MAFIA - это современный демократичный ресторан итальянской кухни (естественно - пицца и паста, но не только они) с качественным обслуживанием и ценами, доступными для людей со средним уровнем достатка. Популярные итальянские блюда, изготовленные из свежих качественных продуктов, а также оригинальный интерьер и удобная мебель - основные составляющие этой концепции.
Но...
детальніше
Доставка піци - Відгуки про MAFIA
О 15:43 подзвонив кур‘єр, готовий був привезти замовлення (на 80 хв швидше!!!), ми відмовились і наголосили на тому, що очікуємо гарячих піц на час замовлення. Окрім того, ми ще не були на місці.
О 16:50 принесли наше замовлення не під двері, а на вулицю, потрібно було ще раз проговорювати те ж, що і з оператором «на другий поверх до входу в дитячий клуб...»
Принесли! Но!!! Наша 21(!) коробка з піцами, а це біля 4 кг, які ледь влізли в три величезні термосумки, були холодні, не всі порізані, вино, яке додавалось як бонус без жодного опізнавального знаку, просто розлите в півлітрові пластикові пляшки, кур‘єр не міг пояснити ні походження вина, ані самої марки, окрім «це біле» «це червоне».
Після 20 хв розмов і буквально заставлянь зв‘язатись з керівництвом, отримали (БІНГО!) ~250грн знижки. За що?
За винос мозга щоби швидше зазначеного часу доставити піцу;
За необхідність лишній раз відриватись від роботи, щоби ВИНЕСТИ завдаток(!). І це тупо жесть;
За некоректну комунікацію між оператором і кур’єром;
За непорізану піцу;
За 21 коробку холодної піци;
За немарковане вино;
За небажання миттєво вирішити свої промахи перед клієнтом;
За відсутність здачі в кур’єра.
Ітого, при замовленні 21 коробки з піцами, нікому нафіг не потрібно догодити споживачу для того, щоби отримати гідну оплату.
Звичайно дякую за знижку в розмірі вартості однієї маленької піцки, та хто мені компенсує затрати, які я понесла через несмачну холодну страву, яку замовила ніби в профіків цієї справи? Ми (20 дорослих і 21 дитина) залишились голодні, бо це холодне їсти було неможливо.
Фу!
відгук
Коментарі до відгуку
Мы обязательно разберёмся в ситуации, спасибо за ваш отзыв.
Оставьте Ваши контакты, чтобы мы могли предоставить вам
обратную связь.
Додаю, що зв‘язок з оператором був жахливий, оскільки було зрозуміло, що є явні проблеми з мікрофоном оператора.
Сьогодні отримала дзвінок від оператора, з питаннями про якість роботи та моє «задоволення» від замовлення. Після почутого оператором рівня мого замовлення (на 1 з 5 балів), тон та інтонація оператора різко змінились і знову почались проблеми з мікрофоном, після чого зв‘язок перервався і опитування так і не завершилось.
Враження від сервісу ще жахливіші.
Дякуємо Вам за залишений відгук. Керівництво в курсі даної ситуації. Прийміть наші вибачення. Менеджер відділу якості вже телефонував Вам за даним відгуком. Завдяки зворотнього зв'язку від наших гостей ми стаємо кращими. Сподіваємося, що Ви і надалі залишитеся нашим гостем.