Гость Украина Отзыв написан 10 августа, 2017 год503 просмотра
Зробив замовлення в інтернет магазині. Чекав терпляче, розуміючи, що товар в інших постачальників. Замовлення прийшло, але одна позиція була взагалі відсутня (у кількості - 4 шт) як в прикладеній накладній, так і фізично. Дзвоню до менеджера, поясню. Менеджер просить час на розборки, та каже що передзвонить. Двінка так і не дочекався. На наступний день дзвоню знову та знову пояснюю ситуацію. Менеджер мені повідомляє, що по тій ціні що я замовив є тільки 2 шт. Я попросив відправити мені хоч дві, але за рахунок магазину, на що отримав підтвердження ОК. Відправили, товар прийшов, але заплатив знову я. Вважаю, що це є хамське та халатне відношення до клієнтів. Повністю розчарований в даному магазині автозапчастин "планетАвто". Отже висновки: 1) Я заплатив по одній ціні за товар, але потім вона якось змінилась, при чому на половину товару з однієї позції. Я заплатив за весь товар одразу і зміна курсу тут ні до чого. 2) Я витратив подвійний час на відвідування перевізника, та щей додатково заплатив за пересилку, хоча менеджер мене завірив, відправка буде за рахунок магазину, оскільки позиція не прийшла з попередньою посилкою з вини відправника (магазину). 3) Я витратив час та кошти, які не мали бути витрачені, за умови нормального відношення працівників планетАвто до клієнтів та роботи.
Отзывы о Магазин автозапчастей ПланетАвто
Замовлення прийшло, але одна позиція була взагалі відсутня (у кількості - 4 шт) як в прикладеній накладній, так і фізично. Дзвоню до менеджера, поясню. Менеджер просить час на розборки, та каже що передзвонить. Двінка так і не дочекався. На наступний день дзвоню знову та знову пояснюю ситуацію. Менеджер мені повідомляє, що по тій ціні що я замовив є тільки 2 шт. Я попросив відправити мені хоч дві, але за рахунок магазину, на що отримав підтвердження ОК. Відправили, товар прийшов, але заплатив знову я. Вважаю, що це є хамське та халатне відношення до клієнтів. Повністю розчарований в даному магазині автозапчастин "планетАвто". Отже висновки:
1) Я заплатив по одній ціні за товар, але потім вона якось змінилась, при чому на половину товару з однієї позції. Я заплатив за весь товар одразу і зміна курсу тут ні до чого.
2) Я витратив подвійний час на відвідування перевізника, та щей додатково заплатив за пересилку, хоча менеджер мене завірив, відправка буде за рахунок магазину, оскільки позиція не прийшла з попередньою посилкою з вини відправника (магазину).
3) Я витратив час та кошти, які не мали бути витрачені, за умови нормального відношення працівників планетАвто до клієнтів та роботи.
отзыв
Комментарии к отзыву