш одяг який тобі не підходить а щоб повернути треба пройти квест. На сайті - спробуй знайти. Підтримка користувачів? А на що вона? Виробник же в не в Україні. Якщо товар вам не підійшов - рахуйте це ваші проблеми. Читати відгук Жахлившого сервісу аніж тут - ще треба пошукати! Замовила розмір М а він як на ХХЛ, але це моя проблема, тепер маеш одяг який тобі не підходить а щоб повернути треба пройти квест. На сайті - спробуй знайти. Підтримка користувачів? А на що вона? Виробник же в не в Україні. Якщо товар вам не підійшов - рахуйте це ваші проблеми. Як оптата - то карткою, як повернення - то номер рахунку в банку. Знайти як це зробити - ще те завдання. Тому 10 разів подумайте чи замовляти тут товар.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Хотіли б зауважити, що параметри, які вказані на сайті нашого інтернет-магазину у розділі "Таблиця розмірів", вказані відносно людини та можуть відрізнятися, залежно від моделі та фасону товару. Якщо Вас цікавлять параметри конкретного товару, Ви можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для Вас способом (за номером телефону +380930671155, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину) та Вам залюбки нададуть заміри товару. Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, Ви можете його повернути протягом 30 днів з дати отримання Вами посилки. Детальна інструкція як оформити повернення, є на нашому сайті в розділі "Методи повернення" за посиланням https://www.mohito.com/ua/uk/help-how-to-return-products
Дуже часто купую та замовляю в Mohito, адже класна якість і ціна. Можна обрати багато луків для ділового стилю. Літом так взагалі ціни супер на знижках.
Заказывала трикотажное платье через интернет магазин. Пришло платье с дыркой на поясе с размером в палец. Я в шоке! Как такое можно продавать? Не рекомендую заказывать на сайте!
Отримала посилку. Не задоволена!!!! Одяг в затяжках, подертий. Перший і останній раз замовляю. Таке враження, що це сток другого сорту, а не новий товар...Хіба при пакуванні не було помітно, що одяг з дефектами?!
Заказ был сделан 11 марта, приехала посылка через неделю, 19 марта и в тот же день отправилась обратно, размер не подошел (кстати, у меня уже есть куртка мохито размера, который я заказала, а новая приехала просто огромная). Они получили товар 21 марта, а 29 марта зарегистрировали его на складе. И вот с тех пор сплошные отписки, с основном это Банк... Читати відгук Заказ был сделан 11 марта, приехала посылка через неделю, 19 марта и в тот же день отправилась обратно, размер не подошел (кстати, у меня уже есть куртка мохито размера, который я заказала, а новая приехала просто огромная). Они получили товар 21 марта, а 29 марта зарегистрировали его на складе. И вот с тех пор сплошные отписки, с основном это Банк отклонил операцию по вашей карте, дайте другой номер, или вы предоставили некорректный номер карты. Я им уже и фото карты присылала, и скриншот из мобильного приложения по карте. Две недели назад отправила номер другой карты вообще другого банка, ответ всегда один - мы передали информацию в бухгалтерию и через время Банк отклонил операцию по вашей карте. В общем, обманщики, никому не советую этот магазин, потеряете деньги и нервы. Но я добьюсь возврата, чего бы мне это не стоило, сейчас рассматриваю вариант, как подать на них в суд.
Вернула товар в интернет-магазин месяц назад в начале февраля, уже 18 марта. Звонила в начале марта, сказали, что пока только оплачивают возвраты января. Хотя на сайте заявлена иная информация. Сейчас телефон горячей линии выключен. Деньги так и не вернули и уже вряд ли я их увижу!!! Никому не рекомендую заказывать в интернет магазине!!!!
Вернула товар больше 10 дней назад, нет никакой информации где он. Колл центр, говорит что товар попадает на склад от 3 до 5 дней и вам придет смс,что его получили. 11 день,смс нет. НИКОМУ не рекомендую покупать в интернет магазине. Денег не увидите
Магазин MOHITO в Украине в ТРЦ City Center. Отвратительнейший персонал, который не следит за своим языком. Обсуждают всех зашедших. Делает это даже не стесняясь и без цензуры. Лучше б поработали, может и продажи возросли, и следом и заработная плата. В общем, что вещи, что персонал...не рекомендую туда даже заходить.
Вчера впервые попала в торговый центр "Гуливер". Очень впечатлил, большой, уютный, все на виду. Привлек внимание магазин с очень интересным названием "Mohito", до этого я его нигде не встречала или просто может не обращала внимания. Магазин большой, одежды немеренно, глаза разбегаются. Все по цветам, по сезонам, очень гармонично все расположенно. Цены на мое удивление очень доступные, вчера еще и акция... Читати відгук Вчера впервые попала в торговый центр "Гуливер". Очень впечатлил, большой, уютный, все на виду. Привлек внимание магазин с очень интересным названием "Mohito", до этого я его нигде не встречала или просто может не обращала внимания. Магазин большой, одежды немеренно, глаза разбегаются. Все по цветам, по сезонам, очень гармонично все расположенно. Цены на мое удивление очень доступные, вчера еще и акция была, -50% на большую часть коллекции. Вещи качественные, хорошо пошиты, попадаются конечно же "тряпки", но это стандарат для всех бутичков. В магазине очень приятные консультанты, не надоедают, если нужно помочь - помогут. Кроме одежды (как мужской так и женской) там продается обувь, аксессуары, духи, сумки, шарфики и многое другое. Mohito - это польский брэнд. Этот магазин из однй серии с House. Мне очень понравился магазинчик, купила даже вчера себе там туфельки. В ближайшее время опять думаю туда заглянуть.
Рюкзак Mohito
На жаль, запізно відгуки прочитала про цю фірму. Більше не раджу нікому, бо рюкзак майже за тисячу гривень за кілька тижнів почав знищуватись.
Неякісний матеріал
Речі гарні, оригінальні. Якісь жахлива.
Купувала сукню з нової колекції по повній вартості, через два тижні почала рватися і торочитися. Замовляла пальто, місяць проходила, зламався замок. Замовляла костюм спідниця й кофта - гудзики деякі повідлітали, деякі тримаються на «волосині». Сумки проживають один сезон . При чому що магазин не із бюджетних.
Жахлива якість взуття
Скарга на продавців.
Я є постійким покупцем в Вашому магазині, розташованому в м. Харків, ТЦ "Нікольскій". Придбаю товари в Вашому магазині з часу його відкриття!
До лютого 2022 року обслуговування в магазині було на ВИЩОМУ РІВНІ !!! Завжди доброзичливе, уважне, чуйне відношення до покупців!
Після відкриття... Читати відгук Добрий день шановне керівництво магазинів. Дуже сподіваюсь, що моє звергнггя та скарга потрапить до Вас !!!
Я є постійким покупцем в Вашому магазині, розташованому в м. Харків, ТЦ "Нікольскій". Придбаю товари в Вашому магазині з часу його відкриття!
До лютого 2022 року обслуговування в магазині було на ВИЩОМУ РІВНІ !!! Завжди доброзичливе, уважне, чуйне відношення до покупців!
Після відкриття магазину після "простоя" обслуговуючий персонал змінився і відношення до покупців теж змінилось в гіршу сторону!!!
Повна неповага, приниження покупців, ультиматуми, встановлення своїх умов з сторони Ваших ПРОДАВЦІВ - стало нормою для обслуговування навідь постійних покупців. Прохання допомогти покупцю, Ваши продавці приймають з незадоволенням та агресією. Допомоги НЕ ДОЧИКАТИСЯ! Не зважаючи що вік ваших продавців в двічи менший !!!!!
Шановне КЕРІВНИЦТВО дуже просимо розглянути питання доцільності роботи таких робітників в Вашому заклоді в подальшому.
На мій погляд будь-які прояви неповаги в обслуговуванні покупців в Вашому магазині - НЕПРИПУСТИМІ !!!!
Надсилають порвані речі!!!
Не рекомендую! Якість жахлива
Сумку носила десь місяць, потріскалася ручка, на бігунках язички. Після того як попала під дощ змінила колір (потемніла).
Речі з цього магазину не рекомендую до покупки. Дуже низька якість 🤷♀️
Жалхливе обслогуговування
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Нравится качество
Обслуговування бажає бути кращим
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Обслуговування не на рівні
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Я задоволена
Якість курточки - жах!
У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Хочете зіпсувати собі настрій - тоді вам сюди
Замовила розмір М а він як на ХХЛ, але це моя проблема, тепер маеш одяг який тобі не підходить а щоб повернути треба пройти квест. На сайті - спробуй знайти. Підтримка користувачів? А на що вона? Виробник же в не в Україні.
Якщо товар вам не підійшов - рахуйте це ваші проблеми.
Читати відгук Жахлившого сервісу аніж тут - ще треба пошукати!
Замовила розмір М а він як на ХХЛ, але це моя проблема, тепер маеш одяг який тобі не підходить а щоб повернути треба пройти квест. На сайті - спробуй знайти. Підтримка користувачів? А на що вона? Виробник же в не в Україні.
Якщо товар вам не підійшов - рахуйте це ваші проблеми.
Як оптата - то карткою, як повернення - то номер рахунку в банку.
Знайти як це зробити - ще те завдання.
Тому 10 разів подумайте чи замовляти тут товар.
Хотіли б зауважити, що параметри, які вказані на сайті нашого інтернет-магазину у розділі "Таблиця розмірів", вказані відносно людини та можуть відрізнятися, залежно від моделі та фасону товару.
Якщо Вас цікавлять параметри конкретного товару, Ви можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для Вас способом (за номером телефону +380930671155, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину) та Вам залюбки нададуть заміри товару.
Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, Ви можете його повернути протягом 30 днів з дати отримання Вами посилки. Детальна інструкція як оформити повернення, є на нашому сайті в розділі "Методи повернення" за посиланням https://www.mohito.com/ua/uk/help-how-to-return-products
Гарна якість та ціна
Пришло платье с дыркой!
Неопрятний вигляд товару, в затяжках...
Магазин Mohito не возвращают деньги за куртку
Они получили товар 21 марта, а 29 марта зарегистрировали его на складе. И вот с тех пор сплошные отписки, с основном это Банк... Читати відгук Заказ был сделан 11 марта, приехала посылка через неделю, 19 марта и в тот же день отправилась обратно, размер не подошел (кстати, у меня уже есть куртка мохито размера, который я заказала, а новая приехала просто огромная).
Они получили товар 21 марта, а 29 марта зарегистрировали его на складе. И вот с тех пор сплошные отписки, с основном это Банк отклонил операцию по вашей карте, дайте другой номер, или вы предоставили некорректный номер карты. Я им уже и фото карты присылала, и скриншот из мобильного приложения по карте. Две недели назад отправила номер другой карты вообще другого банка, ответ всегда один - мы передали информацию в бухгалтерию и через время Банк отклонил операцию по вашей карте.
В общем, обманщики, никому не советую этот магазин, потеряете деньги и нервы.
Но я добьюсь возврата, чего бы мне это не стоило, сейчас рассматриваю вариант, как подать на них в суд.
Ужас, кидалово!!!
105500011106 не возвращают деньги
Колл центр, говорит что товар попадает на склад от 3 до 5 дней и вам придет смс,что его получили. 11 день,смс нет.
НИКОМУ не рекомендую покупать в интернет магазине.
Денег не увидите
Наберите нормальный персонал!