Підписники зразу відлітають. Тобто вони кілька разів проганяли, але при кожному постінгу в тг групу підписники просто відписуються так як їм ця тематика скоріш за все не цікава. За тиждень часу з 1к підписників залишилось половина. Думаю, така розкрутка не вартує того. Краще потратити більше, але знайти аудиторію, котрій цікава тематика групи..
Переваги:
Підтримка реагує і відповідає вчасно
Ціна
Недоліки:
Не тематичні підписники, котрі відписуються постійно
Замовляв перегляди і лайки для відео на ютубі. Лайки прийшли візразу, що не норм так як їх получилось більше ніж переглядів. Самі перегляди, хоч і в повному обсязі прийшли на протязі декількох годин, низької якості. Утримання через ці перегляд впало з 1.3 хв до 15 секунд. Користі з такої накрутки, окрім як порадуватися циферкою, немає ніякої, тільки шкода. Ютуб не... Читати відгук Замовляв перегляди і лайки для відео на ютубі. Лайки прийшли візразу, що не норм так як їх получилось більше ніж переглядів. Самі перегляди, хоч і в повному обсязі прийшли на протязі декількох годин, низької якості. Утримання через ці перегляд впало з 1.3 хв до 15 секунд. Користі з такої накрутки, окрім як порадуватися циферкою, немає ніякої, тільки шкода. Ютуб не буде рекомендувати відео каналу.
Переваги:
Виконане замовлення
Недоліки:
Якість послуг низька, і ніде це не вказано. Гроші на вітер. Максимум можна замовляти тільки лайки.
Хочу звернути вашу увагу, що в нає є декілька послуг різної якості. Якщо Вам не підійшов пакет "Стандарт", на вибір є також пакет "Преміум" та "Люкс".
Також зверніть увагу, що статистика переглядів на YouTube зазвичай оновлюється лише кілька разів на день. У більшості випадків ви побачите зміни в статистиці переглядів протягом кількох годин після того як відео було переглянуто. Тобто, якщо лайки Ютуб відображає моментально, то щоб побачити зміни в статистиці переглядів може знадобитися від кількох годин, а іноді і до доби.
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, і що частина підписників відписалися. Іноді невеликий % відписок можливий (до 10%). Для таких випадків, у нас діє гарантія від списання - 30 днів. Ви завжди можете звернутися у тех.підтримку і вам компенсують цей %.
Щоб скористатися гарантією, зверніться до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані і якнайшвидше відповіла.
Покупал несколько раз подписчиков, лайки, просмотры. Вроде все было в порядке, но... Сначала 3,5тысячи просмотров кинули на один пост в телеграме, вместо того чтобы раскидать их равномерно. А затем исчезли все накрученные подписчики на одном из аккаунтов в телеграме. Поддержка в обоих случаях вообще не ответила, хотя писал по несколько раз.
Стосовно вашого питання, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Але нагадаємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів. Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і по кожній дає відповідь, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас: — лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа; — лист був відпавлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]); — якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу); — деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail); — при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
1к підписників в групу телеграм
Перегляди Ютуб
Хочу звернути вашу увагу, що в нає є декілька послуг різної якості. Якщо Вам не підійшов пакет "Стандарт", на вибір є також пакет "Преміум" та "Люкс".
Також зверніть увагу, що статистика переглядів на YouTube зазвичай оновлюється лише кілька разів на день. У більшості випадків ви побачите зміни в статистиці переглядів протягом кількох годин після того як відео було переглянуто. Тобто, якщо лайки Ютуб відображає моментально, то щоб побачити зміни в статистиці переглядів може знадобитися від кількох годин, а іноді і до доби.
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Невидітбся вас розводять
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, і що частина підписників відписалися. Іноді невеликий % відписок можливий (до 10%). Для таких випадків, у нас діє гарантія від списання - 30 днів. Ви завжди можете звернутися у тех.підтримку і вам компенсують цей %.
Щоб скористатися гарантією, зверніться до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані і якнайшвидше відповіла.
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Обманывают
Стосовно вашого питання, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Але нагадаємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів. Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і по кожній дає відповідь, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:
— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;
— лист був відпавлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);
— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);
— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);
— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!