1. Цена не соответствует указанной 2. Нет в наличии 3. Нет никого в офисе 4. Склад не работает в заявленное время Итог: шарашкина контора, обходите краем 4 згодні 1 не згоден
Доброго дня, Костянтине! Нам шкода, що трапилась ситуація, яка засмутила Вас. Наш інтернет-магазин поступово відновлює всі процеси та намагається якнайшвидше розв'язати всі складнощі, які виникли з замовленнями в зв'язку з війною. Але, дозвольте пояснити Вам всю ситуацію, що склалася.
1-2. "Ціна не відповідає зазначеній" "Немає в наявності" -ми дуже розуміємо Ваше обурення, але в умовах ситуації, що відбувається в нашій країні, офіс та майже всі співробітники інтернет-магазину Kindly Tech наразі знаходяться в Харкові і Одесі. Як ви знаєте, ситуація в цих місті досить нестабільна.Також просимо поставитися з розумінням до підвищення цін на деякі товари, це обумовлено нестабільною економічною ситуацією на території України. Тож максимально оновити ціни в усіх товарах на сайті ми ні технічно, ні фізично не можемо.
Просимо вас поставитись з розумінням до цього факту, тому що цінність людського життя - найважливіше, що в нас є.
3."Немає нікого в офісі" - наші співробітники знаходяться в офісі щодня з 9:00 до 18:00, окрім неділі. Тому, якщо у Вас виникнуть якісь питання, прохання дзвонити у робочий час.
4. "Склад не працює у заявлений час" - знову ж таки. У зв'язку із ситуацією в нашій країні, на даний момент посилки не відправляються щодня, як це було раніше. Для безпеки наших співробітників склад зараз працює тільки в день відправлення замовлень. Робочий час складу та офісу не збігаються.
Прохання уточнити номер Вашого замовлення, щоб ми мали змогу перевірити інформацію та надати зворотний зв'язок. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому.
Наша команда щосили намагається зробити Ваші покупки максимально комфортними в нашому інтернет-магазині!
никак, абсолютно никак:(( - Відгуки про kindlytech.com.ua
2. Нет в наличии
3. Нет никого в офисе
4. Склад не работает в заявленное время
Итог: шарашкина контора, обходите краем
4 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
1-2. "Ціна не відповідає зазначеній" "Немає в наявності" -ми дуже розуміємо Ваше обурення, але в умовах ситуації, що відбувається в нашій країні, офіс та майже всі співробітники інтернет-магазину Kindly Tech наразі знаходяться в Харкові і Одесі. Як ви знаєте, ситуація в цих місті досить нестабільна.Також просимо поставитися з розумінням до підвищення цін на деякі товари, це обумовлено нестабільною економічною ситуацією на території України. Тож максимально оновити ціни в усіх товарах на сайті ми ні технічно, ні фізично не можемо.
Просимо вас поставитись з розумінням до цього факту, тому що цінність людського життя - найважливіше, що в нас є.
3."Немає нікого в офісі" - наші співробітники знаходяться в офісі щодня з 9:00 до 18:00, окрім неділі. Тому, якщо у Вас виникнуть якісь питання, прохання дзвонити у робочий час.
4. "Склад не працює у заявлений час" - знову ж таки. У зв'язку із ситуацією в нашій країні, на даний момент посилки не відправляються щодня, як це було раніше. Для безпеки наших співробітників склад зараз працює тільки в день відправлення замовлень. Робочий час складу та офісу не збігаються.
Також на нашому сайті була вказана уся інформація зазделегіть, щоб уникнути таких неприємних ситуацій, з якими ви можете також ознайомитись за посиланням: https://kindlytech.com.ua/ua/soobshchat/ , https://kindlytech.com.ua/ua/aktualnost-tsen-na-sayte/ .
Прохання уточнити номер Вашого замовлення, щоб ми мали змогу перевірити інформацію та надати зворотний зв'язок. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому.
Наша команда щосили намагається зробити Ваші покупки максимально комфортними в нашому інтернет-магазині!
З повагою команда Kindly Tech!