Написав в цю компанію ще в Січні місяці запитав чи допоможуть зробити дипломну роботу з відповідної теми. Мені сказали що зможуть зробити таке замовленя. 10 січня оплатив 200грн броні автора - для подальшого виконання роботи. 15 березня оплатив аванс і надав приблизну тему та технології які варто використати при напасанні 27 березня надав методичку+ приклади робіт і запитання від викладача на яке треба було надалвти відповідь. Потім раз в тиждень я питав у менеджерів чи є відповідь на моє питання(які технології я буду використовувати у дипломі) на що мене кормили сніданками і НІ РАЗУ менеджери мені самостійно не писали.19.04 сказав що на початок травня мені потрібно перші розділи роботи потім повторив це 23.04. 30.04 мені вже трохи набридло все це чекати і я написав повідомлення що цілий місяць ніякої інформації не отримував і 30 числа мене запевнили що роботу зроблять і не треба хвилюватись і 2.05 написали за фактично 1 місяць до здачи, що не зможуть виконати мою роботу. На моє запитання чому раніше. Не сказали, відповіли що ми чекаємо вашу карту на яку переказати аванс. Дуже круто ! Залишилось мене за місяць до здати без роботи і майже без можливості маневру бо знайти іншого дуже важко. 200 грн броні не повернули і не відповідии на моє питання. Менеджери до мене НІ РАЗУ не писали самостійно. Клієнтський сервіс на найнижчому рівні
Переваги:
Жодних.
Недоліки:
Тягнуть строки і залишають з розбитим коритом, клієнтський сервіс 0
Ми щиро перепрошуємо за ті неприємності, які ви зазнали під час співпраці з нашою компанією. Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми дуже шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
Ми вже повернули вам кошти та робимо все можливе, щоб такі ситуації не повторювалися. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Залишили без дипломної роботи - Відгуки про Компанія Happy Student
10 січня оплатив 200грн броні автора - для подальшого виконання роботи.
15 березня оплатив аванс і надав приблизну тему та технології які варто використати при напасанні 27 березня надав методичку+ приклади робіт і запитання від викладача на яке треба було надалвти відповідь.
Потім раз в тиждень я питав у менеджерів чи є відповідь на моє питання(які технології я буду використовувати у дипломі) на що мене кормили сніданками і НІ РАЗУ менеджери мені самостійно не писали.19.04 сказав що на початок травня мені потрібно перші розділи роботи потім повторив це 23.04. 30.04 мені вже трохи набридло все це чекати і я написав повідомлення що цілий місяць ніякої інформації не отримував і 30 числа мене запевнили що роботу зроблять і не треба хвилюватись і 2.05 написали за фактично 1 місяць до здачи, що не зможуть виконати мою роботу. На моє запитання чому раніше. Не сказали, відповіли що ми чекаємо вашу карту на яку переказати аванс. Дуже круто ! Залишилось мене за місяць до здати без роботи і майже без можливості маневру бо знайти іншого дуже важко. 200 грн броні не повернули і не відповідии на моє питання.
Менеджери до мене НІ РАЗУ не писали самостійно. Клієнтський сервіс на найнижчому рівні
відгук
Коментарі до відгуку
Ми вже повернули вам кошти та робимо все можливе, щоб такі ситуації не повторювалися. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.