К сожалению, добавили подписчиков не из моей страны. Канал на украинском языке, добавили турков, жителей Индии и все в таком духе, то есть людей, которые украинский не знают вообще. В итоге, вам придется вручную сидеть и удалять подписчиков, за которых вы заплатили (( Если вам нужен живой канал, лучше обращаться в подобные группы и рекламироваться друг у друга за... Читати відгук К сожалению, добавили подписчиков не из моей страны. Канал на украинском языке, добавили турков, жителей Индии и все в таком духе, то есть людей, которые украинский не знают вообще. В итоге, вам придется вручную сидеть и удалять подписчиков, за которых вы заплатили ((
Если вам нужен живой канал, лучше обращаться в подобные группы и рекламироваться друг у друга за те же деньги, но результативно.
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, щоб з'ясувати що саме трапилося і чому ви не отримали необхідну кількість підписників, будь ласка, зверніться до тех. підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів (щодо гарантії ви також можете звернутися за е-mail адресою [email protected]).
Наша тех підтримка - це справжні/живі люди, які індивідуально пропрацьовують питання кожного користувача. Але деякі відповіді можуть бути автоматичні, наприклад щодо статуту, що ваша заявка в роботі - щоб ви орієнтувалися що працівник тех підтримки працює над нею і як з'ясує всі обставити надішле Вам зворотню відповідь.
Уже заказывала у этого сервиса и всё было нормально, но пару дней назад купив 1000 подписчиков в тт, ничего не пришло. На следующий день я написала в службу поддержки, мне ответили: "мы передали запрос менеджеру, ожидание ответа может занять 24 часа". Прошло два дня, ответа нет и на новые запросы в поддержку отвечают одно и тоже, что запрос передадут менеджеру.
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється коли посилання для накрутки було додане некоректно. Або, дуже рідко, але міг трапитися технічний збій і тех підтримці потрібно було більше часу, щоб надати вам відповідь! У будь якому разі приносимо вибачення за затримку!
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія (і якщо доставка так і не почалася ви можете запросити повернення коштів, через пошту тех підтримки [email protected])
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією. Іноді можливий невеликий % відписки, але якщо таке трапилося, і частина відписалася ми безкоштовно додамо недостачу. Оскільки у нас діє гарантія 30 днів.
Для цього, будь ласка, зверніться до тех. підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Замовив і відразу заплатив за 1000 підписників і 2500 переглядів . Підписники за 2 години прийшли на 5 хв. так і пропали половину , це на другий день поки що , не дивуюсь як вони всі пропадуть. А за перегляди взагалі як забули за мене , жодного . Так що не рекомендую 👎
Заказал просмотры на ютуб, прошла почти неделя, ничего нет, техподдержка ужасная, отправил письмо на электронную почту, пробовал написать с сайта, ни какого результата, молчат, хотелось бы хоть деньги как то вернуть если просмотры они сделать не могут
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється коли посилання для накрутки було додане некоректно.
Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів (і якщо доставка так і не почалася ви можете запросити повернення коштів, також через пошту тех підтримки [email protected])
ужасно ! заказывал подписчиков в твитер, через 5 дней 0 результата написал в поддержку , отвечает вроде бы как бот на английском языке. прописал на какой аккаунт заказывал и с какого адреса, даже не ответили на данный момент !
Заказал себе услугу "люкс 250 подписчиков в тик ток". Мало того что аккаунты выглядят максимально неправдоподобно, что мне пришлось абсолютно всех подписчиков удалять, так ещё и они накрутили за 15 секунд. Я сразу вылетел из рекомендаций после этого. Видео перестали набирать просмотры. Я в а*уе! А ещё и какие цены они ставят за свои услуги, это просто п*здец... Забудьте про... Читати відгук Заказал себе услугу "люкс 250 подписчиков в тик ток". Мало того что аккаунты выглядят максимально неправдоподобно, что мне пришлось абсолютно всех подписчиков удалять, так ещё и они накрутили за 15 секунд. Я сразу вылетел из рекомендаций после этого. Видео перестали набирать просмотры. Я в а*уе! А ещё и какие цены они ставят за свои услуги, это просто п*здец... Забудьте про этот сервис.
Замовлення на перегляди у ютуб не було виконано і на 50%. При покупці вказано, що 12000 переглядів буде доставлено протягом 5 днів. В результаті за тиждень максимум 50 відсотків від оплаченого. Але найголовніше- це жахлива комунікація з клієнтом. На всі питання стосовно статусу замовлення одна відповідь - все в роботі. На уточнюючі питання теж відповідь - все в роботі.
Здається виникла якась помилка, можливо ви переплутали наш сервіс з іншим, оскільки в нас немає і ніколи не було пакету на 12000 ютуб переглядів. Найближчий пакет до цього значення у нас є на 10к, але й тут у нас зазначено що доставка до 10 днів. Тому, в будь якому разі, вказана вами інформація не відповідає послугам нашого сайту.
Будемо раді бачити Вас на нашому сайті likesid.com
я оплатив 38$ за 5к фолоферів . Гроші списалися… підтвердження на пошту не отримав. Пройшло з моменту замовлення 30 годин, я не отримав ні фоловерів на даний момент, ні відповіді від підримки. Написав у підтримку ніхто нічого не відповідає…
Переваги:
немає
Недоліки:
не відповідає підримка, немає підтверджень замовлення.
Сподіваюся, що ви вже отримали відповідь від тех.підтримки і отримали послугу! Нажаль, я не можу ідентифікувати ваше замовлення по відгуку. Якщо раптом ви не отримали відповідь, надішліть лист повторно новим листом, з тієї пошти яку ви вказували при замовленні, на пошту нашої тех підтримки — [email protected]
Вітаю! Зробила ввечері замовлення лайків, проплатила. Зранку написала на службу підтримки. Ні привіту, ні відповіді, хоча на сайті чітко зазначено, що замовлення буде виконуватись лише після підтвердження з електронної пошти. Служба підтримки відразу відповіла, що ваш лист перенаправлено менеджеру, чекайте і все. Зробила це як пробне замовлення, але результат себе не виправдав
Нажаль, я не можу зрозуміти про що мова, оскільки в нас немає підтвердження через пошту. Чи можливо, що ви сплутали наш сервіс з іншим?
І спочатку ви зазначили, що відповіді не було, а потім вказано "служба підтримки відразу відповіла" і попросила зачекати. То була відповідь чи ні, також лишається питанням.
Якщо ж Ви все ж таки робили замовлення у нас, то перевірте, будь ласка, чи на нашу пошту ви зверталися — [email protected] Також якщо була помилка при оформлені замовлення, то може знадобитися певний час, щоб тех підтримка все налаштувала.
Сподіваюся Ваше питання вже було вирішене і ви отримали своє замовлення. Якщо ж ні, то щодо замовлення на нашому сервісі звертайтеся на пошту тех.підтримки — [email protected]
Я купила 500 подписчиков для группы в Фейсбуке, но мне присоединили ботов. Ещё с какими-то японскими или китайскими именами для русскоговорящей и украинскоговорящей группы. За что берут деньги? Даже не посмотрят на группу👎. Не ведитесь.
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Профілі для Фейсбук підписників, не є таргетованими і акаунти можуть бути з усього світу. В більшості це Європа, можуть бути Американські акаунти і невеликий відсоток з інших країн (≈ 5-10%). Імена також будуть відповідно до країни акаунту. Щоб отримати таргетованих підписників, напишіть в нашу службу підтримки - [email protected] . За можливості, ми підготуємо для вас індивідуальне замовлення за вашими побажаннями.
Ми не змогли ідентифікувати Вас за номером цього замовлення. Тому, будь ласка, напишіть в нашу службу підтримки на електронну пошту [email protected]. В листі вкажіть більш детальну інформацію: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, а також що саме замовляли, щоб підтримка одразу перевірила всі дані і якнайшвидше відповіла. Наша підтримка перевірить замовлення і якщо ви не отримали його - ми можемо або виконати замовлення, або повернути кошти (на Ваш вибір).
Замовляла підписників, оплатила послугу! Ні груш ні торби! Шахраї звичайні! Підтримка не працює, на почту приходять автоматичні відповіді! Безстижі! Бог на світі є, від чужих грошей подавитеся!
Нам шкода, що виникла затримка з доставкою підписників. Ми переглянули ваше замовлення, затримка була пов'язана з технічним збоєм (рідно, але нажаль таке трапляється). Команда тех.підтрики повідомила, що в той же день з Вами зв'язалися і додали підписників (прикріпляю скрін з підтвердженням). Дякую за розуміння та звертайтесь до нас ще! Нагадуємо, ми завжди виконуємо свої зобов'язання і надаємо гарантії на послуги!
Доброго дня, Інно! Сподіваюся, ви вже отримали замовлені коментарі. Часто затримка пов'язана з помилкою при додаванні URL-адреси на пост. Але, якщо раптом ні - то зверніться в тех підтримку [email protected] (скоріш за все могла бути невелика затримка з відповіддю у зв'язку з сезонним великим навантаженням, але наша тех. підтримка обов'язково вам відповість).
Нагадуємо, що в нас є гарантія на повернення коштів (якщо ви не отримали замовлені коментарі, ми повернемо вам кошти).
Вибачте за тимчасові незручності! Та дякуємо за розуміння!
Жодного релевантного підписника, лише боти, будьте обережні, прийдеться видаляти все. Тим більше пости у підписників в один день створені, могли б вже нормально сторінки зробити, щоб залишити можна було хоть когось
Купил люкс просмотры, из люкс только название. Накрутка происходит обычными ботами, удержание ужасное. 11 секунд. Ели смог до 17 поднять. Самый худший сайт, которым я пользовался. Крайне не советую, поддержка включает дурачков как только, я начинаю им объяснить, что у меня есть доказательства того, что предоставленная услуга ужасная.. и тд. 8$ просто в некуда. Настоятельно не рекомендую..
Переваги:
Нету
Недоліки:
Услуги не соответствуют заявленным, а тех-поддержка не пытается решить проблему. Просто уходит не оставляя никакой надежды.
Заказывал люкс 1000 подписчиков. Прошло 10 часов, хотя должны были начинать за 10 минут. Никаких подписок и активности. Совсем не выполняют свои обязательства, еще и видимо обманывают пользователей
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється коли посилання для накрутки було додане некоректно.
Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів.
Первый (и последний) раз купила в Инстанраме пакет 250 подписок. После оплаты через минуту сразу добавились все 250 подписчиков. А как же следование заявленым алгоритмам Инстаграма, медленный естественные подписки? Профили низкого качества (видно, что боты). Теперь боюсь бана.
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Всі профілі в нас мають фото, заповнені сторінки та опис профілю. Якщо вам не сподобалися підписники якості "Стандарт", спробуйте замовити "Люкс" або "Преміум". Ми спеціально створили декілька варіантів, щоб кожен міг обрати той, який йому більше підходить по ціні та по якості. Швидкість доставки вказана на кожному пакеті окремо. Зазвичай невеликі пакети доставляються на протязі дня, інколи для найменших пакетів на протязі години.
Я сегодня буквально час назад Купила - 500 подписчиков в инстаграм . Прочитала в гарантиях , что подписчики будут подписываться равномерно от 10 до 30 дней. Ко мне подписалась за 5 минут 547 человек. И на данный момент уже отписалось 20 . На почту пишу - не реагируют никак!!! Жду благодаря этой прекрасной Канторе - бан... Читати відгук Я сегодня буквально час назад Купила - 500 подписчиков в инстаграм . Прочитала в гарантиях , что подписчики будут подписываться равномерно от 10 до 30 дней. Ко мне подписалась за 5 минут 547 человек. И на данный момент уже отписалось 20 . На почту пишу - не реагируют никак!!! Жду благодаря этой прекрасной Канторе - бан в инсте
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Звертаємо вашу увагу, що час доставки вказаний окремо в описі до кожного пакету (і для маленьких пакетів час доставки 1-2 дні). В залежності від навантаження на сервер, доставка може бути повільнішою, або швидшою. Зазвичай невеликі пакети доставляються на протязі дня, інколи для найменших пакетів на протязі години. Також нагадуємо, що в нас діє гарантіє від списання - 30 днів. За будь яких питань звертайтеся до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані і швидше надала вам всю інформацію щодо вашого питання.
Замовила накрутку 500людей і 100 в подарунок за 0.99 . Пройшло 48 годин підписалося 30 людей і все. Жах грощі на вітер. Не буду ні кому це рекомендувати.
Нам шкода, якщо у Вас сталася така ситуація, зазвичай накрутка послуг відбувається коректно, але в дуже рідкісних випадках технічні збої можуть бути. Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Підтримка обов'язково вирішить Ваше питання! А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів.
Замовила сто коментарів, обіцяли виконати протягом 48 годин, але вже пройшло вдвічі більше. Ні коментарів, ні роз'яснення з боку підтримки. Це не єдиний сайт з накрутки, яким я користувалась. Але такого жахливого сервісу як тут я не зустрічала ніде.
Нажаль, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і останнім часом у нас не було жодної, яка б стосувалися коментарів якоїсь з послуг.
Для того щоб отримати відповідь на Ваші запитання чи вирішити проблему, скористайтеся наступними кроками:
1) ► Напишіть безпосередньо на пошту тех.підтримки [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання. Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтримка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) ► Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь прийшла, але загубилася там.
3) ► Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас: — лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа; — лист був відправлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]); — якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу); — деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail); — при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
4) ► Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення, в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Купил подписчиков в инстаграм 10 июня. Не получил их до сих пор. Так же скинул данные о платеже на почту поддержке, и нет ответа с 14 июня. В общем, деньги отправил, услугу не получил. До этого пользовался много раз, и всё Ок было. Не верится, что кинули.
Замовив на вихідних накрутку в тіктоці. Оплатив. Накрутка не спрацювала, написав у підтримку. Підтримка не відписала. Думаю, може вихідні. Але вже понеділок, вечір і відповіді до тепер немає... Зможу змінити відгук, якщо хоча б підтримка відпише і пояснить ситуацію з накруткою.. Бо поки виглядає як розводняк...
Переваги:
Гроші списало за послугу швидко
Недоліки:
Не працює накрутка, підтримка не відповідає, гроші пішли в нікуди
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID. Нам шкода що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється через технічний збій (в більшості випадків, це коли посилання для накрутки було додане некоректно).
Щодо тех.підтримки, будь ласка, перевірте такі моменти: 1) Чи надсилали ви запит саме на пошту [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання. Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтимка немає доступу і не зможе вам відповісти. 2) Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь загубилася там. 3) Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно. Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Вообще не то (
Канал на украинском языке, добавили турков, жителей Индии и все в таком духе, то есть людей, которые украинский не знают вообще. В итоге, вам придется вручную сидеть и удалять подписчиков, за которых вы заплатили ((
Если вам нужен живой канал, лучше обращаться в подобные группы и рекламироваться друг у друга за... Читати відгук К сожалению, добавили подписчиков не из моей страны.
Канал на украинском языке, добавили турков, жителей Индии и все в таком духе, то есть людей, которые украинский не знают вообще. В итоге, вам придется вручную сидеть и удалять подписчиков, за которых вы заплатили ((
Если вам нужен живой канал, лучше обращаться в подобные группы и рекламироваться друг у друга за те же деньги, но результативно.
Возврат сделать отказались ((
Отвратительная компания
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, щоб з'ясувати що саме трапилося і чому ви не отримали необхідну кількість підписників, будь ласка, зверніться до тех. підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів (щодо гарантії ви також можете звернутися за е-mail адресою [email protected]).
Наша тех підтримка - це справжні/живі люди, які індивідуально пропрацьовують питання кожного користувача. Але деякі відповіді можуть бути автоматичні, наприклад щодо статуту, що ваша заявка в роботі - щоб ви орієнтувалися що працівник тех підтримки працює над нею і як з'ясує всі обставити надішле Вам зворотню відповідь.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!
Не пришла покупка
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється коли посилання для накрутки було додане некоректно. Або, дуже рідко, але міг трапитися технічний збій і тех підтримці потрібно було більше часу, щоб надати вам відповідь! У будь якому разі приносимо вибачення за затримку!
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія (і якщо доставка так і не почалася ви можете запросити повернення коштів, через пошту тех підтримки [email protected])
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!
Ужасне обслуговування
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією. Іноді можливий невеликий % відписки, але якщо таке трапилося, і частина відписалася ми безкоштовно додамо недостачу. Оскільки у нас діє гарантія 30 днів.
Для цього, будь ласка, зверніться до тех. підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!
Не рекомендую нікому
Не рекомендую
Где подписчики ? Деньги уплочены
Они будут или нет ?
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється коли посилання для накрутки було додане некоректно.
Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів (і якщо доставка так і не почалася ви можете запросити повернення коштів, також через пошту тех підтримки [email protected])
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!
подписчики твитер
написал в поддержку , отвечает вроде бы как бот на английском языке. прописал на какой аккаунт заказывал и с какого адреса, даже не ответили на данный момент !
это полный п*здец
Дуже неякісно
Але найголовніше- це жахлива комунікація з клієнтом. На всі питання стосовно статусу замовлення одна відповідь - все в роботі. На уточнюючі питання теж відповідь - все в роботі.
Здається виникла якась помилка, можливо ви переплутали наш сервіс з іншим, оскільки в нас немає і ніколи не було пакету на 12000 ютуб переглядів.
Найближчий пакет до цього значення у нас є на 10к, але й тут у нас зазначено що доставка до 10 днів. Тому, в будь якому разі, вказана вами інформація не відповідає послугам нашого сайту.
Будемо раді бачити Вас на нашому сайті likesid.com
Це жах-кантора шахраїв
Зверніть, будь ласка, увагу — у нас немає пакетів у розмірі 3500 підписників в телеграмі. Можливо ви переплутали наш сервіс з іншим.
Також хотіли б зауважити, що наш сервіс "LikesID", надає гарантію 30 днів.
Звертайтеся! :)
Покіщо не знаю чи лохотрон чи ні
Сподіваюся, що ви вже отримали відповідь від тех.підтримки і отримали послугу!
Нажаль, я не можу ідентифікувати ваше замовлення по відгуку.
Якщо раптом ви не отримали відповідь, надішліть лист повторно новим листом, з тієї пошти яку ви вказували при замовленні, на пошту нашої тех підтримки — [email protected]
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Безрезультатно!
Нажаль, я не можу зрозуміти про що мова, оскільки в нас немає підтвердження через пошту. Чи можливо, що ви сплутали наш сервіс з іншим?
І спочатку ви зазначили, що відповіді не було, а потім вказано "служба підтримки відразу відповіла" і попросила зачекати. То була відповідь чи ні, також лишається питанням.
Якщо ж Ви все ж таки робили замовлення у нас, то перевірте, будь ласка, чи на нашу пошту ви зверталися — [email protected]
Також якщо була помилка при оформлені замовлення, то може знадобитися певний час, щоб тех підтримка все налаштувала.
Сподіваюся Ваше питання вже було вирішене і ви отримали своє замовлення.
Якщо ж ні, то щодо замовлення на нашому сервісі звертайтеся на пошту тех.підтримки — [email protected]
Дякую за розуміння! Гарного дня! Показати 1 відповідь
Ужасно, нагнали мне вместо подписчиков ботов
Профілі для Фейсбук підписників, не є таргетованими і акаунти можуть бути з усього світу. В більшості це Європа, можуть бути Американські акаунти і невеликий відсоток з інших країн (≈ 5-10%). Імена також будуть відповідно до країни акаунту.
Щоб отримати таргетованих підписників, напишіть в нашу службу підтримки - [email protected] . За можливості, ми підготуємо для вас індивідуальне замовлення за вашими побажаннями.
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Проект скам, ОБЕРЕЖНО!
Ми не змогли ідентифікувати Вас за номером цього замовлення. Тому, будь ласка, напишіть в нашу службу підтримки на електронну пошту [email protected]. В листі вкажіть більш детальну інформацію: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, а також що саме замовляли, щоб підтримка одразу перевірила всі дані і якнайшвидше відповіла. Наша підтримка перевірить замовлення і якщо ви не отримали його - ми можемо або виконати замовлення, або повернути кошти (на Ваш вибір).
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Шахраї!!! Не виконують зобов'язання!
Нам шкода, що виникла затримка з доставкою підписників. Ми переглянули ваше замовлення, затримка була пов'язана з технічним збоєм (рідно, але нажаль таке трапляється).
Команда тех.підтрики повідомила, що в той же день з Вами зв'язалися і додали підписників (прикріпляю скрін з підтвердженням).
Дякую за розуміння та звертайтесь до нас ще! Нагадуємо, ми завжди виконуємо свої зобов'язання і надаємо гарантії на послуги!
Гарного дня!)
Краще б шоколадку собі купила.
Сподіваюся, ви вже отримали замовлені коментарі. Часто затримка пов'язана з помилкою при додаванні URL-адреси на пост.
Але, якщо раптом ні - то зверніться в тех підтримку [email protected] (скоріш за все могла бути невелика затримка з відповіддю у зв'язку з сезонним великим навантаженням, але наша тех. підтримка обов'язково вам відповість).
Нагадуємо, що в нас є гарантія на повернення коштів (якщо ви не отримали замовлені коментарі, ми повернемо вам кошти).
Вибачте за тимчасові незручності! Та дякуємо за розуміння!
Лише боти, жодного нормального підписника
Купил люкс просмотры, из люкс только название
Нажаль, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу і коли, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і останнім часом у нас не було жодної, яка б стосувалися Люкс переглядів.
Не исполняют обязательства
Нам шкода, що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється коли посилання для накрутки було додане некоректно.
Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!
За одну минуту добавились все 250 подписчиков.
Всі профілі в нас мають фото, заповнені сторінки та опис профілю. Якщо вам не сподобалися підписники якості "Стандарт", спробуйте замовити "Люкс" або "Преміум".
Ми спеціально створили декілька варіантів, щоб кожен міг обрати той, який йому більше підходить по ціні та по якості.
Швидкість доставки вказана на кожному пакеті окремо. Зазвичай невеликі пакети доставляються на протязі дня, інколи для найменших пакетів на протязі години.
К***я Кантора
Купила - 500 подписчиков в инстаграм .
Прочитала в гарантиях , что подписчики будут подписываться равномерно от 10 до 30 дней.
Ко мне подписалась за 5 минут 547 человек.
И на данный момент уже отписалось 20 .
На почту пишу - не реагируют никак!!!
Жду благодаря этой прекрасной Канторе - бан... Читати відгук Я сегодня буквально час назад
Купила - 500 подписчиков в инстаграм .
Прочитала в гарантиях , что подписчики будут подписываться равномерно от 10 до 30 дней.
Ко мне подписалась за 5 минут 547 человек.
И на данный момент уже отписалось 20 .
На почту пишу - не реагируют никак!!!
Жду благодаря этой прекрасной Канторе - бан в инсте
Звертаємо вашу увагу, що час доставки вказаний окремо в описі до кожного пакету (і для маленьких пакетів час доставки 1-2 дні). В залежності від навантаження на сервер, доставка може бути повільнішою, або швидшою. Зазвичай невеликі пакети доставляються на протязі дня, інколи для найменших пакетів на протязі години.
Також нагадуємо, що в нас діє гарантіє від списання - 30 днів. За будь яких питань звертайтеся до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані і швидше надала вам всю інформацію щодо вашого питання.
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Жах більше нічого
Замовила накрутку 500людей і 100 в подарунок за 0.99 . Пройшло 48 годин підписалося 30 людей і все. Жах грощі на вітер. Не буду ні кому це рекомендувати.
Нам шкода, якщо у Вас сталася така ситуація, зазвичай накрутка послуг відбувається коректно, але в дуже рідкісних випадках технічні збої можуть бути. Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Підтримка обов'язково вирішить Ваше питання! А також нагадуємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів.
Послуга не виконана
Нажаль, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і останнім часом у нас не було жодної, яка б стосувалися коментарів якоїсь з послуг.
Для того щоб отримати відповідь на Ваші запитання чи вирішити проблему, скористайтеся наступними кроками:
1) ► Напишіть безпосередньо на пошту тех.підтримки [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.
Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтримка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) ► Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь прийшла, але загубилася там.
3) ► Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:
— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;
— лист був відправлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);
— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);
— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);
— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
4) ► Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення, в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!
Не получил подписчиков
Не получил их до сих пор. Так же скинул данные о платеже на почту поддержке, и нет ответа с 14 июня. В общем, деньги отправил, услугу не получил.
До этого пользовался много раз, и всё Ок было. Не верится, что кинули.
Не працює накрутка
Нам шкода що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється через технічний збій (в більшості випадків, це коли посилання для накрутки було додане некоректно).
Щодо тех.підтримки, будь ласка, перевірте такі моменти:
1) Чи надсилали ви запит саме на пошту [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.
Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтимка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь загубилася там.
3) Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно. Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!