Придбала квиток на нічний рейс (23:50) Львів-Варшава 09.01.23.
1. Автобус спізнився - ніхто не попередив про затримку і о котрій буде відправлення. Довелось кілька разів телефонувати диспетчеру.
2. Місце у другому ряді з кінця, біля вікна у салоні було зі зламаною спинкою (вона не розкладалася). Не змогла обрати інше одразу, тому що була повна посадка в салоні. Попросила допомоги у водіїв - запитали у мене «а чому воно не розкладається?» і потім сказали, що крісло «мертве» і можна буде змінити місце на інше, коли хтось вийде. Водії по дорозі (під час очікування в черзі до проходження кордону) заводили нових пасажирів і розміщали їх на місцях, які попередньо булитзайняті. На питання, чому мене не пересадили, як обіцяли отримала відповідь «а чого ви не ходили і не видивляється вільні місця?».
Також зазначу, що в момент прибуття на проскний пункт Рава Руська водій одразу спрогнозував, що періодочікування проходження кордону буде приблизно до 10 годин. Ми простояли приблизно стільки ж часу.
Підкажіть, шановна адміністрація likebus:
Яким чином пасажир має виявляти вільні місця на нічному рейсі? Виявляти вільні місця має асажир, чи це має робити, все ж таки, водій?
Чому водії ігнорують прохання пасажирів про допомогу?
Навіщо писати «Замовивши квиток у likebus, ви купуєте комфорт, адже це наша пряма турбота!»
Чому одразу не пишете при купівлі білетів, що є можливість отримати місце, яке не придатне для поїздок на далекі відстані?
Хто має відшкодовувати повернення мобільності спини пасажира?
Якщо бажаєте проблем зі спиною - купуйте likebus - Відгуки про Like Bus
1. Автобус спізнився - ніхто не попередив про затримку і о котрій буде відправлення. Довелось кілька разів телефонувати диспетчеру.
2. Місце у другому ряді з кінця, біля вікна у салоні було зі зламаною спинкою (вона не розкладалася). Не змогла обрати інше одразу, тому що була повна посадка в салоні. Попросила допомоги у водіїв - запитали у мене «а чому воно не розкладається?» і потім сказали, що крісло «мертве» і можна буде змінити місце на інше, коли хтось вийде.
Водії по дорозі (під час очікування в черзі до проходження кордону) заводили нових пасажирів і розміщали їх на місцях, які попередньо булитзайняті.
На питання, чому мене не пересадили, як обіцяли отримала відповідь «а чого ви не ходили і не видивляється вільні місця?».
Також зазначу, що в момент прибуття на проскний пункт Рава Руська водій одразу спрогнозував, що періодочікування проходження кордону буде приблизно до 10 годин. Ми простояли приблизно стільки ж часу.
Підкажіть, шановна адміністрація likebus:
Яким чином пасажир має виявляти вільні місця на нічному рейсі?
Виявляти вільні місця має асажир, чи це має робити, все ж таки, водій?
Чому водії ігнорують прохання пасажирів про допомогу?
Навіщо писати «Замовивши квиток у likebus, ви купуєте комфорт, адже це наша пряма турбота!»
Чому одразу не пишете при купівлі білетів, що є можливість отримати місце, яке не придатне для поїздок на далекі відстані?
Хто має відшкодовувати повернення мобільності спини пасажира?
відгук
Коментарі до відгуку