Гость Украина Відгук додано 10 серпня, 2017 год503 перегляда
Зробив замовлення в інтернет магазині. Чекав терпляче, розуміючи, що товар в інших постачальників. Замовлення прийшло, але одна позиція була взагалі відсутня (у кількості - 4 шт) як в прикладеній накладній, так і фізично. Дзвоню до менеджера, поясню. Менеджер просить час на розборки, та каже що передзвонить. Двінка так і не дочекався. На наступний день дзвоню знову та знову пояснюю ситуацію. Менеджер мені повідомляє, що по тій ціні що я замовив є тільки 2 шт. Я попросив відправити мені хоч дві, але за рахунок магазину, на що отримав підтвердження ОК. Відправили, товар прийшов, але заплатив знову я. Вважаю, що це є хамське та халатне відношення до клієнтів. Повністю розчарований в даному магазині автозапчастин "планетАвто". Отже висновки: 1) Я заплатив по одній ціні за товар, але потім вона якось змінилась, при чому на половину товару з однієї позції. Я заплатив за весь товар одразу і зміна курсу тут ні до чого. 2) Я витратив подвійний час на відвідування перевізника, та щей додатково заплатив за пересилку, хоча менеджер мене завірив, відправка буде за рахунок магазину, оскільки позиція не прийшла з попередньою посилкою з вини відправника (магазину). 3) Я витратив час та кошти, які не мали бути витрачені, за умови нормального відношення працівників планетАвто до клієнтів та роботи.
Відгуки про Магазин автозапчастей ПланетАвто
Замовлення прийшло, але одна позиція була взагалі відсутня (у кількості - 4 шт) як в прикладеній накладній, так і фізично. Дзвоню до менеджера, поясню. Менеджер просить час на розборки, та каже що передзвонить. Двінка так і не дочекався. На наступний день дзвоню знову та знову пояснюю ситуацію. Менеджер мені повідомляє, що по тій ціні що я замовив є тільки 2 шт. Я попросив відправити мені хоч дві, але за рахунок магазину, на що отримав підтвердження ОК. Відправили, товар прийшов, але заплатив знову я. Вважаю, що це є хамське та халатне відношення до клієнтів. Повністю розчарований в даному магазині автозапчастин "планетАвто". Отже висновки:
1) Я заплатив по одній ціні за товар, але потім вона якось змінилась, при чому на половину товару з однієї позції. Я заплатив за весь товар одразу і зміна курсу тут ні до чого.
2) Я витратив подвійний час на відвідування перевізника, та щей додатково заплатив за пересилку, хоча менеджер мене завірив, відправка буде за рахунок магазину, оскільки позиція не прийшла з попередньою посилкою з вини відправника (магазину).
3) Я витратив час та кошти, які не мали бути витрачені, за умови нормального відношення працівників планетАвто до клієнтів та роботи.
відгук
Коментарі до відгуку