Сілко Сергій Відгук додано 23 квітня, 2024 год48 переглядів
Зробив замовлення 18/04/2024, отримав на пошту реквізити на оплату замовлення, оплатив. Через годину зателефонували та підтвердили наявність товару, але ціна чомусь підскочила на 400 гривень. Доплачувати я не погодився, так як отримані реквізити та взазана сума замовлення вже вважаються заключеним договором між продавцем та покупцем. Менеджер хамовити ще щось буркнув на мої заперечення стосовно доплати та сказав що все узгодять та зателефонують. Ніхто не зателефонував. У понеділок я, з великими потугами, дозвонився, та почув що все в порядку та товар буде відправлено. Ввечері декларації не було, на наступний день вдалося дозвонитися з іншого номеру, та цей же незадоволений діяч, повідомив що в них якись невідомі є сили, які завадили відправити товар. Пообіцяли товар сьогодні відправити на 100%. Але вже вечір, статус замовлення - в обробці, відповідно ніхто нічого не відправив. Тим часом я подав заяву до кіберполіції України, до районого УВС та до Приватбанку, настав час прикрити цю "лавочку". 7 згодні 1 не згоден
Щиро дякуємо, що знайшли час поділитись своєю думкою у відгуку. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація. Хочемо запевнити, що це є неприпустимим для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції від взаємодії з нами.
Дійсно наші менеджери некоректно проконсультували вас щодо відправлення Вашого замовлення у найкоротші терміни.Ми вже провели додаткове навчання з працівниками щодо коректної консультації клієнтів, щоб подібні ситуації не повторювались.
Шахраї! Кидають на гроші, товара скоріш за все не мають! - Відгуки про kindlytech.com.ua
7 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Ваша ситуація вирішилась?
В мене з цим лайном така ж ситуація!!!
Щиро дякуємо, що знайшли час поділитись своєю думкою у відгуку. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація. Хочемо запевнити, що це є неприпустимим для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції від взаємодії з нами.
Дійсно наші менеджери некоректно проконсультували вас щодо відправлення Вашого замовлення у найкоротші терміни.Ми вже провели додаткове навчання з працівниками щодо коректної консультації клієнтів, щоб подібні ситуації не повторювались.
Наразі ваше замовлення успішно відправлено.
Ще раз вибачте за створені незручності.