Сегодня заправлялась в Козине. Был прием топлива, проехать после заправки на мерсе я не смогла нормально. Ударила диск. Когда вышла из машины посмотреть, еще и услышала хамовитое замечание от заправщика в свою сторону: «чтобы я научилась ездить», а самого не было на месте, мне пришлось самой заправлять машину. Когда я спросила у оператора, где заправщик, ответ был прост: «где-то есть». Заправляюсь на Параллель давно, но с таким обслуживанием столкнулась впервые! При таком маленьком земельном участке, при приеме топлива, может стоит перекрывать заезд?! Очень жаль диски, только 2 недели назад приобрела!!
Добрий вечір, нам дуже шкода, що Ви залишилися незадоволені обслуговуванням на АЗК.
Ми перевірили наявну інформацію, але, на жаль, не змогли підтвердити описані Вами факти. Будь ласка, уточніть дату і час заправки та Ваші контактні дані, звернувшись за телефоном гарячої лінії 0 800 50 3333 (працює з 8 до 17 у будні дні).
Компанія Паралель – успішно працює на ринку нафтопродуктів з 1995 року. Сьогодні це розвинена мережа зі 117 АЗК та АЗС у Східній Україні, парк сучасних бензовозів. Компанія є офіційним постачальником палива марки Perfekt, співпрацює з більш ніж 700 АЗС-партнерами в Україні та Росії. «Паралель» віддає перевагу паливу найкращих заводів Литви,... детальніше
Хамство при Обслуживании - Відгуки про Мережа АЗС «Паралель»
відгук
Коментарі до відгуку
Ми перевірили наявну інформацію, але, на жаль, не змогли підтвердити описані Вами факти. Будь ласка, уточніть дату і час заправки та Ваші контактні дані, звернувшись за телефоном гарячої лінії 0 800 50 3333 (працює з 8 до 17 у будні дні).