Андрій Відгук додано 8 грудня, 2024 год3 перегляда
1) Майстер, який прокладав кабель і підключав мене до інтернету, навіть не перевірив, чи працює той інтернет. Хоча я прямим текстом просив перевірити. Коли я таки переїхав і підключив компьютер, виявилось, що інтернету немає від слова "зовсім". Ще два дні чекання.... знову прийшов майстер (той самий чи інший, історія замовчує), полазив у їхньому щитку і радісно повідомив, що він бачить проблему. Про те, що це треба було перевірити та виправити одразу, а не повторним викликом - то, як я розумію, не їхній варіант :-) 2) Зараз знадобилося відновити пароль до кабінету. Виявилось, що такої можлиості немає. Узнав пароль через техпідтримку(якого біса техпідтримка бачить мої паролі, я не знаю). Спитав, як замінити пароль - виявилось, що такої можливості теж немає. Точніше, є, але знову ж таки, через техпідтримку. Тобто я маю повідомити якимось лівому чуваку мої особисті паролі! Я такого рівня пох**зма до безпеки особистих даних не бачив ніде і ніколи, чесно кажучи....
Ну а так... користуюсь місяць, поки шо проблем з інтернетом не було
Є недоліки, читайте в описі - Відгуки про LinkCom
2) Зараз знадобилося відновити пароль до кабінету. Виявилось, що такої можлиості немає. Узнав пароль через техпідтримку(якого біса техпідтримка бачить мої паролі, я не знаю). Спитав, як замінити пароль - виявилось, що такої можливості теж немає. Точніше, є, але знову ж таки, через техпідтримку. Тобто я маю повідомити якимось лівому чуваку мої особисті паролі!
Я такого рівня пох**зма до безпеки особистих даних не бачив ніде і ніколи, чесно кажучи....
Ну а так... користуюсь місяць, поки шо проблем з інтернетом не було
відгук
Коментарі до відгуку