Написав в цю компанію ще в Січні місяці запитав чи допоможуть зробити дипломну роботу з відповідної теми. Мені сказали що зможуть зробити таке замовленя. 10 січня оплатив 200грн броні автора - для подальшого виконання роботи. 15 березня оплатив аванс і надав приблизну тему та технології які варто використати при напасанні 27 березня надав методичку+ приклади робіт і запитання від викладача на яке треба було надалвти відповідь. Потім раз в тиждень я питав у менеджерів чи є відповідь на моє питання(які технології я буду використовувати у дипломі) на що мене кормили сніданками і НІ РАЗУ менеджери мені самостійно не писали.19.04 сказав що на початок травня мені потрібно перші розділи роботи потім повторив це 23.04. 30.04 мені вже трохи набридло все це чекати і я написав повідомлення що цілий місяць ніякої інформації не отримував і 30 числа мене запевнили що роботу зроблять і не треба хвилюватись і 2.05 написали за фактично 1 місяць до здачи, що не зможуть виконати мою роботу. На моє запитання чому раніше. Не сказали, відповіли що ми чекаємо вашу карту на яку переказати аванс. Дуже круто ! Залишилось мене за місяць до здати без роботи і майже без можливості маневру бо знайти іншого дуже важко. 200 грн броні не повернули і не відповідии на моє питання. Менеджери до мене НІ РАЗУ не писали самостійно. Клієнтський сервіс на найнижчому рівні
Достоинства:
Жодних.
Недостатки:
Тягнуть строки і залишають з розбитим коритом, клієнтський сервіс 0
Ми щиро перепрошуємо за ті неприємності, які ви зазнали під час співпраці з нашою компанією. Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми дуже шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією.
Ми вже повернули вам кошти та робимо все можливе, щоб такі ситуації не повторювалися. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Залишили без дипломної роботи - Отзывы о Компания Happy Student
10 січня оплатив 200грн броні автора - для подальшого виконання роботи.
15 березня оплатив аванс і надав приблизну тему та технології які варто використати при напасанні 27 березня надав методичку+ приклади робіт і запитання від викладача на яке треба було надалвти відповідь.
Потім раз в тиждень я питав у менеджерів чи є відповідь на моє питання(які технології я буду використовувати у дипломі) на що мене кормили сніданками і НІ РАЗУ менеджери мені самостійно не писали.19.04 сказав що на початок травня мені потрібно перші розділи роботи потім повторив це 23.04. 30.04 мені вже трохи набридло все це чекати і я написав повідомлення що цілий місяць ніякої інформації не отримував і 30 числа мене запевнили що роботу зроблять і не треба хвилюватись і 2.05 написали за фактично 1 місяць до здачи, що не зможуть виконати мою роботу. На моє запитання чому раніше. Не сказали, відповіли що ми чекаємо вашу карту на яку переказати аванс. Дуже круто ! Залишилось мене за місяць до здати без роботи і майже без можливості маневру бо знайти іншого дуже важко. 200 грн броні не повернули і не відповідии на моє питання.
Менеджери до мене НІ РАЗУ не писали самостійно. Клієнтський сервіс на найнижчому рівні
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми вже повернули вам кошти та робимо все можливе, щоб такі ситуації не повторювалися. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.