Опишу ситуацію, рішення ухвалюйте самі. З магазином співпрацював з 2019-го року, загальна вартість покупок перевищила 45000 гривень (сума підтверджується чеками). Весь цей час зі мною працював менеджер Володимир. Професіонал, з котрим приємно мати справу. Якщо він змінить місце роботи, я залюбки продовжу співпрацю з ним. Конфліктна ситуація виникла через прихований заводський дефект датчика рівня палива. Зазначений датчик (в оригіналі) я придбав у березні поточного року, і встановив на автомобіль. Попередній стояв рідний, і вийшов з ладу з причини природнього зносу. У вересні помітив проблему, а саме: вказівник рівня палива показує некоретно рівень палива (менше, ніж насправді). На сервіс звернувся не одразу, оскільки думав, що це щось випадкове. Після звернення на сервіс було встановлено, що вигоріла частина доріжок на датчику. В чистому вигляді заводський дефект, котрий дуже добре видно на відео, це відео є у постачальника. Замість того, щоб визнати проблему, мені почали розказувати, що якийсь там електрик щось там навигадував. Пишу так тому, що на мою пропозицію надати цьому "електрику"автомобіль для перевірки на умовах: якщо буде виявлена проблема, я оплачу роботу електрика, якщо проблема виявлена не буде, то електрик компенсує вартість палива на проїзд до нього і назад, і купить новий датчик, відповіді не було. Знову - таки, цього "крутого" електрика ні грама не хвилювало, що вигоріли доріжки ТІЛЬКИ НА ДАТЧИКУ РІВНЯ ПАЛИВА, а вся інша електроніка, в тому числі в рази чуливіші і незрівняно складніші бортовий комп'ютер і "мізки" ГБО спокійнісінько собі працювали, і продовжують працювати в звичайному режимі. Обурює те, що зі мною не захотів розмовляти ні керівник менеджера, ні керівник компанії, на моє пряме прохання надати номер телефону керівника відповідь була така, що керівник цими питаннями не займається, проте він в курсі. Отримав ложку дьогтю, що зіпсувала бочку меду, тому поставив таку оцінку, і припинив співпрацю з цим постачальником. Мій висновок: з таким партнером краще жодних справ не мати. Свої висновки робіть самі. Нехай всі поїздки будуть успішними, і досягають своїх цілей!
P.S. для об'єктивності оцінки рекомендую дивитися відгуки не тільки тут, а й на інших ресурсах.
Обминайте japan-cars.com.ua - Відгуки про Japan Kars
З магазином співпрацював з 2019-го року, загальна вартість покупок перевищила 45000 гривень (сума підтверджується чеками). Весь цей час зі мною працював менеджер Володимир. Професіонал, з котрим приємно мати справу. Якщо він змінить місце роботи, я залюбки продовжу співпрацю з ним.
Конфліктна ситуація виникла через прихований заводський дефект датчика рівня палива. Зазначений датчик (в оригіналі) я придбав у березні поточного року, і встановив на автомобіль. Попередній стояв рідний, і вийшов з ладу з причини природнього зносу. У вересні помітив проблему, а саме: вказівник рівня палива показує некоретно рівень палива (менше, ніж насправді).
На сервіс звернувся не одразу, оскільки думав, що це щось випадкове. Після звернення на сервіс було встановлено, що вигоріла частина доріжок на датчику. В чистому вигляді заводський дефект, котрий дуже добре видно на відео, це відео є у постачальника.
Замість того, щоб визнати проблему, мені почали розказувати, що якийсь там електрик щось там навигадував. Пишу так тому, що на мою пропозицію надати цьому "електрику"автомобіль для перевірки на умовах: якщо буде виявлена проблема, я оплачу роботу електрика, якщо проблема виявлена не буде, то електрик компенсує вартість палива на проїзд до нього і назад, і купить новий датчик, відповіді не було. Знову - таки, цього "крутого" електрика ні грама не хвилювало, що вигоріли доріжки ТІЛЬКИ НА ДАТЧИКУ РІВНЯ ПАЛИВА, а вся інша електроніка, в тому числі в рази чуливіші і незрівняно складніші бортовий комп'ютер і "мізки" ГБО спокійнісінько собі працювали, і продовжують працювати в звичайному режимі.
Обурює те, що зі мною не захотів розмовляти ні керівник менеджера, ні керівник компанії, на моє пряме прохання надати номер телефону керівника відповідь була така, що керівник цими питаннями не займається, проте він в курсі.
Отримав ложку дьогтю, що зіпсувала бочку меду, тому поставив таку оцінку, і припинив співпрацю з цим постачальником.
Мій висновок: з таким партнером краще жодних справ не мати. Свої висновки робіть самі.
Нехай всі поїздки будуть успішними, і досягають своїх цілей!
P.S. для об'єктивності оцінки рекомендую дивитися відгуки не тільки тут, а й на інших ресурсах.
відгук
Коментарі до відгуку