Just NO. Уникайте будь-якою ціною - Відгуки про Like Bus

Like Bus
Відгук додано 25 березня, 2025 год 12 переглядів
- погана клієнтська підтримка,
- неадекватна комунікація з пасажирами,
- зайняті викуплені місця,
- відсутність місця у багажнику,
- не працює санвузол,
- не працює кондиціонер.


На жаль, все ще пам'ятаю про свій абсолютно жахливий досвід поїздки з цим перевізником і їх неадекватну комунікацію з пасажирами. 20.08.23, Софія - Одеса.

Автобус запізнився десь на три години. Пасажирам про це не повідомили. Не те, щоб завчасно, а взагалі не повідомили. У контакт центрі не брали слухавку, а на повідомлення нам відповідали довго і без конкретики, і як виявилося пізніше, передавали неточну інформацію.
Спочатку автобус застряг десь на пропускному пункті і мав от-от виїхати. Пізніше ми дізналися, що автобус поламався в дорозі.
(Десь тут має буть ремарка про вчасне технічне обслуговування автопарку).

У дорозі буває всяке. І я розумію, що посадка поза межами робочих годин, як от о 00:30, може означати певні затримки і незручності у спілкуванні з клієнтською підтримкою. Але чому пасажири мають очікувати автобус на ногах посеред ночі, бо підтримка не може виконати своїх прямих обов'язків? І чи треба казати, що наскільки мені відомо, за ці фейли у сервісі перед пасажирами ніхто не вибачився?

Більш того, у момент посадки виявилося, що автобус був майже повний і в багажному відділенні вже зовсім не було місця. Тобто ми сиділи взагалі не там, де мали б згідно зі своїми квитками.
Плюс, мою валізу водії люб'язно запхали у санвузол. Ну так, бо в багажному відділенні вже не було місця. Вишенькою стало те, що кондиціонер в салоні працював дещо вибірково. Тобто половина пасажирів варилися впродовж усього наступного дня, аж поки не прибули на місце призначення.

У жодному разі не рекомендую. Навіть якщо здається, що Likebus - єдиний варіант! Збережіть нерви і своє здоров'я, пошукайте інший.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника likebus 1 квітня, 2025 год
Доброго дня, Анастасія! Щиро дякуємо за Ваш докладний відгук.



Нам надзвичайно прикро, що Ваша поїздка 20.08.23 за маршрутом Софія — Одеса супроводжувалась стількома порушеннями та розчаруванням. Ваші зауваження є абсолютно обґрунтованими, і ми визнаємо, що подібний рівень сервісу є неприйнятним.



Затримка без інформування, неактуальна інформація з контакт-центру, переповнений автобус, відсутність місця у багажному відділенні, несправний санвузол і кондиціонер, проблеми з посадковими місцями — кожен із цих моментів є серйозним порушенням, і ми передаємо Ваш відгук безпосередньо до керівництва компанії для внутрішнього розслідування.



Особливо прикро, що замість вибачень і належної підтримки Ви стикнулися з байдужістю. Це суперечить цінностям, які ми прагнемо будувати, і ми вдячні Вам, що Ви не залишили ситуацію без уваги.



Щиро просимо вибачення за усі незручності. Ми обов’язково врахуємо всі ці зауваження в нашій роботі. Дякуємо за зворотний зв’язок — саме завдяки таким відгукам ми можемо змінювати сервіс у правильному напрямку.



З повагою,

Команда LikeBus


Like Bus
Всі відгуки

1.7 5
993 відгука / 37674 перегляда
Пошук квитків на автобус
Busfor.ua
Busfor.ua

Рейтинг: 1.3
5650 відгуків
Tickets.ua
Tickets.ua

Рейтинг: 1.6
2073 відгука
KoloBus / КолоБас
KoloBus / КолоБас

Рейтинг: 3
33 відгука
bus.proizd.ua
bus.proizd.ua

Рейтинг: 3
1 відгук
Компания "Західні Автолінії"
Компания "Західні Автолінії"

Рейтинг: 1
2 відгука