Анна Відгук додано 4 вересня, 2022 год9 переглядів
Оформила повернення коштів за товар 4-го серпня. Через 12 днів зателефонувала знову,як виявилось,що оператор який "прийняв повернення"звільнився. 16-го знову "оформили" це саме повернення через вже нового оператора. Сьогодні 25 серпня,історія та сама.Повернення не оформлене,оператор каже ,що вже 100% оформив все,і кошти будуть через 10 днів. Короче повернення тут можна я так зрозуміла і не чекати. Залишила їм відгук,вони його явно не опублікують. Вже 4 вересня,коштів досі немає 10 згодні
Доброго дня, Анна! Дякуємо за ваш відгук! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано.Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Самий гірший інтернет-магазин який зустрічала - Відгуки про kindlytech.com.ua
Через 12 днів зателефонувала знову,як виявилось,що оператор який "прийняв повернення"звільнився.
16-го знову "оформили" це саме повернення через вже нового оператора.
Сьогодні 25 серпня,історія та сама.Повернення не оформлене,оператор каже ,що вже 100% оформив все,і кошти будуть через 10 днів.
Короче повернення тут можна я так зрозуміла і не чекати.
Залишила їм відгук,вони його явно не опублікують.
Вже 4 вересня,коштів досі немає
10 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!