Білети на рейс Вільнюс-Київ були придбані за місяць до запланованої поїздки на 29.07.2023 року. Виїзд планувався з Варшави до Києва о 18-00 з Варшави Заходня. Час прибуття рейса до Києва 10-30. Перевагу цьому перевізнику віддали бо було вказано певні місця для пасажирів. На відміну від інших де вказується "вільна посадка". Пригоди почалися з таблички на автобусі. Автобус прибув на станцію Варшава Заходня о 18-00. Хоча це час відправки рейса. На табличці замість вказаного рейса в білеті було написано "Зелена Гура-Херсон". Номер автобуса 593 і колір автобуса відповідав тому що нам повідомила диспетчер в телефонній розмові. З'ясувавши що це виявляється рейс "Вільнюс -Київ" ми поспішили до водія щоб пред'явити роздруковані білети і зайняти вказані в білетах місця. Якби не з'ясували у інших людей за рейс то чекали б на свій автобус з правильно вказаним рейсом. Водій сказав що йому не цікаві наші білети і запропонував йти до салону автобуса попередньо здавши багаж. При цьому дуже активно спілкувався з пасажирами які хотіли оплатити свій проїзд водієві. Та в салоні автобуса нас чекав сюрприз. Одне із наших місць було зайняте. Пасажирка відповіла мені що всі питання до водія бо він так розпорядився. На моє питання до водія чому зайняте моє місце яке вказане в білеті я отримала відповідь що саме сьогодні відбувається плутанина і я повинна пошукати собі вільне місце в автобусі і зайняти його. Я їхала разом з дитиною. Пасажирів без білетів в автобусі виявилася велика кількість. Точніше оплата за проїзд була здійснена безпосередньо водієві. Тому всі займали або вільні місця або ті що залишилися. Врешті решт самі пасажири пересіли на вільне місце і тим самим дали змогу зайняти мені місце поруч з дитиною. Автобус виїхав зі станції із запізненням в 45 хвилин. Зупинки між станціями тривали щонайменше 25-35 хвилин. В Лодзі якимось дивом на автобусі з'являється вірний надпис "Вільнюс-Київ". Кордон з Польщею пройшли за 20 хвилин, український кордон за 3,5 години. Після проходження українського кордону час в автобусі зупинився. Під час рейсу постійно змінювалися пасажири. Водії весь час шукали серед пасажирів кого можна висадити і пересадити на інший автобус, а до нас взяти когось іншого. У Львові було дві зупинки. Одна на станції, інша там де можна було зібрати одночасно три автобуса фірми "LikeBus" і знову ж таки пересадити пасажирів обуренням яких не було меж. Пасажири обурювалися але водії не звертали на це увагу і продовжували вести свій "бізнес". Пасажирів підбирали навіть серед якогось поля на трасі. Коли одна із пасажирок запитала у водія о котрій годині ми врешті решт доїдемо до Києва бо їх там зустрічають то водій впевнено відповів "Звісно ж ми не доїдемо до 10-30!!!" Врешті ми доїхали до Києва о 14-15. Знайти свій багаж на тому ж місці де ви його залишите вам теж не вдасться. Одна валіза була з одного боку автобуса, іншу знайшли в іншому кутку багажного відділення з протилежного боку. Обідрану і брудну валізу витягла з автобуса з єдиною надією що більше в житті не доведеться скористатися услугами цього перевізника.
Обирайте іншого перевізника!!! - Відгуки про Like Bus
відгук
Коментарі до відгуку