Олена Відгук додано 30 травня, 2021 год64 перегляда
Не сподобався обраний шлях спілкування менеджерів з клієнтами. На задані запитань відповідали тим же самим постом з телеграму.. Особливо насторожив момент, коли на питання про житло (в пості писало що це власний будинок) менеджер (директор) написав, що жити будемо в хостелі. При уточненні сказав, що пост написаний стандартно. Ми так і не зрозуміли як можна писати одне, а потім зовсім інше при тому ще вкінці зробити клієнта винним тому, що він хоче гарантій та уточнення. ЧОТИРИ рази (два хлопець і два я) пробували "достукатися" до працівників. У відповідь тільки отримали негатив, записані голосові повідомлення дратівливим тоном (менеджер Вікторія!!!!). Директор ж також не знав як толком відповісти та домовитися про поїздку. Обоє писали, наче "нападали". З хлопцем планували їхати вже і зараз по біометрії.
Через годину (а то й більше) переписки , прикінці менеджер вибачився за таку поведінку команди. Але через таке "ввічливе" ставленням бажання їхати кудись і зв'язуватися з цією фірмою пропало (через недовіру та неясність що куди і як).
Отже, фірма втратила як мінімум 800 євро (так, як вакансія коштувала 200, і планували їхати мінімум 4 чол.)
НЕКУЛЬТУРНІ менеджери - Відгуки про jobs.ua работа в Украине
На задані запитань відповідали тим же самим постом з телеграму..
Особливо насторожив момент, коли на питання про житло (в пості писало що це власний будинок) менеджер (директор) написав, що жити будемо в хостелі. При уточненні сказав, що пост написаний стандартно. Ми так і не зрозуміли як можна писати одне, а потім зовсім інше при тому ще вкінці зробити клієнта винним тому, що він хоче гарантій та уточнення.
ЧОТИРИ рази (два хлопець і два я) пробували "достукатися" до працівників. У відповідь тільки отримали негатив, записані голосові повідомлення дратівливим тоном (менеджер Вікторія!!!!). Директор ж також не знав як толком відповісти та домовитися про поїздку. Обоє писали, наче "нападали".
З хлопцем планували їхати вже і зараз по біометрії.
Через годину (а то й більше) переписки , прикінці менеджер вибачився за таку поведінку команди.
Але через таке "ввічливе" ставленням бажання їхати кудись і зв'язуватися з цією фірмою пропало (через недовіру та неясність що куди і як).
Отже, фірма втратила як мінімум 800 євро (так, як вакансія коштувала 200, і планували їхати мінімум 4 чол.)
відгук
Коментарі до відгуку