Здрастуйте, дорогі дивані експерти! Спостерігаю за цим інтернет-магазином вже досить довгий час. Покупки здійснюємо тут усією родиною. Але ніколи не писав відгуки, то нема часу, то забувся. А зараз почитав, що тут пишуть, злякався та накіпіло. Головне те, що люди пишуть хороші відгуки – це фейк, а те, що люди погане пишуть – реальна правда. Люди, розплющте очі на світ, конкуренцію в інтернет-магазинах ніхто не скасовував. Тому ніколи не виключайте можливість того, що погані відгуки теж можуть бути фейковими. Я знаю, що хлопці та дівчата намагаються, вони завжди йдуть на зустріч своїм клієнтам, і це дуже похвально. Але в наш час, на превеликий жаль, люди дуже черстві та жорстокі, бачать лише погане, а добре сприймають як належне. Щойно відразу відгуки накочують та знижують рейтинг магазину. А розв'язати проблему? А спробувати додзвонитися та дописатися? Не розумію Вас, люди. Людоньки, отямтеся в кожного з нас є можливість продивлятися товар на відділенні пошти, наприклад, я так роблю постійно. Але який смисл обурюватися, якщо, по факту, сам винен у тому, що не передивився товар? Як то кажуть: «Довіряй, але перевіряй». Тому, будьте ввічливими та уважними. І не злюкайтесь, коли самі не передивилися товар. 6 згодні 12 не згодні
А я дивлюся, Вас прямо закоротило, що цим хлопцям можуть люди писати щось хороше. Не всі такі гнілі, як Ви. Впевнений на 1000000%, що жодна людина, яка пише тут всякі гидоти - не здатна хоч спробувати створити щось своє. Жовторотики, закрийте свої хавальники. Досить уже підсирати всім, хто Вам не подобається. Єдине, чого Ви в житті навчилися - це бити пальцями по клавіатурі. Всього Вам найкращого.
Та шо ж таке???? Що Ви до мене причепилися, як банний лист на причинне місце???? Я звичайний клієнт, який висловив свою думку. Харош доколупуватися до мене....
Твой отзыв также фейковый, написано сотрудником этой фирмы. А теперь детальнее:
1. Негативные отзывы реальные, в них есть скриншоты переписки, номера заказов
2. Посмотреть посылку на почте слово в слово как писали тут представители этого магазина. А ничего, что чисто наложенного платежа нет??? Чтобы осмотреть и отказаться в случае чего. А так они берут оплату наперед, и если отказаться, то не товара , не денег. И как тут пишут они месяцами не возвращают деньги или вообще не возвращают, что в принципе противозаконно!!!
Доброго дня, Гість та Покупець! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності!
Будь ласка надайте хоч якусь інформацію стосовно Вашого замовлення.
Ви пишете відгуки, залишаєте коментарі та закликаєте людей до дій, які також не дуже зрозумілі з Вашої сторони. Але не дивлячись на все це, Ви не хоче навіть розповісти про ситуацію яка сталася під час співробітництва з нашим інтернет-магазином для її вирішення.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
а где написано чтобы я говорила что кому покупать? а то что вас судьба имеет, это далеко не моя проблема, примите это, сами посмотрите на свои отзывы.... как бы тяжело не было, но вы по судьбе неудачник....
У тебя ещё и с памятью проблемы, но думаю не только. Лечись. А то все люди , что тут пишут негативные опыты неудачники с твоих слов. Ты так часто повторяешь это, значит само такое, хотела быть начальницей, а стала неудачницей
у меня все хорошо в жизни, даже лучше чем можешь подумать, не можешь чего-то достичь в жизни, лучше молчи, и меня могут найти как клиента в каждом магазине, а ты что такое, Гость или Покупатель? не смеши других)
Научись к людям относиться уважительно, видно, что тебя не любят и не уважают, так ты всю злость на клиентов, которых надурил магазин, пытаешься оскорбить. Когда тебя кто-то кинет в магазине на деньги, посмотрим как загавкаешь
Kindly Tech відгук - Відгуки про kindlytech.com.ua
Я знаю, що хлопці та дівчата намагаються, вони завжди йдуть на зустріч своїм клієнтам, і це дуже похвально. Але в наш час, на превеликий жаль, люди дуже черстві та жорстокі, бачать лише погане, а добре сприймають як належне.
Щойно відразу відгуки накочують та знижують рейтинг магазину. А розв'язати проблему? А спробувати додзвонитися та дописатися? Не розумію Вас, люди.
Людоньки, отямтеся в кожного з нас є можливість продивлятися товар на відділенні пошти, наприклад, я так роблю постійно. Але який смисл обурюватися, якщо, по факту, сам винен у тому, що не передивився товар?
Як то кажуть: «Довіряй, але перевіряй». Тому, будьте ввічливими та уважними. І не злюкайтесь, коли самі не передивилися товар.
6 згодні 12 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Будьте обачні.
Будьте обачні.
1. Негативные отзывы реальные, в них есть скриншоты переписки, номера заказов
2. Посмотреть посылку на почте слово в слово как писали тут представители этого магазина. А ничего, что чисто наложенного платежа нет??? Чтобы осмотреть и отказаться в случае чего. А так они берут оплату наперед, и если отказаться, то не товара , не денег. И как тут пишут они месяцами не возвращают деньги или вообще не возвращают, что в принципе противозаконно!!!
Будь ласка надайте хоч якусь інформацію стосовно Вашого замовлення.
Ви пишете відгуки, залишаєте коментарі та закликаєте людей до дій, які також не дуже зрозумілі з Вашої сторони. Але не дивлячись на все це, Ви не хоче навіть розповісти про ситуацію яка сталася під час співробітництва з нашим інтернет-магазином для її вирішення.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Дякуємо за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співробітництва з Kindly Tech.
Нам дуже приємно працювати для Вас!
З Повагою, команда Kindly Tech!