Відправлення в квитку на 6:30 ранку, геолокація на карті вказувала зону біля автобусної зупинки, навпроти входу до аеропорту. З 6:20 до 6:40 ми стояли на цьому місці чекали на автобус (на вулиці дуже холодно і темно, якби поряд був хоч один автобус це можна було б помітити, хіба що він стояв не на території аеропорту, а нижче, що ніде не вказано!). Близько 6:30 я зв'язалася з підтримкою уточнила, де автобус, дівчина відповіла, що автобус під'їжджає до в'їзду в аеропорт і чекає там, інакше він не може заїхати (у квитку це не вказано, звідки мені як пасажиру знати це???). Я кажу, ми підійдемо через хвилину, попередьте водія, у відповідь сказала добре, підходимо до місця нижче за аеропорт на в'їзді, чекаємо ще хвилин 10 нікого немає. о 6:42 у підтримці мені вже кажуть, водій майже на кордоні. У сенсі? о котрій автобус приїхав, якщо відправлення о 6:30??? На прохання дати номер водія, щоб ми змогли зв'язатися та наздогнати його на таксі хоча б на митниці, нам було відмовлено, номер водія після довгих умовлянь нам так і не дали. На запитання, що нам робити, відповіли найближчий автобус о 22.00. Ми в аеропорту о 24:00 ночі сиділи до 6-ї ранку, і нам говорять 22:00???? Далі, при замовленні квитків було вказано два номери телефону, водій дзвонив чи писав на один із них о 6:02, та на ньому справді не було зв'язку. Але чому ви не зв'язалися з другим номером телефону? люди закордоном, це нормально, що може бути ситуація, що зв'язок зникає, для цього залишають два номери телефону. Також близько першої години ночі, я неодноразово телефонувала на підтримку, тому що нам не прийшли квитки, щоб скинули їх на другий номер. тобто компанія знала, що як мінімум дві людини в аеропорту чекають на автобус. Вивід: неправильна геолокація в квитку, ігнорування того, що вам дзвонили люди, які чекають в аеропорту (з одного з номерів, вказаних при реєстрації квитків), не актуальний час відправлення автобуса в квитку, неможливість зв'язатися з водієм, як мінімум запитати де його чекати , не бажання оператора йти на зустріч, принесли величезний стрес, і + один день до дороги додому, досить стресовими шляхами. І гроші за квитки, звісно ж, не повернули.
Ми щиро шкодуємо, що ваша поїздка спричинила такі незручності й стрес. Приносимо наші вибачення за ситуацію, яка склалася, та за невідповідність рівня сервісу, який ви очікували отримати.
Ваші зауваження щодо неправильного відображення геолокації, комунікації з підтримкою, а також неможливості зв'язатися з водієм є для нас дуже важливими. Ми розуміємо, наскільки це ускладнило вашу подорож, і вже розпочали перевірку цього випадку для виявлення причин і виправлення ситуації.
Ми розуміємо, що ваша довіра до нас була підірвана, і шкодуємо, що допустили такі недоліки в нашій роботі. Ми докладемо всіх зусиль, щоб подібні випадки більше не повторювалися.
Водій поїхав без нас. Жахлива не відповідальність - Відгуки про Like Bus
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро шкодуємо, що ваша поїздка спричинила такі незручності й стрес. Приносимо наші вибачення за ситуацію, яка склалася, та за невідповідність рівня сервісу, який ви очікували отримати.
Ваші зауваження щодо неправильного відображення геолокації, комунікації з підтримкою, а також неможливості зв'язатися з водієм є для нас дуже важливими. Ми розуміємо, наскільки це ускладнило вашу подорож, і вже розпочали перевірку цього випадку для виявлення причин і виправлення ситуації.
Ми розуміємо, що ваша довіра до нас була підірвана, і шкодуємо, що допустили такі недоліки в нашій роботі. Ми докладемо всіх зусиль, щоб подібні випадки більше не повторювалися.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus