Рейс Прага-Краматорськ, 16.04-17.04.2025. Коли "забули" пасажира у Звягелі, я думала, що гірше вже не буде. Але ніт. НІДЕ у квитку не зазначено, що буде пересадка. Чарівна пані із тех-підтримки сказала, що час прибуття у квитку зазначений орієнтовно. Наприклад, могли затриматись на кордоні. Але ж кордон пройшли без проблем, а в Києві чекав сюрприз - 4 години до наступного рейсу! Ніхто не повідомив про пересадку ані при оформленні квитка, ані при посадці в автобус. Просто поставили перед фактом.
Прохання представників компанії не писати відповідь, аналогічну попереднім. Йдіть з вашими вибаченнями під три чорти
Переваги:
Доїхали до пункту призначення
Недоліки:
Кончений перевізник і кончені відмазки представника перевізника в коментарях. "Нам шкода, ми перепрошуємо, це порушує стандарти нашої компанії". Які, до біса, стандарти?? Недолуге керівництво недокомпанії. Дочекаєтесь до судових позовів, телепні
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що поїздка залишила настільки негативне враження. Ми розуміємо ваше обурення і перепрошуємо за всі незручності, з якими ви зіткнулись. Ваша ситуація буде передана відповідальним менеджерам для детального розгляду та внутрішньої перевірки.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, і ваші зауваження є важливими для усунення таких ситуацій у майбутньому.
Коли думаєш, що то дно, але з низу постукали - Відгуки про Like Bus
Прохання представників компанії не писати відповідь, аналогічну попереднім. Йдіть з вашими вибаченнями під три чорти
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що поїздка залишила настільки негативне враження. Ми розуміємо ваше обурення і перепрошуємо за всі незручності, з якими ви зіткнулись. Ваша ситуація буде передана відповідальним менеджерам для детального розгляду та внутрішньої перевірки.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу, і ваші зауваження є важливими для усунення таких ситуацій у майбутньому.
З повагою, команда LikeBus