Присоединяюсь к НЕГАТИВНЫМ отзывам, я получила товар, тк оплачивала на новой почте по приходу. Но через неделю массажер сломался, телефон ЗАБЛОКИРОВАЛИ, жалобу по адресу заказным письмом не приняли, пишу жалобу на Держпродспоживслужбу, хочу посмотреть как государство борется (или плодит) мошенников за деньги налогоплательщиков Зразок скарги Держпродспоживслужба України вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001
ПІП скаржника Адреса скаржника Контактний телефон e-mail
Скарга
10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн. У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається). У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості. Додатки: - копія звернення до суб’єкта господарювання, - копія документу, який засвідчує факт придбання продукції; - копія технічного паспорта; - тощо.
Дата Підпис Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.
Мошенники, пишите скаргу на Держпродспоживслужбу - Відгуки про Інтернет-магазин portal24.com.ua
Зразок скарги
Держпродспоживслужба України
вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001
ПІП скаржника
Адреса скаржника
Контактний телефон
e-mail
Скарга
10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.
У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).
У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.
Додатки:
- копія звернення до суб’єкта господарювання,
- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
- копія технічного паспорта;
- тощо.
Дата Підпис
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.
відгук
Коментарі до відгуку