Binotel – провідний оператор зв’язку для бізнесу, якому довіряють понад 20 000 компаній. Щодня 1,6 млн людей користуються його сервісами, а щомісяця через АТС Binotel проходить 100 млн викликів. Продукти компанії: віртуальна АТС, Call Center, Smart CRM, Call Tracking, PocketLine, Wire, Bookon CRM, Online Chat, Feedback, OnlineKasa – автоматизують процеси,...
детальніше
Співвідношення ціна = якість - Відгуки про Binotel
На разі впровадили систему в одній з компаній за кордоном.
Думав що можливо виникнуть проблеми з підключенням, укладанням договорів і т.д., але зі сторони менеджера Валерії було приділено досить багато часу для того аби цей процес пройшов якомога швидше, з урахування усіх побажань та неодноразовим уточненням різних питань які виникали в ході підключення за що велике дякую. Це дійсно фахіфець, і відчувається що ти є "БАЖАНИМ КЛІЄНТОМ", не зважаючи навіть на не значну суму в рахунку. Також вже після підключення Валерія неодноразово телефонувала з уточненнями по якості звязку, з запитаннями про різні побажання, пропозиціями на рахунок покращення самого процесу роботи і т.д.
Окремо для тих хто пише з приводу тех-підтримки,то так, іноді можна потрапити на "спеціаліста" який не охоче вникає в проблему, і в результаті після розмови всеодно лишаєшся з питанням,але зазвичай можна попросити переключити на іншого - і отримати те що хочеш.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро вдячні за об'єктивний відгук щодо роботи персонального менеджера Валерії і техпідтримки.
Ми намагаємося бути кращими і постійно вдосконалюємо наш сервіс.
У разі необхідності, просимо Вас звертатися до відділу якості по e-mail [email protected] чи за номером 044 3334601
З повагою, команда компанії "Binotel"