У друге замовлення забули вкласти 3 позиції товару, за які я оплатила кошти. Обіцяли через тиждень зясувати усе і перетелефонувати. Вже минуло 2 тижні , ніхто не звязався, історію замовлень мою почистили, відгук на сайті лишити не можу. Це не чесно! Дзвінки ігнорують! Дуже неприємна ситуація.
Добрий день, Анно. Нам шкода, що склалася така неприємна ситуація. Нажаль, через шкільний сезон у нас виникла висока завантаженість роботою на складі, тому замовлення відправляються з невеликими затримками (до 4 днів). Найближчим часом ситуацію буде виправлено. Приносимо Вам свої вибачення та будемо намагатися вирішити питання. Чекаємо зворотнього зв'язку! З повагою, КомандаОПТ
Друге замовлення неприємне
Нам шкода, що склалася така неприємна ситуація.
Нажаль, через шкільний сезон у нас виникла висока завантаженість роботою на складі, тому замовлення відправляються з невеликими затримками (до 4 днів).
Найближчим часом ситуацію буде виправлено.
Приносимо Вам свої вибачення та будемо намагатися вирішити питання.
Чекаємо зворотнього зв'язку!
З повагою, КомандаОПТ